Maar ik geef Tom nu wel een pluspunt, hij heeft Luc op zijn plaats gezet. Het moet de eerste keer zijn dat ik hem een plus geef, maar er is een eerste keer voor alles hé.
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
exsencon
- x 435
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Hoe is Luc eigelijk binnengeraakt in dat kantoor? Inbraak? Het is toch geen zoete inval zoals bij Marianne? En bovendien was het al donker (slecht weer hé).
Maar ik geef Tom nu wel een pluspunt, hij heeft Luc op zijn plaats gezet. Het moet de eerste keer zijn dat ik hem een plus geef, maar er is een eerste keer voor alles hé.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Misschien heeft Bram de deur geopend. Die heeft ook het slot vervangen bij Sanitechniek. 500 euro per slot, goed verdiend.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Luc was toch geen klant van Tom? Hij heeft hem gewoon in vertrouwen genomen omdat hij dacht dat Tom uit hetzelfde hout gesneden is als hij, en hij advies nodig had.Tiboko schreef:En nu heeft hij ineens een geweten? Wat met zijn gevoel voor rechtvaardigheid, want illegaal info doorgeven die je voormalige klant in vertrouwen aan jou toevetrouwd heeft is ook allesbehalve zuiver op de graat, toch.
Tom ziet nu dat er steeds meer mensen bij betrokken raken en dat de leugens zich opstapelen. Hij zit bovendien gewrongen met Peter die de tegenpartij verdedigt én hij wil zelf met een schone lei beginnen na dat debacle met Lynn. Daar is niks mis mee als je het mij vraagt. Beter laat dan nooit!
Luc had kunnen verwachten dat zijn gekonkel met Tom zich tegen hem zou kunnen keren. Dat is een risico wat hij nam en daar heeft hij nu pech mee...
Ik vraag me overigens ook af hoe Luc daar zo makkelijk binnen kwam. Hij heeft al veel streken uitgehaald, maar een inbreker is hij tot nu toe nog nooit geweest, dus wel knap dat hij die deur zo open gekregen heeft
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
tvx1
- x 435
Op dezelfde manier waarmee hij Eddy zijn garagepoort heeft geopend en de namaakspullen daar heeft geplaatst zonder sporen na te laten waarschijnlijkChristel schreef:Luc was toch geen klant van Tom? Hij heeft hem gewoon in vertrouwen genomen omdat hij dacht dat Tom uit hetzelfde hout gesneden is als hij, en hij advies nodig had.Tiboko schreef:En nu heeft hij ineens een geweten? Wat met zijn gevoel voor rechtvaardigheid, want illegaal info doorgeven die je voormalige klant in vertrouwen aan jou toevetrouwd heeft is ook allesbehalve zuiver op de graat, toch.
Tom ziet nu dat er steeds meer mensen bij betrokken raken en dat de leugens zich opstapelen. Hij zit bovendien gewrongen met Peter die de tegenpartij verdedigt én hij wil zelf met een schone lei beginnen na dat debacle met Lynn. Daar is niks mis mee als je het mij vraagt. Beter laat dan nooit!
Luc had kunnen verwachten dat zijn gekonkel met Tom zich tegen hem zou kunnen keren. Dat is een risico wat hij nam en daar heeft hij nu pech mee...
Ik vraag me overigens ook af hoe Luc daar zo makkelijk binnen kwam. Hij heeft al veel streken uitgehaald, maar een inbreker is hij tot nu toe nog nooit geweest, dus wel knap dat hij die deur zo open gekregen heeft
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Sloten bestaan toch niet in Thuis?
Bij Marianne lopen ze ook zo de living in, bij Sanitechniek kan ook iedereen zomaar binnenstappen (allez, nu niet meer) en dus ook in het notariaat, waar in het midden van de nacht zomaar een inbreker (technisch gezien dus geen inbreker) in het kantoortje staat. Raar dat Tom (die op dat uur hoort te slapen) daar in zijn kostuumpje kwam opdagen
@ Christel
Hoe je het ook draait of keert, het is onetisch dat je bewijsmateriaal (dat Luc nota bene op Toms advies heeft verzameld) niet teruggeeft aan de eigenaar, als die erom vraagt.
Stel je hebt zelf een advocaat die je bewijzen toevertrouwt over een zaak die belang heeft voor jou, zou je het kunnen appreciëren dat de advocaat aan wie je die spullen in vertrouwen gaf, die achter je rug aan derden toespeelt, toevallig net die mensen waar je dan zelf nog mee in proces ligt? Zou toch heel onaangenaam zijn en alvast heen onetisch van de advocaat in kwestie.
Bij Marianne lopen ze ook zo de living in, bij Sanitechniek kan ook iedereen zomaar binnenstappen (allez, nu niet meer) en dus ook in het notariaat, waar in het midden van de nacht zomaar een inbreker (technisch gezien dus geen inbreker) in het kantoortje staat. Raar dat Tom (die op dat uur hoort te slapen) daar in zijn kostuumpje kwam opdagen
@ Christel
Hoe je het ook draait of keert, het is onetisch dat je bewijsmateriaal (dat Luc nota bene op Toms advies heeft verzameld) niet teruggeeft aan de eigenaar, als die erom vraagt.
Stel je hebt zelf een advocaat die je bewijzen toevertrouwt over een zaak die belang heeft voor jou, zou je het kunnen appreciëren dat de advocaat aan wie je die spullen in vertrouwen gaf, die achter je rug aan derden toespeelt, toevallig net die mensen waar je dan zelf nog mee in proces ligt? Zou toch heel onaangenaam zijn en alvast heen onetisch van de advocaat in kwestie.
