Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
Een pluim voor Dries omdat hij blijkbaar één van de enige is die er begrip voor kan opbrengen dat Bob deel wil uitmaken van het leven van zijn zoon. Ik kan dat wel goed begrijpen aangezien Dries niets liever zou willen dan nog eens dag bij zijn vader door te brengen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dries is er duidelijk niet bij aanwezig geweest toen Tamara Bob vertelde dat ze samen een kind zouden krijgen.
0 x
-
- x 435
Nee, maar Dries weet wel wat het is om een kind te zijn dat geen tijd meer kan doorbrengen met zijn vader.jessie V. schreef: ma 23 sep 2019, 21:02 Dries is er duidelijk niet bij aanwezig geweest toen Tamara Bob vertelde dat ze samen een kind zouden krijgen.
0 x
-
- x 435
Pluimen voor Dries en Leo. Heel knap dat ze samen inzien en willen bereiken dat de strijdbijl tussen Tamara en Bob begraven wordt. Ook niet verwonderlijk dat het net die twee zijn. Ze weten allebei namelijk maar al te goed hoe het is voor een ouder/kind om de band met elkaar te missen. Dries die ondertussen zijn beide verloren is, maar vooral al lang geleden zijn vader. Leo, wiens dochter ergens god weet waar aan de andere kant van de wereld woont en met wie hij dus geen contact meer heeft.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Waldek, om zich niet te laten vangen door Stan. Het was overduidelijk dat hij een lap rond zijn oren wou uitlokken om dat tegen Waldek of Stevenson te gebruiken om zijn contract te verbreken. Goed van Waldek dat hij zo ijzig kalm bleef.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Van mij krijgt Waldek ook een struisvogelpluim voor de manier waarop hij Stan buiten gebonjourd heeft

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
En ook voor de vernietigende blik die hij Marianne gaf!ThuisStan123 schreef: do 26 sep 2019, 22:09 Van mij krijgt Waldek ook een struisvogelpluim voor de manier waarop hij Stan buiten gebonjourd heeft
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Van mij ook een grote pluim voor Waldek om zich niet uit zijn tent te laten lokken door dat ettertje 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Waldek krijgt een pluim om Marianne ferm op haar plaats te zetten vanwege Stan. 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Van mij een pluim voor Lowie om zijn Olijfje zo te steunen. De manier waarop hij met haar omging en naar haar keek toen ze zo enthousiast met haar Engeland-plannen bezig was, vond ik heel mooi om te zien...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Een pluim voor Jacques omdat hij Kaat echt duidelijk heeft gemaakt dat ze helemaal niet in een hokje geplaatst moet worden om zich goed te voelen. Precies wat ik ook altijd zeg. Ik zou ook niet zomaar ergens in een vak geplaatst willen worden.
Straffe woorden van Jacques. Maarten zou trots geweest zijn op zijn vader.
Straffe woorden van Jacques. Maarten zou trots geweest zijn op zijn vader.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Een pluim voor Dries, omdat hij in de eerste plaats aan kleine Leo denkt, in tegenstelling tot anderen.
Ook eentje voor Simonne, voor haar gesprek met Tamara.
Ik hoop dat het een zetje in de goede richting blijkt te zijn.
En ook een pluim voor Stan.
Hij heeft nog een lange weg te gaan en misschien zal hij nooit meer zijn zoals vroeger, maar het begin van zelf-inzicht is er.
En dat is een mooie start.
En ook wel een pluim voor Thilly - ondanks het feit dat ik haar soms te bemoeizuchtig vind, gaat ze wel naar Stan.
En ze is spontaan tegen hem, in tegenstelling tot haar zus.
En tenslotte een pluim voor Waldek voor zijn steun aan Thilly - en zo onrechtstreeks ergens ook een beetje aan Stan.
Ook eentje voor Simonne, voor haar gesprek met Tamara.
Ik hoop dat het een zetje in de goede richting blijkt te zijn.
En ook een pluim voor Stan.
Hij heeft nog een lange weg te gaan en misschien zal hij nooit meer zijn zoals vroeger, maar het begin van zelf-inzicht is er.
En dat is een mooie start.
En ook wel een pluim voor Thilly - ondanks het feit dat ik haar soms te bemoeizuchtig vind, gaat ze wel naar Stan.
En ze is spontaan tegen hem, in tegenstelling tot haar zus.
En tenslotte een pluim voor Waldek voor zijn steun aan Thilly - en zo onrechtstreeks ergens ook een beetje aan Stan.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Eddy, alleen maar om de schattige manier waarop hij 'Zakske' tegen Jacques zegt.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes