Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
Ja,en daarna huppelde ze als een jong veulen rond in de Lev. Het contrast met Waldek was aanzienlijk. 
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Maar dan wel een veulen met serieuse ADHD .....trouwens, ik zou haar eerder vergelijken met een oudere merrie die op hol slaatCaligula schreef:Ja,en daarna huppelde ze als een jong veulen rond in de Lev. Het contrast met Waldek was aanzienlijk.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2571
Ik niet.Lazylady schreef: Ik mag deze versie van Julia steeds meer en meer.
Ze is gekwetst en boos en weet ik veel wat nog allemaal omdat Waldek niet eerlijk is tegenover haar.
Dat lost ze nu op door net hetzelfde te doen.
Ik heb de indruk dat er ergens een steekje los gekomen is.
Haar 'opgewektheid' gisteren was gewoonweg griezelig.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik zeg niet dat het er zo gezond uitziet allemaal, maar vind het wel de ultieme wraak naar Waldek. Cru gezegd vind ik het een stuk verdriet dat niet beter verdient dan dat.satine schreef:Ik niet.Lazylady schreef: Ik mag deze versie van Julia steeds meer en meer.
Ze is gekwetst en boos en weet ik veel wat nog allemaal omdat Waldek niet eerlijk is tegenover haar.
Dat lost ze nu op door net hetzelfde te doen.
Ik heb de indruk dat er ergens een steekje los gekomen is.
Haar 'opgewektheid' gisteren was gewoonweg griezelig.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2571
Hier ben ik het dan wèl mee eensLazylady schreef:Cru gezegd vind ik het een stuk verdriet dat niet beter verdient dan dat.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Ook mee eens, en tegelijk is Julia bangelijk. Straks stuikt die nog ineen of weet niet meer wat ze doet.satine schreef:Hier ben ik het dan wèl mee eensLazylady schreef:Cru gezegd vind ik het een stuk verdriet dat niet beter verdient dan dat.
Niet dat het al zover is, het gaat die kant op
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

NOG een steekje? Jezus!satine schreef:Ik heb de indruk dat er ergens een steekje los gekomen is.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Er is ook nog altijd het zakje van de apotheek waarmee zij zo geheimzinnig deed...Linne schreef:Ook mee eens, en tegelijk is Julia bangelijk. Straks stuikt die nog ineen of weet niet meer wat ze doet.satine schreef:Hier ben ik het dan wèl mee eensLazylady schreef:Cru gezegd vind ik het een stuk verdriet dat niet beter verdient dan dat.
Niet dat het al zover is, het gaat die kant op
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 581
Bwa, ik begrijp Julia heel goed, alhoewel ik de muren zou oplopen door haar zenuwachtig gedoe en manier van praten. Ik denk, moest ik Julia haar situatie zijn, juist helemaal op dezelfde manier zou handelen en daarmee bedoel ik het bericht van Paulien dat vraagt dat Julia Waldek moet komen halen, negeren. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
En zelfs de sloten veranderen...
Kieken Julia is officieel verleden tijd!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat ze de Waldek buitensluit kan ik begrijpen, maar waarom zegt ze dan niks verdomme!!! 
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik weet nog steeds niet wat ik van Julia haar gedoe moet denken. Werkt ze een wraakplan uit? Je kunt haar moeilijk koel en onbewogen noemen. Ze lijkt mij eerder een beetje hysterisch aan het worden.
Maar ze laat hem wel spartelen en dat verdient hij ook. Gelukkig voor hem is Toon er nog met zijn opvanghuis voor verstoten mannen.
Maar ze laat hem wel spartelen en dat verdient hij ook. Gelukkig voor hem is Toon er nog met zijn opvanghuis voor verstoten mannen.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Ik vind haar een beetje raar nu. Ze laat Waldek de slechte zijn (oke, hij heeft haar bedrogen, zeker niet goed te praten) maar tegen Paulien zeggen dat ze schrik van hem heeft en dat hij zit te roepen en tieren aan de deur ( terwijl ze zelf t slot veranderd heeft ..en er niks van zegt tegen dochterlief) dan gezellig een gin-tonic? drinken .. is er al ooit een psychiatrische patient geweest in thuis? Ze doet er alleszins een gooi naar .. beetje gek int hoofdje aan het worden lijkt mij zo..
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ben ik even gelukkig dat ik mijn mening over Julia niet hoef te veranderen. 
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
"beetje gek" maar ?karolien85 schreef:Ik vind haar een beetje raar nu. Ze laat Waldek de slechte zijn (oke, hij heeft haar bedrogen, zeker niet goed te praten) maar tegen Paulien zeggen dat ze schrik van hem heeft en dat hij zit te roepen en tieren aan de deur ( terwijl ze zelf t slot veranderd heeft ..en er niks van zegt tegen dochterlief) dan gezellig een gin-tonic? drinken .. is er al ooit een psychiatrische patient geweest in thuis? Ze doet er alleszins een gooi naar .. beetje gek int hoofdje aan het worden lijkt mij zo..
0 x