0 x
-
tvx1
- x 435
Overdag zijn die deuren misschien open, maar 's nachts doen Marianne en Sanitechniek en het advocatenkantoor hun deuren wel op slot mag ik hopen.Tiboko schreef:Sloten bestaan toch niet in Thuis?![]()
Bij Marianne lopen ze ook zo de living in, bij Sanitechniek kan ook iedereen zomaar binnenstappen (allez, nu niet meer) en dus ook in het notariaat, waar in het midden van de nacht zomaar een inbreker (technisch gezien dus geen inbreker) in het kantoortje staat. Raar dat Tom (die op dat uur hoort te slapen) daar in zijn kostuumpje kwam opdagen![]()
@ Christel
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Als ik een advocaat had die dat deed, dan zou ik daar simpelweg werk van maken, want dat mag hij/zij gewoon niet doen.Tiboko schreef:Stel je hebt zelf een advocaat die je bewijzen toevertrouwt over een zaak die belang heeft voor jou, zou je het kunnen appreciëren dat de advocaat aan wie je die spullen in vertrouwen gaf, die achter je rug aan derden toespeelt, toevallig net die mensen waar je dan zelf nog mee in proces ligt? Zou toch heel onaangenaam zijn en alvast heen onetisch van de advocaat in kwestie.
Maar als ik zoiets toevertrouw aan een "kennis", dan heb ik gewoon pech als diegene besluit de dingen door te kletsen.
Niet dat het leuk is natuurlijk, maar je kunt er verder weinig aan doen hè?
En oké, Tom heeft Luc dat advies gegeven, maar als hij dat niet gedaan had dan had Luc wel iets anders gevonden. Tom heeft Luc niet tot zijn daden aangezet natuurlijk, dus ik vind wel dat hij tussentijds mag beslissen dat hij aan dat hele circus niet meer meedoet.
Luc heeft gewoon een gok genomen toen hij Tom in vertrouwen nam, en daar kan hij nu hooguit spijt van hebben.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Wallanderjunior
- x 435
Luc is volgens mij de grote ezel in het hele verhaal ... als hij dan toch zo goed wist dat Tom "hetzelfde type" was als hijzelf, had hij beter iemand anders geraadpleegd 
0 x
-
exsencon
- x 435
Ivo Courtois?...Wallanderjunior schreef:Luc is volgens mij de grote ezel in het hele verhaal ... als hij dan toch zo goed wist dat Tom "hetzelfde type" was als hijzelf, had hij beter iemand anders geraadpleegd
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Eindelijk iemand die het zegt...Wallanderjunior schreef:Luc is volgens mij de grote ezel in het hele verhaal
Je moet toch wel een ezel zijn om bewijsmateriaal bij te houden dat enkel belastend is voor jezelf!!!!!!!!!!!
Je moet nog een drie keer zo grote ezel zijn als je dat bewijsmateriaal dan ook nog eens aan een 'kennis' geeft, zoals Christel het terecht aangeeft?
Hoe dom kun je eigenlijk zijn, in feite is het zo onwaarschijnlijk dom dat het eerder iets voor een Eddy of Frank zou zijn, misschien heeft Luc het bewust gedaan omdat hij op een geschifte manier zichzelf de das wou omdoen, zoals een échte moordenaar sporen achterlaat in de hoop gepakt te worden.
Een doordenker he
0 x
-
exsencon
- x 435
Denk je niet dat dit een beetje TE intellectueel voor Thuis?Tiboko schreef:Hoe dom kun je eigenlijk zijn, in feite is het zo onwaarschijnlijk dom dat het eerder iets voor een Eddy of Frank zou zijn, misschien heeft Luc het bewust gedaan omdat hij op een geschifte manier zichzelf de das wou omdoen, zoals een échte moordenaar sporen achterlaat in de hoop gepakt te worden.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Moest wel lachen met die advocate van Frank en Eddy - madammeke Baert
We hebben hier wat foto's die anoniem zijn opgedoken, ik weet niet waar ze vandaan komen en of we ze voor de rechtbank zullen kunnen gebruiken, maar het lijkt erop alsof Luc Bomans dus toch wist van de fraude.
Frank: we hebben hem bij zijn pitje
Hoe ze al die dingen zomaar simplistisch linken: er zijn foto's opgedoken, dus moeten ze wel van Luc Bomans zijn en dus wist hij wel van die fraude. Dàt bewijzen hoeft echt niet hoor, dat is een detail.
Iet of wat Courtois (of den Tom, tot voor hij verliefd werd op Judith) schiet zo'n snottebellenredenering meteen aan flarden, blijft niks meer van over in de rechtbank.
We hebben hier wat foto's die anoniem zijn opgedoken, ik weet niet waar ze vandaan komen en of we ze voor de rechtbank zullen kunnen gebruiken, maar het lijkt erop alsof Luc Bomans dus toch wist van de fraude.
Frank: we hebben hem bij zijn pitje
Hoe ze al die dingen zomaar simplistisch linken: er zijn foto's opgedoken, dus moeten ze wel van Luc Bomans zijn en dus wist hij wel van die fraude. Dàt bewijzen hoeft echt niet hoor, dat is een detail.
Iet of wat Courtois (of den Tom, tot voor hij verliefd werd op Judith) schiet zo'n snottebellenredenering meteen aan flarden, blijft niks meer van over in de rechtbank.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, dacht ik ook al aan. Op zich zie je enkel Eddy en Frank die een boiler ofzo in de camionette steken. 
Zelfs als blijkt dat Luc die foto genomen heeft kan hij nog uitleggen dat hij sfeerfoto's aan het nemen was van zijn werkvolk.
Zelfs als blijkt dat Luc die foto genomen heeft kan hij nog uitleggen dat hij sfeerfoto's aan het nemen was van zijn werkvolk.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ranske
- Poster rang 4

-
stefliesens
- Nog geen rang