Kaat Bomans (Leen Dendievel)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Als hij daar een punt van maakt, vrees ik dat zijn vriendschap met Frank ook voorbij zou zijn, zou wel jammer zijn.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik denk niet meteen dat Jacques een relatie zal winnen beginnen met de dochter van zijn beste maat.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik vond dat dit er al een hele tijd zat aan te komen. Het is de meest logische keuze. Logischer dan Jacques die de administratie doen en alleszins veel logischer dan Thilly.
Volgens Adil is Kaat maar een tijdelijke kracht, maar ik denk dat het een zeer lange tijd zal zijn, dat hoop ik toch.
Volgens Adil is Kaat maar een tijdelijke kracht, maar ik denk dat het een zeer lange tijd zal zijn, dat hoop ik toch.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Ik denk eerder dat Thilly een tijdelijke werkkracht is want als zij dat werk beu is dan gaat zij opnieuw met de noorderzon verdwijnen.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Kaat voelt zich slecht omdat haar gevoelens voor mannen nooit beantwoord worden. Wel vrienden, geen relatie.
Eindelijk heeft ze hier ook met Simonne over kunnen praten. Benieuwd naar wat hier op volgt.
Eindelijk heeft ze hier ook met Simonne over kunnen praten. Benieuwd naar wat hier op volgt.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ze is de sympathiekste personnage en de beste actrice uit de serie ...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Moderator bericht:
Ja, het is nog steeds een spoiler hier.
In onze *Forumregels* staat namelijk dit:
Wat verstaan we onder 'spoilers'? Alles wat niet tijdens de aflevering van die dag is uitgezonden.
Dus ook wat in de eindgeneriek getoond wordt zijn spoilers.
Gelieve hiermee rekening te willen houden.
In onze *Forumregels* staat namelijk dit:
Wat verstaan we onder 'spoilers'? Alles wat niet tijdens de aflevering van die dag is uitgezonden.
Dus ook wat in de eindgeneriek getoond wordt zijn spoilers.
Gelieve hiermee rekening te willen houden.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Dat Kaat haar beklag doet "dat ze niet goed meer in haar vel zit" : moest ik denken aan een artikel in Humo, nog niet zo lang geleden over transgenders en van al diegene die geïntervieuwd zijn, was er geen enkel heel gelukkig en hadden ze psychische problemen na hun transformatie. Ik heb het altijd een beetje vreemd gevonden dat Kaat happy en tevreden was over haar nieuwe lichaam.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik dacht nochtans dat Kaat in het begin van de week zei dat ze zich goed voelde in haar vel.
Dat dit niet het probleem is, maar vooral het gevoel nergens bij te horen.
Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat het voor andere transgenders dan ook allemaal rozengeur en maneschijn is.
Maar in Kaats geval heb ik niet die indruk.
Je kan je ook 'niet goed in je vel' voelen, zonder transgender te zijn.
Het is eerder het wegvallen van de vriendenkring toen ze nog in het studentenhuis woonde, de tegenslaande resultaten van haar eerste examen, twee keer afgewezen worden op korte tijd, een mens zou voor minder gaan twijfelen.
En dan haar 'opkijken' naar Thilly, die zomaar durft alles achter te laten en 'ervoor te gaan', wat dat dan ook is.
Kaat is nog jong, ze vindt haar draai nog wel.
Als dat betekent dat ze (al dan niet tijdelijk) elders haar geluk gaat zoeken, dan kan dat toch ook?
Alleen vraag ik me af hoe ze dat dan financieel gaat bolwerken, want die situatie is niet schitterend, neem ik aan.
Hopelijk komt ze op haar pootjes terecht want ik vind Kaat echt een leuk personage.
Dat dit niet het probleem is, maar vooral het gevoel nergens bij te horen.
Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat het voor andere transgenders dan ook allemaal rozengeur en maneschijn is.
Maar in Kaats geval heb ik niet die indruk.
Je kan je ook 'niet goed in je vel' voelen, zonder transgender te zijn.
Het is eerder het wegvallen van de vriendenkring toen ze nog in het studentenhuis woonde, de tegenslaande resultaten van haar eerste examen, twee keer afgewezen worden op korte tijd, een mens zou voor minder gaan twijfelen.
En dan haar 'opkijken' naar Thilly, die zomaar durft alles achter te laten en 'ervoor te gaan', wat dat dan ook is.
Kaat is nog jong, ze vindt haar draai nog wel.
Als dat betekent dat ze (al dan niet tijdelijk) elders haar geluk gaat zoeken, dan kan dat toch ook?
Alleen vraag ik me af hoe ze dat dan financieel gaat bolwerken, want die situatie is niet schitterend, neem ik aan.
Hopelijk komt ze op haar pootjes terecht want ik vind Kaat echt een leuk personage.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Dat kan inderdaad gezien worden als rozengeur en maneschijn, maar de realiteit kan soms heel wat minder zijn. Vooral o.a. zoals aangegeven, de financiële kant. Hopelijk niet de zoveelste teleurstellingsatine schreef: do 10 okt 2019, 19:23 En dan haar 'opkijken' naar Thilly, die zomaar durft alles achter te laten en 'ervoor te gaan', wat dat dan ook is.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Het werd idd van in het begin zeer rooskleurig voorgesteld en nu krijgt ze de spreekwoordelijke klop. Het artikel waarover Martha het heeft heb ik niet gelezen maar ik heb wel de reportagereeks op Één gevolgd en onlangs is één van de deelnemers uit het leven gestapt. De enigen die Kaat, behalve Frank maar dan om heel andere redenen niet (direct) aanvaardden, Toon en Dries, werden weggezet als ongevoelige monsters en alle anderen waren zowat euforisch terwijl het in het echte leven waarschijnlijk omgekeerd is.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Toch raar dat Simonne, al was het maar om Frank te troosten , geen enkele keer heeft gezegd dat Kaat niet van de aardbol gaat verdwijnen ...Ze kunnen haar nog wel opzoeken eens ze ergens is gesetteld ...
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Ja, dat vind ik ook , ze sterft niet he!! Vind ik ook weer heel slecht gebracht in de serie.nounake schreef: ma 14 okt 2019, 11:22 Toch raar dat Simonne, al was het maar om Frank te troosten , geen enkele keer heeft gezegd dat Kaat niet van de aardbol gaat verdwijnen ...Ze kunnen haar nog wel opzoeken eens ze ergens is gesetteld ...
0 x