Wendy Stuyven (Anneke De Keersmaeker)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Re: Wendy Stuyven (Anneke De Keersmaeker)
Wendy lag daar zowat met Toon verstengeld op het ziekenhuisbed en ondertussen waren zij allebei in gedachten met totààl wat (of iemand) anders bezig.
0 x
-
- Poster rang 1
Wendy lijkt mij toch eerder de koele burgertrut ipv het psychotisch individu.eddy en nancy schreef:Wat Wendy van plan is, is nog niet duidelijk maar ik vermoed toch een verborgen agenda of een of ander psychotisch trekje.
Eddy
Een beetje de jonge versie van Marianne.
0 x
- OhMyGod
- Nog geen rang
Lolplayer schreef:Wendy lijkt mij toch eerder de koele burgertrut ipv het psychotisch individu.eddy en nancy schreef:Wat Wendy van plan is, is nog niet duidelijk maar ik vermoed toch een verborgen agenda of een of ander psychotisch trekje.
Eddy
Een beetje de jonge versie van Marianne.
Ik zou Marianne nu niet een burgertrut noemen :p, meer een bitch dan een trut (en daarom hou ik ook van haar

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Wat zou het leven toch aangenaam simpel zijn als gewoon beide partijen (Wendy en buurman) hun verzekering op de hoogte brengen, die dan op hun beurt een expert kunnen sturen?

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Zo zou het idd moeten maar ja, we kennen allemaal burenruzies die jaren aanslepen denk ik.
En is deze niet een typisch Thuisverhaal om Wendy nog wat meer in contact te laten komen met Tom?
En is deze niet een typisch Thuisverhaal om Wendy nog wat meer in contact te laten komen met Tom?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Wie loopt er nu dringend dringend naar een huisarts voor een stomme splinster ?
0 x
-
- x 435
Wendy!nounake schreef:Wie loopt er nu dringend dringend naar een huisarts voor een stomme splinter ?
Dat was toch duidelijk te zien, gisteren?!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dit is pas bezig - er is later toch nog tijd genoeg om er een advocaat bij te halen?Caligula schreef:Zo zou het idd moeten maar ja, we kennen allemaal burenruzies die jaren aanslepen denk ik.
De rest is speculatie.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ah ja , merciikke schreef:Wendy!nounake schreef:Wie loopt er nu dringend dringend naar een huisarts voor een stomme splinter ?
Dat was toch duidelijk te zien, gisteren?!

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wendy is blijkbaar niet het soort vrouw dat splinterkes uit de vinger van haar zoontje kan halen. Ze heeft andere kwaliteiten.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Wendy is dan het soort vrouw dat beter geen eigen kinderen heeft, als ze haar eigen kind al niet de eerste makkelijke hulp in nood kan bieden.Caligula schreef:Wendy is blijkbaar niet het soort vrouw dat splinterkes uit de vinger van haar zoontje kan halen. Ze heeft andere kwaliteiten.
Komaan, zeg, naar de huisdokter lopen met een (overdreven) krijsend kind! Gelukkig is ze niet naar spoed gereden, want dat zou in 't nadeel zijn geweest van echt dringende handelingen. Stel je voor dat je daar zit met je man om zijn hersenen te laten scannen omdat de huisdokter, een hersenbloeding vermoedt..

0 x
-
- x 435
Ik denk dat Wendy gewoon verliefd is op Toon, of ben ik nu naïef?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
JA!Lazylady schreef:Ik denk dat Wendy gewoon verliefd is op Toon, of ben ik nu naïef?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ze is verliefd op Toon, misschien heb je stukken gemist. Maar ik heb het idee dat Toon haar alleen belt als hij zich op een avond zit te vervelen.
0 x
-
- x 435
Ik begrijp Wendy eigenlijk niet goed. Het lijkt erop dat ze Toon toch echt graag ziet, maar vervolgens nodigt ze Tom uit mét Judith, terwijl ze weet dat er een zekere "spanning" hangt tussen die twee?
0 x