Hij is (nog) niet uit de soap, hé.johan1969 schreef:Ik ben blij dat hij weg is, hij moet niet terugkeren !
Toon Vrancken (Bill Barberis)
-
- x 435
Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)
0 x
-
- Poster rang 5
Ik hoop dat hij nog terugkeert.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
En nu hebben we nog steeds geen uitleg waarom hij het nodig vond om Frank zo te pesten ... "Zo ken ik u niet, Toon." Is dat dan de hele conclusie van al dat gedoe?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
- annekeHU
- Poster rang 4
Volgens mij elektricien... De Kabouters hebben er nu geen meer.. en in die kamers en die polyvalente zaal in de Zus en Zo zal toch elektriciteit moeten komen?
0 x
-
- x 435
Kamermeisje in de "Zus en Zo"!johan1969 schreef:Welke job biedt Luc hem aan ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
ikke schreef:Kamermeisje in de "Zus en Zo"!johan1969 schreef:Welke job biedt Luc hem aan ?

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Hopelijk is dat maar heel tijdelijk.annekeHU schreef:Volgens mij elektricien... De Kabouters hebben er nu geen meer.. en in die kamers en die polyvalente zaal in de Zus en Zo zal toch elektriciteit moeten komen?
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Ja, blijkbaar. Wel Iemand die een vaste hand nodig heeft en nu dat hij zijn werk kwijt is..Davidje schreef:En nu hebben we nog steeds geen uitleg waarom hij het nodig vond om Frank zo te pesten ... "Zo ken ik u niet, Toon." Is dat dan de hele conclusie van al dat gedoe?

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Toon gaf als lapsus-reden op , dat hij Frank te oud vond voor deze job, en dat "zijne kop" ( letterlijk de woorden van Toon) hem niet aanstond.Davidje schreef:En nu hebben we nog steeds geen uitleg waarom hij het nodig vond om Frank zo te pesten ... "Zo ken ik u niet, Toon." Is dat dan de hele conclusie van al dat gedoe?
0 x
-
- Poster rang 5
De reden lijkt me anders duidelijk. Voor Frank zijn komst had hij enkel Adil als collega, iemand die hij makkelijk aan kon en waar het mee klikt. En dan komt Frank erbij, iemand die al dicht tegen de pensioenleeftijd zit, alles beter weet en op veel vlakken een (oudere) kopie is van hem. Ergens logisch dat hij Frank niet graag ziet komen en er alles aan doet om hem te ontmoedigen om daar te blijven werken.annekeHU schreef:Toon gaf als lapsus-reden op , dat hij Frank te oud vond voor deze job, en dat "zijne kop" ( letterlijk de woorden van Toon) hem niet aanstond.Davidje schreef:En nu hebben we nog steeds geen uitleg waarom hij het nodig vond om Frank zo te pesten ... "Zo ken ik u niet, Toon." Is dat dan de hele conclusie van al dat gedoe?

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 4
Niet om Frank goed te praten maar Toon begon te pesten vanaf Frank zijn enige fout was : te oud zijn naar zijn goesting.
Hij zag meteen zijn positie tegenover Sam en Adil in gevaar. Frank ging zwaar in de fout toen het escaleerde bij alle twee met alle gevolgen vandien.
Hij zag meteen zijn positie tegenover Sam en Adil in gevaar. Frank ging zwaar in de fout toen het escaleerde bij alle twee met alle gevolgen vandien.
0 x
-
- Poster rang 1
Ach, die ruwe bolster zal nog wel een blanke pit hebben en binnen een paar seizoenen weten we al niet meer dat hij zo'n ettertje was 

0 x
-
- x 435
Ik zie Toon ook wel nog "verbeteren" en volgens mij heeft de dood van zijn vriendin hem zo hard gemaakt. Natuurlijk valt het nog steeds niet goed te praten.
0 x