Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Eddy en Angèle.
Eddy is een andere man nu hij met Angèle samen is ipv met Nancy
Eddy is een andere man nu hij met Angèle samen is ipv met Nancy
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Vind ik ook!
Van mij krijgt Eddy ook een paar flinke pluimen om Frank zo lief op te bellen. Dat is niet vanzelfsprekend, aangezien Frank hem absoluut niet als vriend behandeld heeft de laatste tijd.
Ook een pluim voor Tom, die - in tegenstelling tot zijn moeder en Aisha - wél het welzijn van Robin voor ogen heeft.

Van mij krijgt Eddy ook een paar flinke pluimen om Frank zo lief op te bellen. Dat is niet vanzelfsprekend, aangezien Frank hem absoluut niet als vriend behandeld heeft de laatste tijd.
Ook een pluim voor Tom, die - in tegenstelling tot zijn moeder en Aisha - wél het welzijn van Robin voor ogen heeft.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Voor Frank, om Tom te waarschuwen dat hij hem in de gaten houdt. Maar hij verdient ook lappen, omdat hij geen oog heeft voor kleine Jenny!
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Adil, omdat hij Pauline gelukt toewenst ondanks het feit dat hij buiten de boot valt!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar krijgt hij van mij ook een hele berg pluimen voor. Echt heel erg lief van hem...daffy duck schreef: wo 13 nov 2019, 17:14 Adil, omdat hij Pauline gelukt toewenst ondanks het feit dat hij buiten de boot valt!
Vooral als je ziet hoe Paulien hem de rug toegekeerd heeft zonder daar later ook nog maar 1 keertje op terug te komen voordat ze met iemand anders verder ging.
0 x
-
- x 435
Van mij ook een pluim voor Adil! Hopelijk vind hij gauw iemand die bij hem past... Lexi???
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Kleine Leo....omdat hij zo stil blijft ondanks het feit dat z'n ouders de grootste onzin uitkramen! 

0 x
-
- x 435
daffy duck schreef: do 14 nov 2019, 17:41 Kleine Leo....omdat hij zo stil blijft ondanks het feit dat z'n ouders de grootste onzin uitkramen!

0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Ik weet niet hoeveel mensen het hiermee eens zijn, maar ik geef Jasper een dikke pluim voor de kalme manier waarop hij Thilly op haar plaats zette. Hij is dan kennelijk toch geen bedrieger, zoals Thilly per se wilde geloven. Ja, ja, eerlijke mannen zijn nog niet uitgestorven hé
En ook voor Chantal een pluim, vind ik.

En ook voor Chantal een pluim, vind ik.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Zij stond daar mooi met haar mond vol tanden, zij wist niet meer wat te zeggen.ThuisStan123 schreef: do 14 nov 2019, 21:01 ik geef Jasper een dikke pluim voor de kalme manier waarop hij Thilly op haar plaats zette.

Ik hoop dat Thilly in de toekomst wat beter nadenkt en niet te rap verkeerde conclusies uittrekt, laat haar een les voor haar zijn.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Een heel klein pluimpje voor Karin. Zichzelf wegcijferen voor Robin en tom. Zou dat echt lukken?? 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Volgens mij lukt haar dat juist veel te goed, en is het dadelijk eerder een reden voor haar om in haar schulp te kruipen en haar oude leven te hervatten, waarbij haar werk op nr. 1 staat. Steven heeft haar op jonge leeftijd al laten zien dat Karin nooit het belangrijkste in iemands leven kan zijn. Wat dat betreft heb ik echt wel met haar te doen, en ik hoop dat Tom haar toch laat blijken dat er van haar ook gehouden wordt, ondanks zijn nieuwe vaderschap.daffy duck schreef: vr 15 nov 2019, 10:24 Een heel klein pluimpje voor Karin. Zichzelf wegcijferen voor Robin en tom. Zou dat echt lukken??![]()
Maar ook van mij een pluim omdat ze de zaken thuis recht houdt zodat hij in alle rust tijd krijgt om zijn zoon te leren kennen...

0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Helemaal mee eens!
Dat was nodig dat hij haar op haar plaats zette!
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Voor Tom om deze keer toch een poging te doen om het niet te verkwanselen en zijn verantwoordelijkheid op te nemen.
0 x