Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Als Eddy door een mirakel of een procedurefout vrij komt, hoe gaat het dan verder met de huidige woonst van Nancy? En met haar job en met haar relatie met Femke, Peter en hun toekomstig kind?
0 x
-
tvx1
- x 435
Nancy heeft dus naar eigen zeggen vier mensen die belangrijk zijn voor haar. Britney, Femke, Peter en het kleinkind of komst. Dus Renzo en Dylan hebben geen belang voor haar?? 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zoals Nancy vroeger zei: die procedure fout zou dan wel een hele "dure fout" kunnen worden voor gans haar familie.Captain Cuckoo schreef:Als Eddy door een mirakel of een procedurefout vrij komt, hoe gaat het dan verder met de huidige woonst van Nancy? En met haar job en met haar relatie met Femke, Peter en hun toekomstig kind?
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ik heb zo'n lichtgrijs vermoeden dat Nancy prioriteit zal geven aan die dinges met benefitsCaligula schreef:Zoals Nancy vroeger zei: die procedure fout zou dan wel een hele "dure fout" kunnen worden voor gans haar familie.Captain Cuckoo schreef:Als Eddy door een mirakel of een procedurefout vrij komt, hoe gaat het dan verder met de huidige woonst van Nancy? En met haar job en met haar relatie met Femke, Peter en hun toekomstig kind?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Van korte duur vrees ik en een vlucht vooruit. Nancy gaat achterhaald worden door de feiten.Captain Cuckoo schreef:Ik heb zo'n lichtgrijs vermoeden dat Nancy prioriteit zal geven aan die dinges met benefits
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
benefietvrienden 
En nog kunnen vallen met haar brommer, een knie kapot maar geen scheurtje in haar legging
Je moet het maar kunnen 
En nog kunnen vallen met haar brommer, een knie kapot maar geen scheurtje in haar legging
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik heb zo'n lichtgrijs vermoeden dat Nancy prioriteit zal geven aan die dinges met benefits
[/quote]
Hoe is dat nu weer mogelijk ? Ze kon zijn moeder zijn....
Hoe is dat nu weer mogelijk ? Ze kon zijn moeder zijn....
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Mss wil Nancy dan wel tonen dat het met Eddy over en out is tov Femke-Peter. Vandaar de benefits.
Maar ik geef toe,het is op zijn minst raar te noemen is.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook... Niet zozeer vanwege het leeftijdsverschil tussen Dieter en Nancy, maar wel omdat ik buiten een gewone vriendschap, totaal geen "klik" zie tussen die 2. Of toch in elk geval zeker niet van Nancy's kant.Caligula schreef:Mss wil Nancy dan wel tonen dat het met Eddy over en out is tov Femke-Peter. Vandaar de benefits.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Wiske
- Nog geen rang
- x 6
En het kan haar tegelijkertijd wat afleiding bezorgen voor de breuk met Eddy.Caligula schreef:Mss wil Nancy dan wel tonen dat het met Eddy over en out is tov Femke-Peter
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Nancy is nog zo blij met haar 'benefiet' vriend 
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Afgaande op de manier waaop Dieter de kamer van Nancy uit sloop is er al een benefietconcert geweest 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel geestig vond ik hoe Femke haar mama "betrapte". 
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Even gekopieerd uit het topic van Karin:
Aan de ene kant woont ze onder hetzelfde dak als Peter en Femke - aan de andere kant heeft ze haar eigen gevoelens en zit ze met een dochtertje dat haar vader heel erg mist.
Op dit moment betekent kiezen voor Karin, ook kiezen TEGEN Peter en Femke.
Ik weet niet of ze dat nog wel wil.
Uiteindelijk heeft ze heel veel te verliezen.
Ik denk dat dit ontzettend moeilijk gaat zijn voor Nancy.lord F. schreef:Maar gaat Nancy nog willen haar nek uitsteken voor Eddy?nounake schreef:Volgens mij gaat ze Eddy verdedigen om peter te pesten ...waarom had ze anders de tel van nancy nodig ?Caligula schreef:Tja, lang leve de samenwerking Tom-Karin.![]()
En als ze zo voort doet mag ze idd van mij zo vlug mogelijk opstappen. Maar ze zal wel nog een plannetje hebben zeker?
Aan de ene kant woont ze onder hetzelfde dak als Peter en Femke - aan de andere kant heeft ze haar eigen gevoelens en zit ze met een dochtertje dat haar vader heel erg mist.
Op dit moment betekent kiezen voor Karin, ook kiezen TEGEN Peter en Femke.
Ik weet niet of ze dat nog wel wil.
Uiteindelijk heeft ze heel veel te verliezen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Nu, op zich heeft Karin Nancy niet nodig om Eddy te verdedigen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!