Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Ik heb ook altijd op een kantoor gewerkt en daar mochten de kuisvrouwen niet aan één blaadje op een bureautafel komen en niets verplaatsen, zelfs niet de telefoon. Meestal begonnen de kuisvrouwen ook maar aan hun werk eens de kantooruren op hun einde liepen en dan nog moesten ze eerst de gangen, toiletten e.d. poetsen. Daarom heeft ik hier iedereen gelijk dat Nancy haar boekje heel ver te buiten ging. Ze geven Nancy meer en meer het karakter van die andere brutale kuisvrouw : Carmen Waterslagers. Gisteren had ik weer de indruk dat ik naar light versie van de kampioenen aan het kijken was 
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Kan mischien zijn maar dat is toch geen reden om je zo te gedragen op je werk toch?Caligula schreef:Nu zou het wel kunnen dat Nancy de enige is die het spelletje van Karin Baert doorziet.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Maar Nancy heeft vooral schrik dat Karin de plaats van Peter (haar fantastische schoonzoon) wil innemen.Kimmeke schreef:Kan mischien zijn maar dat is toch geen reden om je zo te gedragen op je werk toch?Caligula schreef:Nu zou het wel kunnen dat Nancy de enige is die het spelletje van Karin Baert doorziet.
Dat is natuurlijk ook een belangrijke reden dat ze Karin niet kan uitstaan hé.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Nancy heeft zich altijd gemoeid, met alles en iedereen.
En nu is ze dus gebotst op iemand die daar tegenin durft te gaan en dat valt niet in goede aarde.
Als schoonmoeder van Peter denkt ze al lang dat ze zich alles kan permitteren.
Ik hou wel van het personage, maar zou haar zeker niet in huis willen.
En nu is ze dus gebotst op iemand die daar tegenin durft te gaan en dat valt niet in goede aarde.
Als schoonmoeder van Peter denkt ze al lang dat ze zich alles kan permitteren.
Ik hou wel van het personage, maar zou haar zeker niet in huis willen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Juist,Nancy is altijd zo geweest. Toen ze voor Marianne werkte wist ze ook hoe de vork aan de steel zat en moeide zich met vanalles en nog wat. Het is een in beton gegoten personage. Maar idd,als kuisvrouw zou ik ze niet willen. 
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
En aangezien er nu al een tijdje drie poetsvrouwen zijn is Nancy lang niet meer zo onvervangbaar als ze zelf denkt. Net daarom kan ze zich niet permitteren om een job en dus een inkomen op te geven. Ze kan alles gebruiken voor Britney.
0 x
-
ikke
- x 435
Dat zal Nancy worst wezen! Ik geef haar gelijk dat ze voor Karin niet wil werken! Als kuisvrouw zal ze makkelijk een andere job vinden. Ze zal zich goed kunnen uitleven in "De zus en Zo". Inkomen, sociale contacten en onderdak verzekerd!tvx1 schreef:En aangezien er nu al een tijdje drie poetsvrouwen zijn is Nancy lang niet meer zo onvervangbaar als ze zelf denkt. Net daarom kan ze zich niet permitteren om een job en dus een inkomen op te geven. Ze kan alles gebruiken voor Britney.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
De zus en zo bestaat niet meer...ikke schreef:Dat zal Nancy worst wezen! Ik geef haar gelijk dat ze voor Karin niet wil werken! Als kuisvrouw zal ze makkelijk een andere job vinden. Ze zal zich goed kunnen uitleven in "De zus en Zo". Inkomen, sociale contacten en onderdak verzekerd!tvx1 schreef:En aangezien er nu al een tijdje drie poetsvrouwen zijn is Nancy lang niet meer zo onvervangbaar als ze zelf denkt. Net daarom kan ze zich niet permitteren om een job en dus een inkomen op te geven. Ze kan alles gebruiken voor Britney.
