Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)

Gesloten
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)

Bericht door nounake »

Ze moet maar samen met Emma gaan wonen ; kunnen die 2 hun pesterijen uitvieren ! bah zeg ! Wat een kinderachtig nest is dat geworden ...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

En dan deed in ze in het café achter de bar ook nog zo honend... Zou er wat gebeuren met deze verhaallijn?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Oei, ik begrijp niet wat jullie zo storend aan Paulien vinden. Voor één keer heb ik geen problemen met dit personage. Ik vind haar niet veranderd : Paulien is altijd de uitbundige geweest terwijl haar zus Katrien toch de achterbakse seut was. En dat Paulien zich wil moeien met Jens is toch normaal : Jens was haar eerste lief en zij wil hem waarschuwen wat de nare gevolgen kunnen zijn als Emma met Jens aanpapt. Hoe oud is Emma : 13 ? En hou oud is Jens : midden in de twintig ?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

^ Ik denk dan ook niet dat Jens maar iets met dat jong meisje van plan zou zijn, hoor. Hij weet ook wel goed genoeg dat zij veel te jong is en mannen van die leeftijd vallen toch op vrouwen van hun eigen leeftijd (of het zouden pedo's moeten zijn). Wat ik geen goed idee vond, was om het maar te negeren. Beter zou Jens rustig vertellen waar het op staat; anders krijgt Emma nog (meer) valse hoop en dat hebben meisjes op die leeftijd wel makkelijk.

Ik heb me vroeger ook al wat geërgerd aan Pauline, maar nu vind ik gewoon dat ze meer "streken" heeft en veel noten op haar zang.

Die opmerking over die kaarsen in Lowie z'n kamer dan, dat dat zogezegd was om de geur van sigarettenrook te verdoezelen: dat sloeg toch werkelijk nérgens op? Het leek wel alsof ze dat expres deed of zo. Je zegt zo'n dingen toch niet...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat laatste ben ik met je eens. Heel kinderachtig. Ze bemoeit zich ook steeds weer met Tim. Laat die jongen toch met rust. Ieder ogenblik staat ze voor zijn deur. :mrgreen: Misschien wordt dat allemaal wel minder als ze al een tijdje thuis is, hoop ik.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik vond de reaktie van Bram er behoorlijk over. Zij hadden haar 'gepest' met die vinger, dus zij pakte hen terug met een spook. Ik zag niet eens het verband met Jack totdat hij zo uitviel. Als hij alles met dood en spoken niet aankan vanwege die ervaring moet hij ver weg blijven van halloween, want dan is dat hele 'feest' smakeloos. Ik vond het al een beetje raar dat ie moeite had met die doodskist. Als je net iemand bent verloren is alles rauw, akkoord, maar ga dan zeker geen feest vieren dat specifiek over dood en verderf gaat!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Dat laatste ben ik met je eens. Heel kinderachtig. Ze bemoeit zich ook steeds weer met Tim. Laat die jongen toch met rust. Ieder ogenblik staat ze voor zijn deur. :mrgreen: Misschien wordt dat allemaal wel minder als ze al een tijdje thuis is, hoop ik.
Heeft alles te maken met Femke, die kan ze vast nog altijd niet uitstaan na heel dat gedoe met haar halfbroer.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Lief dat ze die foto voor Lowie liet uitvergroten, maar waarom in godsnaam zit ze Tim nu toch zo te pesten?
Eerst negeert ze dat Tim wil dat ze weggaat en dan begint ze ook nog dingen te lezen waar ze geen zaken mee heeft.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef:Oei, ik begrijp niet wat jullie zo storend aan Paulien vinden. Voor één keer heb ik geen problemen met dit personage. Ik vind haar niet veranderd : Paulien is altijd de uitbundige geweest terwijl haar zus Katrien toch de achterbakse seut was. En dat Paulien zich wil moeien met Jens is toch normaal : Jens was haar eerste lief en zij wil hem waarschuwen wat de nare gevolgen kunnen zijn als Emma met Jens aanpapt. Hoe oud is Emma : 13 ? En hou oud is Jens : midden in de twintig ?
Ik dacht Jens even oud was als Paulien. Die zaten toch vroeger in de zelfde klas?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Lazylady schreef:Lief dat ze die foto voor Lowie liet uitvergroten, maar waarom in godsnaam zit ze Tim nu toch zo te pesten?
Eerst negeert ze dat Tim wil dat ze weggaat en dan begint ze ook nog dingen te lezen waar ze geen zaken mee heeft.
Dat ze zomaar te pas en te onpas bij Tim binnenvalt en die brief begint te lezen dat zal nog een erfenis van vroeger zijn toen Tim en Jens nog samenwoonden en Katrien en Paulien daar om de haverklap binnenkwamen (het omgekeerde was ook waar). :shhh: Paulien denkt waarschijnlijk dat er op dat vlak, nl aan elkaars spullen zitten, niets veranderd is. Voor ze naar LA vertrok was ze al een nieuwsgierig aagje en dat is nog niets veranderd. Maar ik vond het wel knap dat Tim haar buitenduwde.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ze drukt hem wel met de neus op de feiten dat hij nog steeds gevoelens heeft voor Femke. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat Tim dat zelf ook wel weet - het is niet omdat je (ex-) partner dingen heeft gedaan die niet door de beugel kunnen dat alle gevoelens smelten als sneeuw voor de zon...

Paulien moeit zich gewoon overal omdat ze dan niet met haar eigen "problemen" moet bezig zijn - want ze is niet "zomaar" terug gekomen.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Inderdaad, het valt op dat we nog niets weten van wat in Amerika gebeurd is, en waarom ze terug is. Ze zoekt zo veel mogelijk afleiding om niet aan haar eigen problemen te moeten denken.

Ik erger me in ieder geval niet aan het personage, heb zelfs het gevoel dat het terug een frisse wind is, tussen al die serieuze personages en verhaallijnen(Ok de meesten hebben veel meegemaakt).
0 x
Afbeelding
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Maar ik heb altijd gedacht dat Paulien slechts voor één jaar naar de USA ging. Dus vind ik het maar normaal dat zij terug is. Het enige vreemde is dat zij haar "eindwerk" hier moet maken. Ik blijf bij mijn gedacht dat Paulien haar leventje verderzet zoals het was op het moment dat zij vorig jaar vertrok en er geen rekening mee houdt, al dan niet bewust, dat er in dat jaar veel gebeurd is in haar vrienden- en familiekring. En in Thuis worden dergelijke veranderingen uitvergroot.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Als dat eindwerk " serieus" was bedoeld.. is het wel compleet logisch dat ze daarvoor terugkomt naar België.. In Amerika zal ze niet veel beeldmateriaal om te fotograferen over 14-18 vinden.
Maar ik veronderstel dat de scenarioschrijvers inderdaad iets moest hebben, om haar terug in de serie te schrijven , en dan vind ik het idee van dat eindwerk nog niet eens zo slecht gevonden.
0 x
Gesloten