Ik denk dat Tom het waarschijnlijk ook vergeten is. Ik zie hem nauwelijks nog iets doen voor zijn dochtertje/pleegnichtje die bovendien ook nog eens zijn petekindje is.johan1969 schreef:Je zou al vergeten dat hij ook kinderen heeft ! Judith moet Tom's dochter (of nichtje !!!) toch ook al gezien hebben in huize Bastiaens.
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, maar dat heeft hij ook gezegd toen Mayra haar officieel mee adopteerde, hè? Hij zou zich wat meer op de vlakte gaan houden...tvx1 schreef:Ik denk dat Tom het waarschijnlijk ook vergeten is. Ik zie hem nauwelijks nog iets doen voor zijn dochtertje/pleegnichtje die bovendien ook nog eens zijn petekindje is.johan1969 schreef:Je zou al vergeten dat hij ook kinderen heeft ! Judith moet Tom's dochter (of nichtje !!!) toch ook al gezien hebben in huize Bastiaens.
Niet dat ik persoonlijk veel verschil zie in de situatie voor en na, maar goed...
De titel "vader van het jaar" gaat hij niet winnen in elk geval, da's duidelijk
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
exsencon
- x 435
Ja, de titel van dekhengst van het jaar die heeft hij toch alvast!Christel schreef:De titel "vader van het jaar" gaat hij niet winnen in elk geval, da's duidelijk
0 x
-
tvx1
- x 435
Ja maar, hij blijft toch haar "nonkel" en peter? Zelfs in die hoedanigheid doet hij nauwelijks iets voor Sandrientje.Christel schreef:Ja, maar dat heeft hij ook gezegd toen Mayra haar officieel mee adopteerde, hè? Hij zou zich wat meer op de vlakte gaan houden...tvx1 schreef:Ik denk dat Tom het waarschijnlijk ook vergeten is. Ik zie hem nauwelijks nog iets doen voor zijn dochtertje/pleegnichtje die bovendien ook nog eens zijn petekindje is.johan1969 schreef:Je zou al vergeten dat hij ook kinderen heeft ! Judith moet Tom's dochter (of nichtje !!!) toch ook al gezien hebben in huize Bastiaens.
Niet dat ik persoonlijk veel verschil zie in de situatie voor en na, maar goed...![]()
De titel "vader van het jaar" gaat hij niet winnen in elk geval, da's duidelijk
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Tijd om volwassen te worden, Tommeke, met weer 2 stiefkinderen erbij. 
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Verbeeld ik het me, maar ik had de indruk dat Tom wel heel geïnteresseerd keek toen Peter vertelde dat de zus&zo ging verkocht worden en dat Rosa noch Peggy de geldmiddelen hadden om het zelf te kopen.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik heb dat ook gezien... afwachten maar!
Ik weet niet of Tom rijk genoeg is om die lening wel te krijgen?
Ik weet niet of Tom rijk genoeg is om die lening wel te krijgen?
Laatst gewijzigd door annekeHU op do 24 okt 2013, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ann heeft het huis gekregen van Marianne, heeft Tom dan later ter compensatie geen grote som geld gekregen? Of het appartement aan de kust of het huis in de Ardennen of iets in die aard. Ik herinner mij daar toch iets van maar ik weet niet meer hoe het juist zit.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Poolski
- Nog geen rang
Tom zijn centen zijn al geïnvesteerd in zijn advocatenkantoor toen Nina Peter financieel met de grond gelijk had gemaakt. 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tom heeft het huis waar hij nu woont en werkt van Marianne gekregen, inderdaad ter compensatie van de erfenis die Ann kreeg. 
0 x
-
Poolski
- Nog geen rang
Met spaarcenten dan toch misschien, maar ik ga er mijn geld niet op inzetten.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Tom had zich zijn relatie precies wel anders voorgesteld (met meer bedsport), maar zo gaat dat met moeders.
0 x
-
Poolski
- Nog geen rang
-
tvx1
- x 435
. Ik dacht dat ze de verbouwingen binnenin volledig had betaald voor hem, maar of hij nu ook de eigendom zelf van Marianne heeft gekregen ?Christel schreef:Tom heeft het huis waar hij nu woont en werkt van Marianne gekregen, inderdaad ter compensatie van de erfenis die Ann kreeg.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, ze heeft Peter er destijds nog de hoofdprijs voor gegeven, omdat hij toen helemaal aan de grond zat door Nina...tvx1 schreef:. Ik dacht dat ze de verbouwingen binnenin volledig had betaald voor hem, maar of hij nu ook de eigendom zelf van Marianne heeft gekregen ?Christel schreef:Tom heeft het huis waar hij nu woont en werkt van Marianne gekregen, inderdaad ter compensatie van de erfenis die Ann kreeg.
En later heeft ze inderdaad de verbouwing ook voor een groot deel cadeau gedaan, maar dat was omdat ze er zo voor kon zorgen dat Tom langer bij haar in huis zou blijven wonen, zéér tegen de zin van Peggy uiteraard...
0 x