En dan hopen maar hopen dat ze haar vod niet uitwappert boven de borden van de gasten (zoals Karin het al omschreef
0 x
-
tvx1
- x 435
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Femke schaamt zich nu al dood als andere mensen haar samen met haar moeder zien. Laat staan dat die nog eens poetsvrouw zou mogen zijn in haar zaak.hannanaske schreef:De zus en zo bestaat niet meer...ikke schreef:Dat zal Nancy worst wezen! Ik geef haar gelijk dat ze voor Karin niet wil werken! Als kuisvrouw zal ze makkelijk een andere job vinden. Ze zal zich goed kunnen uitleven in "De zus en Zo". Inkomen, sociale contacten en onderdak verzekerd!tvx1 schreef:En aangezien er nu al een tijdje drie poetsvrouwen zijn is Nancy lang niet meer zo onvervangbaar als ze zelf denkt. Net daarom kan ze zich niet permitteren om een job en dus een inkomen op te geven. Ze kan alles gebruiken voor Britney.Maar de kans is wel groot dat ze zal mogen gaan werken bij de Withoeve.
En dan hopen maar hopen dat ze haar vod niet uitwappert boven de borden van de gasten (zoals Karin het al omschreef)
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Femke en Peter weten nog niet waaraan ze begonnen zijn door Nancy in huis te nemen ....maar ze beginnen er iets van te vermoeden !
0 x
-
ikke
- x 435
Dan vind ik dat Femke zich mag doodschamen daarover. Hoe lang is Nancy al haar moeder? Hoe vaak stond/staat Nancy klaar om haar dochter op te vangen ingeval van nood.tvx1 schreef:Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Femke schaamt zich nu al dood als andere mensen haar samen met haar moeder zien. Laat staan dat die nog eens poetsvrouw zou mogen zijn in haar zaak.hannanaske schreef:De zus en zo bestaat niet meer...ikke schreef:Dat zal Nancy worst wezen! Ik geef haar gelijk dat ze voor Karin niet wil werken! Als kuisvrouw zal ze makkelijk een andere job vinden. Ze zal zich goed kunnen uitleven in "De zus en Zo". Inkomen, sociale contacten en onderdak verzekerd!tvx1 schreef:En aangezien er nu al een tijdje drie poetsvrouwen zijn is Nancy lang niet meer zo onvervangbaar als ze zelf denkt. Net daarom kan ze zich niet permitteren om een job en dus een inkomen op te geven. Ze kan alles gebruiken voor Britney.Maar de kans is wel groot dat ze zal mogen gaan werken bij de Withoeve.
En dan hopen maar hopen dat ze haar vod niet uitwappert boven de borden van de gasten (zoals Karin het al omschreef)
Hoelang kent Femke haar moeder al??? Hoe stom is zij dan niet geweest om haar moeder letterlijk in huis te halen?
Nancy treft hier geen schuld, Peter en Femke wisten wat ze konden verwachten. Nancy is ten allen tijde altijd Nancy geweest en gebleven. Wie z'n gat verbrand moet bij mij niet komen janken!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Juist. Wij kennen Nancy. Het zou toch wel vreemd zijn als dat bij de Thuis personages niet het geval zou zijn. Ze is altijd een wandelende gazet geweest, enfin eerder zo een Dag Allemaal!ikke schreef:Peter en Femke wisten wat ze konden verwachten. Nancy is ten allen tijde altijd Nancy geweest en gebleven. Wie z'n gat verbrand moet bij mij niet komen janken!
0 x
Potentia Principatum
-
Linne
- Poster rang 2

Nancy is, hoe graag ik haar ook soms heb, is werkelijk het personage met het grootste ego.
Ze kent geen grenzen wat weer bleek bij haar gedrag bij Karin. Begrijpelijk dat Femke gaat
inzien wat ze deed met Nancy binnen te halen. Mooi maar'n voedingsbodem voor problemen.
Ze kent geen grenzen wat weer bleek bij haar gedrag bij Karin. Begrijpelijk dat Femke gaat
inzien wat ze deed met Nancy binnen te halen. Mooi maar'n voedingsbodem voor problemen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, Nancy begint te denken dat alles vanzelf zal lopen dankzij haar dochter en schoonzoon.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
"Ly...
Lie? Huh? "
0 x