Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Gesloten
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

En ze kapte ze weer goed binnen gisterenavond :obscene-drinkingcheers:

Heb ik iets gemist ? Sinds wanneer logeert Kaat bij pake & make ? Ik herinner me dat Frank wel het appartement aanbood maar dat Kaat dat weigerde of heb ik dat verkeerd gehoord ? :denk:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Heel juist opgemerkt, Martha.

Ze zei tegen Lyn (?) dat ze liever op hotel bleef, weigerde dat appartement boven haar make en slaapt nu toch gewoon bij Frank en Simonne. En geen van de drie heeft al opgemerkt dat ze wel behoorlijk veel naar drank ruikt (al die pintjes)...

Zal wellicht pas opvallen als Eddy daar iets over zegt tegen "nonkel" Frank :yup:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ja, en ze vroeg geen gewoon pintje, was iets straffers. Dus dat ziet er niet goed uit qua consumeren alcohol. 🍺 'Ze kunnen me daar een tijdje missen': dat waren haar woorden. Ik denk dat het meer dan een tijdje is en dat teruggaan er niet meer inzit.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Van mij mag ze gerust een tijd blijven! :yup:
Maar inderdaad Daffy, dat ze na dat/die pintje(s?) een trappist van het vat vroeg, viel mij ook wel op.
En er is waarschijnlijk wel een reden waarom ze zich in Stockholm verveelde - ze blijft nogal vaag over haar leven daar, vind ik.
0 x
taaigetje
Nog geen rang
x 13
x 34

Bericht door taaigetje »

:roll: Hetgeen Kaat meegrist in Bar Madam is iets straffer dan een Trappist!!
Ik ben benieuwd hoe ze het thema dronkenschap gaan belichten. ik heb me al altijd geërgerd aan de hoeveelheid alcohol die in feuilletons tevoorschijn komt. Verdriet, vreugde, boosheid...bijna altijd komt direct de fles uit de kast. ik erger me ook als men zegt, roken schaadt ook anderen, drinken alleen jezelf. Vraag dat eens aan hun slachtoffers...echtgenoten, kinderen, nabestaanden van dodelijke ongevallen, enz. Wel spijtig dat het net Kaat is die naar de drank grijpt, tot nu toe èèn van de iets wijzere personages, of misschien net niet spijtig, misschien om aan te tonen dat iedereen in de val kan lopen bij tegenslag.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, in Thuis, iedere keer als iemand problemen had, dronk hij/zij zich stiepel alsof dat n oplossing was ! Frank en Eddy drinken nu ook eens iets anders dan n pint. Vroeger toen Eddy nog bij de Kabouters werkte en hij s middags thuis at, dronk hij ook n paar pinten en ging dan weer werken !
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

taaigetje schreef: do 30 jan 2025, 02:03 :roll: Hetgeen Kaat meegrist in Bar Madam is iets straffer dan een Trappist!!
Mja, ik ben geen helderziende en kon gisteren voor 19 uur niet voorzien dat ze die fles ging meegrissen later die avond. ;)

Maar inderdaad, er wordt heel veel alcohol getoond en gedronken - maar zo zien we wel dat ook mensen die ogenschijnlijk alles netjes op orde hebben, een verslaving kunnen ontwikkelen. Jammer dat het Kaat is wel.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Het is vooral jammer omdat ze anderen aanspoort om te praten over hun gevoelens omdat het belangrijk is, maar het dan zelf niet doet :cry:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vraag me af of Kaat ook financiële problemen heeft, waarom zou ze anders niet gewoon een fles drank kopen? Dat kan in elke supermarkt, als je meerderjarig bent.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Zou kunnen, inderdaad :yup:

Mij verbaast het wel dat ze zo ineens veel met Eddy optrekt, ze is daar zelfs al eens op de zetel blijven slapen. Kan me niet herinneren dat ze vroeger zo'n dikke maatjes waren dat ze regelmatig bij hem over de vloer kwam...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Vandaag op het radionieuws "iedere dag sterven er 10 mensen in belgië" aan alcoholverslaving. Zou de verslaving van Kaat (want dat is het : niet alleen gewoon pintjes maar ook sterkendrank en dan is het al vergevorderd) daarom momenteel in Thuis verwerkt worden ? :denk:

En ik hoop vooral dat Eddy geen "romantische" gevoelens krijgt voor Kaat. En weet niet of Britt dat gezuip zal blijven tolereren :denk:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Tiboko schreef: do 30 jan 2025, 14:46 Mij verbaast het wel dat ze zo ineens veel met Eddy optrekt, ze is daar zelfs al eens op de zetel blijven slapen. Kan me niet herinneren dat ze vroeger zo'n dikke maatjes waren dat ze regelmatig bij hem over de vloer kwam...
Kaat heeft nog gewerkt bij de kabouters en was een collega van Eddy. Hoe vaak gingen ze destijds niet naar de Frens?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Klopt, maar toen woonde hij nog met eerst Nancy en later Angèle.

Maar zoals Martha zegt moet ze verdorie oppassen want eenzame Eddy zou wel eens snel op Kaat verliefd kunnen worden...
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: do 30 jan 2025, 17:49 Eddy zou wel eens snel op Kaat verliefd kunnen worden...
ja, ze hebben wel iets gemeen: ze gieten ze er niet naast zoals ze zeggen in de volksmond! En zou dan wel eens vake z'n gezicht willen zien bij dit heuglijk nieuws! :lol: :lol:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Dat iedereen zoveel drinkt in Thuis is wel vreemd. Adil is de enige die niet drinkt denk ik. Vroeger rookte Marianne in de serie en dat mocht toen plots ook niet meer.

Kaat kan er wel goed mee overweg maar is nu wel betrapt.
0 x
Gesloten