Waldek liet zich ooit door Nancy verleiden tot een onenightstand. Of hij toen iets gehad heeft laat ik in het midden.lord F. schreef:Hij heeft toch ook niks gehad met Nancy?zarsas schreef:Wanneer heeft Waldek iets gehad met Nancy ? Ik kan mij dat niet meer herinneren
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Volgens mij zijn ze lang geleden , in een dronken bui , eens samen in bed beland... dit moet gebeurd zijn voor seizoen 17, want ik heb het ergens ooit gelezen, niet zelf gezien.lord F. schreef:Hij heeft toch ook niks gehad met Nancy?zarsas schreef:Wanneer heeft Waldek iets gehad met Nancy ? Ik kan mij dat niet meer herinneren
0 x
-
slipstreamdrive
- Nog geen rang
- x 1
Klopt, dat was in de tijd dat Eddy in Wit-Rusland in de bak zat. Ik denk dat het in 2010 of 2011 was.annekeHU schreef:Volgens mij zijn ze lang geleden , in een dronken bui , eens samen in bed beland... dit moet gebeurd zijn voor seizoen 17, want ik heb het ergens ooit gelezen, niet zelf gezien.lord F. schreef:Hij heeft toch ook niks gehad met Nancy?zarsas schreef:Wanneer heeft Waldek iets gehad met Nancy ? Ik kan mij dat niet meer herinneren
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

dus het moet voor september 2011 zijn geweest, want vanaf toen keek ik!slipstreamdrive schreef: Klopt, dat was in de tijd dat Eddy in Wit-Rusland in de bak zat. Ik denk dat het in 2010 of 2011 was.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het is wel degelijk zo hoor. Later met de Peggy-affaire is Waldek komen smeken en zelfs dreigen tegen Nancy om toch maar niks te vertellen over de Peggy-Lucas affaire.In de genre van: Ik zou aan Eddy wel eens kunnen vertellen over onze onenightstand. En dat allemaal omdat zijn Rozitska die hij later als een baksteen heeft laten vallen in het hospitaal lag. Stomme klootzak! 
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Jeetje hoe lang gaat dit nog duren eer uit uitkomt? Seizoensfinale? Weet Waldek eigenlijk wel wat hij wil?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
lord F.
- Poster rang 5

Wat hij zou willen wellicht wel, maar hoe leg je dat aan boord zonder niet teveel volk te schofferen?Kwast schreef:Jeetje hoe lang gaat dit nog duren eer uit uitkomt? Seizoensfinale? Weet Waldek eigenlijk wel wat hij wil?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Bigamie is naar verluidt niet toegelaten, dus ofwel zal Waldek een keuze moeten maken, ofwel blijft hij tot nader order met zijn probleem rondlopen tot iemand anders voor hem de knoop zal doorhakken. Schofferen en pijn doen zal er zeker aan te pas komen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Is Waldek dan getrouwd met Julia? Of is hij nog altijd wettelijk getrouwd met Rosa? Bigamie is alleen toepasselijk als je met 2 vrouwen zou trouwen wat ik echt niemand in Thuis en ook daarbuiten toewens. 
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ik bedoelde: in de veronderstelling dat Waldek moeilijk zowel Julia als Simonne levenslang als "vaste partnert" kan blijven houden zal een keuze zich vroeg of laat opdringen. That's all!Caligula schreef:Is Waldek dan getrouwd met Julia? Of is hij nog altijd wettelijk getrouwd met Rosa? Bigamie is alleen toepasselijk als je met 2 vrouwen zou trouwen wat ik echt niemand in Thuis en ook daarbuiten toewens.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Ik vind die hele plot rond Waldek die kuste met Simone stom en nergens op slaan
En ik zal blij zijn dat deze plot voorbij is want ze hang nu al mijn voeten uit :-p
En ik zal blij zijn dat deze plot voorbij is want ze hang nu al mijn voeten uit :-p
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 977
- x 582
Typisch Waldek, de binnenvetter
Net zoals bij rosa in het vorige seizoen, toen hij er ook doods en stilzwijgend bijliep, zie ik hem vandaag of morgen of in de naaste toekomst tussen de soep en de patatten zeggen tegen Julia dat hij voor Simonne gekozen heeft. Bam, zomaar uit het niets. Want eerlijk gezegd : ik heb nooit geloofd in de tandem Julia-Waldek : dat waren sex buddies die op een kunstmatige manier in een relatie beland zijn 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Nee, ik denk dat hij voor Simonne zou kiezen maar dat hij ongelukkig genoeg nu samen is met Julia.Captain Cuckoo schreef:Ik bedoelde: in de veronderstelling dat Waldek moeilijk zowel Julia als Simonne levenslang als "vaste partnert" kan blijven houden zal een keuze zich vroeg of laat opdringen. That's all!Caligula schreef:Is Waldek dan getrouwd met Julia? Of is hij nog altijd wettelijk getrouwd met Rosa? Bigamie is alleen toepasselijk als je met 2 vrouwen zou trouwen wat ik echt niemand in Thuis en ook daarbuiten toewens.
En jammer genoeg is Frank dan ook nog eens zijn beste vriend. Anders zonder twijfel zou hij voor Simonne kiezen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ik heb ook de stellige indruk dat hij (en eigenlijk al lang) meer dan "een boontje" voor Simonne heeft. Vroeger weerhield de onvermijdelijk volgende reactie van zijn maat Frank hem daarvan, nu vreest hij niet alleen de reactie van Frank, maar ook die van Julia. Hij wil haar niet kwetsen. Daarom zie ik hem niet direct initiatief nemen, maar als het initiatief opnieuw van Simonne uitgaat? Tja...
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Dat is Waldek, binnenvetter tot het te nauw wordt en weg zonder één woord, vechtend voor de koffers.martha schreef:Typisch Waldek, de binnenvetterNet zoals bij rosa in het vorige seizoen, toen hij er ook doods en stilzwijgend bijliep, zie ik hem vandaag of morgen of in de naaste toekomst tussen de soep en de patatten zeggen tegen Julia dat hij voor Simonne gekozen heeft. Bam, zomaar uit het niets.
Rosa had genoeg fouten maar uit fatsoen ook recht op een afscheid van de man voor wie ze op haar huwelijks
ceremonie met Luc, die liet staan omdat Waldek stil binnenkwam.( nog 'n wijze raad van Jenny
Hij was nooit verliefd op Julia maar kon niet eeuwig bij Frank wonen. Single zijnde met vast werk kon hij iets
huren maar hij kan niet alleen zijn. Dan liever bij Julia en Oeps ! Simonne gekust ? Welnee zij begon,voilà.
0 x