Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1062
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Gisteren (na de paniekaanval van Tom ivm de foutgelopen werken) bleek nog maar eens hoe enthousiast Judith is over de komende trouw...
Ah, dan stellen we die trouw toch gewoon uit hé
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 714
- x 535
Dat was er wel snel uit inderdaad.Ik denk dat Tom nogal gefrustreerd is door alle tegenwerking door Judith bij zijn voorbereiding van de trouw. Nou zijn die plannen ook niet altijd te verwezenlijken. Bovendien is Judith bij mijn weten nog nooit met een serieus plan betreffende haar huwelijk gekomen.
Hij wordt altijd nogal met enige spot behandeld door het thuisfront. Misschien was de schade bij de werkzaamheden aan de achtergevel de druppel en moest Adil het ontgelden.
Hij wordt altijd nogal met enige spot behandeld door het thuisfront. Misschien was de schade bij de werkzaamheden aan de achtergevel de druppel en moest Adil het ontgelden.
0 x
-
ikke
- x 435
Vond ik ook erg voor Tom. Overduidelijk dat hij de enige is van 't koppel dat eigenlijk wel wil trouwen.Tiboko schreef:Gisteren (na de paniekaanval van Tom ivm de foutgelopen werken) bleek nog maar eens hoe enthousiast Judith is over de komende trouw...
Jammer dat de kabouters de kop van jut moeten zijn.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Maar buurtlandgenoten, jullie weten toch al heel lang dat Judith niet zo nodig hoeft te trouwen? Ze doet het omdat Tom het graag wil. In eerste instantie liep ze toch ook weg? Ik snap dat trouwen ook niet. Alsof je opeens meer van elkaar houdt als je getrouwd bent. Ik ben het met Ikke eens dat het wel sneu is voor Tom. Anderzijds, vrat hij onder de draad door dus ach.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

En dat weten we nog altijd niet of de (versleten) scheve schaatsen van Tom gaan uitkomen of niet.Want dat zou wel eens de druppel voor Judith kunnen zijn.
0 x
Potentia Principatum
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 182
- x 562
Ik vond dat Judith raar keek toen Waldek over Mayra en de baby sprak, of waren het mijn gedachten... 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel nu weten we tenminste dat Judith en Thilly echte zussen zijn. Want zei Judith; we hebben dezelfde vader en moeder. Wat (geef toe) in Thuis toch wel uitzonderlijjk is. 
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Als het natuurlijk waar is, wat ze zegt!Caligula schreef:Wel nu weten we tenminste dat Judith en Thilly echte zussen zijn. Want zei Judith; we hebben dezelfde vader en moeder. Wat (geef toe) in Thuis toch wel uitzonderlijjk is.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Judith en Tom zijn nou niet echt een bruisend koppel. Ik bespeur vrij weinig liefde tussen die twee. Tom loopt alleen maar te zeuren en te zeiken en Judith is overal tegen. Dat fundamenteel overal tegen zijn, was dat niet iets uit de jaren 70? Dat je standaard achter elke zin "Hoezo dan?" zei?
Ik vind dat dit duo het nog verrassend lang volhoudt. Tom geeft zijn vrouw niet eens meer een kus als hij naar zijn werk gaat. Da's toch raar?
Ik vind dat dit duo het nog verrassend lang volhoudt. Tom geeft zijn vrouw niet eens meer een kus als hij naar zijn werk gaat. Da's toch raar?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ze lijken wel helemaal niet op mekaar : Judith is groot en blond, Thilly klein en donkerannekeHU schreef:Als het natuurlijk waar is, wat ze zegt!Caligula schreef:Wel nu weten we tenminste dat Judith en Thilly echte zussen zijn. Want zei Judith; we hebben dezelfde vader en moeder. Wat (geef toe) in Thuis toch wel uitzonderlijjk is.
Om over hun karakters nog maar te zwijgen !
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,maar dat zie je wel meer Mijn ex en haar zus waren water en vuur!johan1969 schreef:Ze lijken wel helemaal niet op mekaar : Judith is groot en blond, Thilly klein en donkerannekeHU schreef:Als het natuurlijk waar is, wat ze zegt!Caligula schreef:Wel nu weten we tenminste dat Judith en Thilly echte zussen zijn. Want zei Judith; we hebben dezelfde vader en moeder. Wat (geef toe) in Thuis toch wel uitzonderlijjk is.
Om over hun karakters nog maar te zwijgen !
En om in Thuis te blijven,kijk maar naar Frank en Luc.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ze zijn inderdaad heel verschillend, en niet alleen van uiterlijk.
Hoewel ik Thilly op zich wel een leuke spring-in-'t-veld vind, kan ik me wel voorstellen dat Judith niet echt blij is met haar in huis.
Hoewel ik Thilly op zich wel een leuke spring-in-'t-veld vind, kan ik me wel voorstellen dat Judith niet echt blij is met haar in huis.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ranske
- Poster rang 4

Ja die is niet blij omdat ze die zus al langer kent.Christel schreef: door Christel » do 28 sep 2017, 15:56
Ze zijn inderdaad heel verschillend, en niet alleen van uiterlijk. Hoewel ik Thilly op zich wel een leuke spring-in-'t-veld vind, kan ik me wel voorstellen dat Judith niet echt blij is met haar in huis
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, ik denk ook dat er echt wel meer achter de bezwaren van Judith zit.
Judith is normaal echt wel begripvol en vriendelijk (als je ook ziet hoe ze Marianne in huis verwelkomd heeft), dus ik vrees dat Thilly het in het verleden echt wel bont gemaakt heeft.
Ben benieuwd!
Judith is normaal echt wel begripvol en vriendelijk (als je ook ziet hoe ze Marianne in huis verwelkomd heeft), dus ik vrees dat Thilly het in het verleden echt wel bont gemaakt heeft.
Ben benieuwd!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ikke
- x 435
Als Judith meerdere goede redenen heeft om haar zus niet 100% te vertrouwen, dan vraag ik mij af waarom ze haar "lieve spring-in-'t veld" zusje in huis haalde?Christel schreef:Inderdaad, ik denk ook dat er echt wel meer achter de bezwaren van Judith zit.
Ben benieuwd!
0 x