Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Maar vermits Karin echt geen sympathie heeft voor Nancy zal ze 't daarvoor niet laten : 2 vliegen in één klap : peter en zijn schoonmoeder irriteren ...daar is Karin heel goed in .
Wel ja,Nancy gaat zo tussen 2 vuren komen te zitten. Enerzijds Peter en haar zwangere dochter en anderzijds Britney die haar papa mist; en Nancy mist hem mss toch ook nog wel. Als het ooit zover komt gaat dit een heus dilemma zijn voor haar. Ze zou eigelijk moeten beseffen dat Karin dat alleen maar zou doen uit eigenbelang, niet voor haar,noch voor Britney.
Stel maar eens dat die ******Karin Eddy op een of andere manier voorwaardelijk vrij krijgt en dat Eddy daar komt rondneuzen op de Withoeve. De gevolgen zijn niet te overzien.
satine schreef:Even gekopieerd uit het topic van Karin:
lord F. schreef:
nounake schreef:
Caligula schreef:Tja, lang leve de samenwerking Tom-Karin.
En als ze zo voort doet mag ze idd van mij zo vlug mogelijk opstappen. Maar ze zal wel nog een plannetje hebben zeker?
Volgens mij gaat ze Eddy verdedigen om peter te pesten ...waarom had ze anders de tel van nancy nodig ?
Maar gaat Nancy nog willen haar nek uitsteken voor Eddy?
Ik denk dat dit ontzettend moeilijk gaat zijn voor Nancy.
Aan de ene kant woont ze onder hetzelfde dak als Peter en Femke - aan de andere kant heeft ze haar eigen gevoelens en zit ze met een dochtertje dat haar vader heel erg mist.
Op dit moment betekent kiezen voor Karin, ook kiezen TEGEN Peter en Femke.
Ik weet niet of ze dat nog wel wil.
Uiteindelijk heeft ze heel veel te verliezen.
Mij lijkt het ook dat haar huidige levensstijl Nancy prima lijkt te bevallen. Zeker nu er bovendien benefiets zijn voor de eenzame momenten. Karin zal met zware argumenten moeten af komen om haar te overtuigen weer mèt Eddy en Britney naar hun klein appartementje te verhuizen met als extra risico Femke, Peter en hun toekomstig kind te moeten missen.
Ja ze verdient nu wel een beetje liefde en ne nieuwe sticker op haren helm maar hoe da ze Waldek de pieren uit zijn neus zat te vragen, dat vond ik er dan persoonlijk toch weer wa over hoor!
Caligula schreef:Nancy die 's nachts de keukenmessen meeneemt naar haar kamer!
Ha ha zeg dat wel.
Wat gaat ze doen als er iemand plots haar kamer binnen valt? meteen in de aanval gaan met alle messen tegelijk
Ze zou nog ongelukken doen en de verkeerde treffen het schaap
Nu is het wel zo dat Nancy ondertussen weet dat Karin Eddy gaat verdedigen. Dat gaat voor serieuze problemen zorgen waar een wackodinges helemaal niet aan kan!
Ik hoop dat Nancy haar mond houd over het feit dat ze ooit zelf naar Karin stapte.
Want uiteindelijk doet Karin het NIET voor Nancy wel voor zichzelf en eventueel uit wraak op Peter,
maar dat weet Nancy natuurlijk niet, daarom hoop ik dat ze zwijgt en dat het niet uit komt,
want eigenlijk verdiend Nancy het niet om eventueel uit huis te worden gezet of in volle bak ruzie te moeten leven.
Dat geloof je toch zelf niet hé. Dat gaat allemaal uitkomen en als Nancy het niet zegt zal Karin daar wel voor zorgen want dat is haar doel. Nancy zou beter Renzo's raad opvolgen en alles vertellen, dat is het minst ergste,maar het blijft natuurlijk wel erg. Wat gaat ze nu doen? Wachten tot Karin het met een venijnige glimlach komt vertellen? Niet echt de beste optie.