Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Luc zijn gedrag van de laatste dagen wordt, volgens mij, veroorzaakt voor zijn haat t.o.v. Frank en Franky. Hij heeft het er zefs voor over om klanten te verliezen. Het zit allemaal erg diep. Maar dat wisten we allemaal al.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

- Mona'ke
- Poster rang 2

Ik vond het eigenlijk wel chique van Frank dat hij met een tandem thuis kwam i.p.v. met een moto. 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Die Van den Eynde is een trouwe klant zeker van Sanitechniek? Of beter *was* een trouwe klant.satine schreef:Ik begrijp niet goed waarom Frank niet gewoon zelf contact opneemt met die meneer Van den Eynde en hem gewoon aanbiedt een offerte af te geven.
Waarom moet dat per se in onderaanneming voor Sanitechniek?
Franky kan natuurlijk ook zelf contact opnemen met Van den Eynde om hem door te sturen naar Klus & Co, maar daar zou hij het natuurlijk ook wat te ver drijven.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Maar hij zou Frank wel naar die meneer van den Eynde kunnen sturen, toch? Alleen de contactgegevens doorgeven aan Frank bijvoorbeeld.lord F. schreef:Die Van den Eynde is een trouwe klant zeker van Sanitechniek? Of beter *was* een trouwe klant.satine schreef:Ik begrijp niet goed waarom Frank niet gewoon zelf contact opneemt met die meneer Van den Eynde en hem gewoon aanbiedt een offerte af te geven.
Franky kan natuurlijk ook zelf contact opnemen met Van den Eynde om hem door te sturen naar Klus & Co, maar daar zou hij het natuurlijk ook wat te ver drijven.
Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom Frank zo snel opgaf, en nu al helemaal niet meer, aangezien van den Eynde inmiddels zelfs geen klant meer is van Sanitechniek.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vind het ontzettend stupide dat Luc zijn ego belangrijker vindt dan het belang van de zaak. Ik vind het van Frank super tof dat hij die tandem heeft gekocht. Prachtige actie van hem. Ik had dat niet verwacht, zie je die twee al gaan? Ik verdenk Frank er dan wel van dat hij stiekem Simonneke laat fietsen en hij zich laat vervoeren haha.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
lord F.
- Poster rang 5

mja, Franky snijdt in z'n eigen vel als hij Van den Eynde doorstuurt naar Klus & Co zonder Sanitechniek als tussenpartij.Christel schreef:Maar hij zou Frank wel naar die meneer van den Eynde kunnen sturen, toch? Alleen de contactgegevens doorgeven aan Frank bijvoorbeeld.lord F. schreef:Die Van den Eynde is een trouwe klant zeker van Sanitechniek? Of beter *was* een trouwe klant.satine schreef:Ik begrijp niet goed waarom Frank niet gewoon zelf contact opneemt met die meneer Van den Eynde en hem gewoon aanbiedt een offerte af te geven.
Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom Frank zo snel opgaf, en nu al helemaal niet meer, aangezien van den Eynde inmiddels zelfs geen klant meer is van Sanitechniek.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik vind dit een hele vreemde verhaallijn.lord F. schreef:mja, Franky snijdt in z'n eigen vel als hij Van den Eynde doorstuurt naar Klus & Co zonder Sanitechniek als tussenpartij.Christel schreef:Maar hij zou Frank wel naar die meneer van den Eynde kunnen sturen, toch? Alleen de contactgegevens doorgeven aan Frank bijvoorbeeld.lord F. schreef:Die Van den Eynde is een trouwe klant zeker van Sanitechniek? Of beter *was* een trouwe klant.satine schreef:Ik begrijp niet goed waarom Frank niet gewoon zelf contact opneemt met die meneer Van den Eynde en hem gewoon aanbiedt een offerte af te geven.
Luc weet toch ook dat als hij klanten botweg weigert, hij ze aan de concurrentie verliest.
En of dat nu Klus en Co is of een ander bedrijf(je) - weg is weg.
Dus hij zou toch beter die job in onderaanneming aan Klus geven ipv een klant te verliezen?
En ik zie niet in waarom Franky in zijn eigen vel zou snijden.
Daar ben ik wel benieuwd naar.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Kan Luc anderzijds ook wel begrijpen >> als hij een klusje in onderaanneming doorspeelt aan Klus & Co moet hij een beroep doen op 2 personen die hij voor geen haar vertrouwt, die dan evengoed Luc enzo kunnen zwartmaken bij de klant maar dan wel in naam van Sanitechniek.satine schreef:
En ik zie niet in waarom Franky in zijn eigen vel zou snijden.
Daar ben ik wel benieuwd naar.
Dat ze die klant kwijt zijn is dan vooral ook de schuld van Franky omdat hij zonder overleg achter de rug van Luc (en Bram) zijn gedacht doordreef.
Als Franky nu nogmaals achter de rug van Luc en Bram de klant opbelt om ze door te verwijzen naar Klus & Co komt Sanitechniek daar nog slechter uit en dan verliest hij ook geld (gezien hij voor 25% aandeelhouder is). Een delicate situatie dus.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Ik vraag me af waar ze naartoe willen met dat tandemverhaal. Hebben ze dat verzonnen om aan te tonen dat je met simpele dingen tevreden kan zijn en om te laten zien dat Simonne en Frank opnieuw het perfecte koppel zijn (maar dan wel zonder plakgerief
) ?
Of is er een nieuwe campagne op komst om meer te gaan bewegen : Yvette naar de fitness, F+S op de fiets ...
Eddy
Of is er een nieuwe campagne op komst om meer te gaan bewegen : Yvette naar de fitness, F+S op de fiets ...
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Misschien proberen ze een "vrolijke noot"aan te brengen tussen alle ellende 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Hahaha tja als je ook niet op de fiets bent geboren zoals de Nederlanders vergeet je snel een plakset 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Er is duidelijk een campagne aan de gang voor meer bewegen. Zag een foto van Pol "Frank" Goosens in kostuum bij de apotheek hangen met de slogan: "De Frank komt aan 1000 stappen per dag, en u
Daar is helemaal niks mis mee. Thuis heeft, zoals zo vaak al gezegd, ook een sensibiliserende functie. Zolang het niet te schoolmeester-achtig word mogen ze van mij dit doen.
Daar is helemaal niks mis mee. Thuis heeft, zoals zo vaak al gezegd, ook een sensibiliserende functie. Zolang het niet te schoolmeester-achtig word mogen ze van mij dit doen.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Natuurlijk is daar niets mee maar ik ben hier in Spanje niet op de hoogte van de affiches in Belgische apotheken
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
Viva Hércules !
-
Ann+
- x 435
Ik denk dat de Frank aan 10 000 stappen komt.... anders is het maar weinig hoor!Sandertje schreef: "De Frank komt aan 1000 stappen per dag, en u....
Trouwens weet er iemand hoeveel zo'n stappenteller kost, en welk een goed merk is?
Dat gratis ding dat een hele tijd geleden bij "Goed Gevoel" zat is niet veel waard!
0 x