Heel cute allemaal
Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1092
Het feestje bij Christine. De "nieuwe" Vic even groot als zijn oudere halfzus Yasmine, die bijna half zo groot is als de nieuwe Luca. Die op zijn beurt dan weer sprekend lijkt op Andreas, het is precies zijn jonger broertje...
Heel cute allemaal
Heel cute allemaal
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1738
- x 2672
Het viel mij ook op dat Yasmine zoveel kleiner is dan Luca, maar vind dat nog wel schattig!
En die Luca is dezelfde als tevoren, alleen heeft hij een serieuze groeischeut gekregen, al was hij vroeger ook al niet van de kleinsten.
En ook Vic is nog dezelfde - kinderen veranderen wel wat op die leeftijd en blijkbaar krijgen in Thuis de jongens hun groeispurt eerder dan da meisjes
Maar dat Luca best een broertje zou kunnen zijn van Andreas, dacht ik ook.
En het was leuk om het hele gezinnetje zo nog eens samen te zien!
En die Luca is dezelfde als tevoren, alleen heeft hij een serieuze groeischeut gekregen, al was hij vroeger ook al niet van de kleinsten.
En ook Vic is nog dezelfde - kinderen veranderen wel wat op die leeftijd en blijkbaar krijgen in Thuis de jongens hun groeispurt eerder dan da meisjes
Maar dat Luca best een broertje zou kunnen zijn van Andreas, dacht ik ook.
En het was leuk om het hele gezinnetje zo nog eens samen te zien!
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 978
- x 1569
Christine: "zeg, ik ben "helemaal" geschoren, da moest toch hé?
0 x