Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 714
- x 535
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Judith wil maar niet begrijpen dat Tom in een onmogelijke positie zit. Praten met Judith is totaal niet aan de orde. Zij zal het niet op kunnen brengen naar hem te luisteren, zo zeker is ze van haar eigen zaak. Dat Tom weg loopt komt omdat ze maar aan blijft houden en iedere opmerking van hem weg sneert.
Zodra hij in haar vizier verschijnt begint ze weer. Hopeloos mens.
Zodra hij in haar vizier verschijnt begint ze weer. Hopeloos mens.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1702
- x 2629
Zij heeft misschien wel het karakter, maar ze zou dringend moeten leren werk en privé gescheiden te houden.Guapa schreef: zij heeft li wel het karakter om dokter te zijn, hij niet om een harde advokaat te zijn
Het enige wat ze de laatste tijd lijkt te doen, is zich moeien met dingen die haar zaken niet zijn, professioneel gezien dan.
Is zij advocaat, weet zij hoe die dingen in elkaar zitten?
Het was met Adam net hetzelfde, Tom moest doen wat zij voor ogen had.
En of dat haalbaar was of niet, dat was bijkomstig.
Tom moest en zou dat regelen en wel meteen!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Sorry beste mensen maar ik vind dat Judith in deze gelijk heeft. Zij zal uiteindelijk Tom over de schreef trekken.
Ik weet niet of je Tom zijn gezicht gezien hebt toen Karin haar "fantastisch" pleidooi aan het debiteren was. Dat is voor een deel het werk van Judith. Let's agree to disagree.
Ik weet niet of je Tom zijn gezicht gezien hebt toen Karin haar "fantastisch" pleidooi aan het debiteren was. Dat is voor een deel het werk van Judith. Let's agree to disagree.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Caligula schreef:Sorry beste mensen maar ik vind dat Judith in deze gelijk heeft. Zij zal uiteindelijk Tom over de schreef trekken.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is voor het grootste deel omdat het Tom al weken niet lekker zit dat Karin met die zaak bezig is, en hij het zelf ook niet goedkeurt waarmee ze op de proppen komt. Zo heeft hij op kantoor namelijk ook al een paar keer gekeken als ze het over die rechtszaak had, nog voordat Judith zich ermee ging bemoeien.Caligula schreef: Ik weet niet of je Tom zijn gezicht gezien hebt toen Karin haar "fantastisch" pleidooi aan het debiteren was. Dat is voor een deel het werk van Judith.
Normaal zou ik daar echt niet zo op hameren, maar ik vind dat Tom daar deze keer zelf krediet voor verdient, want hij zit wel degelijk heel erg in met de mensen om hem heen. Dat heeft hij de afgelopen jaren toch wel ruimschoots bewezen, o.a. tegenover zijn moeder en niet in het minst tegenover Stan, Emma en Judith zelf, die hem nu nota bene naar het hoofd gooit geen hart te hebben.
Zo'n gemeen vewijt verdient hij in mijn ogen op geen enkele manier van haar...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 714
- x 535
Ze moet zich gewoon niet met het werk van Tom bemoeien. Inderdaad net als met Adam. Zij bekijkt de zaken van een heel andere kant. Ze is nou eenmaal geen advocaat. Tom zegt toch ook niet wat zij met haar patiënten moet doen.
En hem zeker niet dwingen te doen wat zij wil in deze zaak en in de zaak van Adam.En als Tom overstag gaat zal het zeker niet door haar komen.
En hem zeker niet dwingen te doen wat zij wil in deze zaak en in de zaak van Adam.En als Tom overstag gaat zal het zeker niet door haar komen.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 962
- x 1539
Jessie, je slaat de nagel precies op de kop!jessie V. schreef:Ze moet zich gewoon niet met het werk van Tom bemoeien. Inderdaad net als met Adam. Zij bekijkt de zaken van een heel andere kant. Ze is nou eenmaal geen advocaat. Tom zegt toch ook niet wat zij met haar patiënten moet doen.
0 x
-
tvx1
- x 435
Sorry maar ik vind niet dat iemand die elke gelegenheid wanneer zijzelf en haar partner zichzelf in dezelfde ruimte bevinden gebruikt om hem onophoudelijk verwijten naar de kop te slingeren geen gelijk heeft. Dat is geen manier van doen. Zoiets houdt een koppel nooit vol.Caligula schreef:Sorry beste mensen maar ik vind dat Judith in deze gelijk heeft. Zij zal uiteindelijk Tom over de schreef trekken.
Uit haar gesprek met Ann gisteren is duidelijk gebleken dat ze Tom als de grote schuldige aanziet van wat Femke is overkomen en dat is volledig fout.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar ondertussen is ons Tommeke wel aan het bijdraaien hé. Door toedoen van wie denk je?
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Door Eddy en Karin. Eddy en Karin hun vertoning heeft Tom het één en ander doen inzien. Niet de eindeloze verwijten van Judith. En als Emma dan vraagt waarom haar moeder en Tom ruzie maakten legt ze nog eens zonder schroom de schuld helemaal bij hem. Echt beneden alles.Caligula schreef:Maar ondertussen is ons Tommeke wel aan het bijdraaien hé. Door toedoen van wie denk je?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Niet waar. Judith heeft hem zover gebracht dat hij is beginnen nadenken. Karin en Eddy zijn maar de druppel die...tvx1 schreef:Niet de eindeloze verwijten van Judith. En als Emma dan vraagt waarom haar moeder en Tom ruzie maakten legt ze nog eens zonder schroom de schuld helemaal bij hem. Echt beneden alles.
Heeft Tom niet zelf tegen Judith gezegd: sorry,schat je had gelijk.
En het antwoord van Judith was dan wel wat minder vond ik: Ge moet dat maar tegen Peter en Femke zeggen. Dat was iets teveel vond ik. Ze moet ook weten dat ze moet ophouden als ze haar doel bereikt heeft. Ze wordt in deze ook deels gesteund door Marianne en dat is goed.
0 x
Potentia Principatum
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Klopt, want Tom heeft al geprobeerd met Peter te babbelen,die wou alleen niet luisteren, en dat gaat hij nu ook niet direct doen denk ik.Caligula schreef:Niet waar. Judith heeft hem zover gebracht dat hij is beginnen nadenken. Karin en Eddy zijn maar de druppel die...tvx1 schreef:Niet de eindeloze verwijten van Judith. En als Emma dan vraagt waarom haar moeder en Tom ruzie maakten legt ze nog eens zonder schroom de schuld helemaal bij hem. Echt beneden alles.
Heeft Tom niet zelf tegen Judith gezegd: sorry,schat je had gelijk.
En het antwoord van Judith was dan wel wat minder vond ik: Ge moet dat maar tegen Peter en Femke zeggen. Dat was iets teveel vond ik. Ze moet ook weten dat ze moet ophouden als ze haar doel bereikt heeft. Ze wordt in deze ook deels gesteund door Marianne en dat is goed.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 714
- x 535
Tom heeft gewoon vanaf het begin met die zaak in zijn maag gezeten. Zijn mening omtrent dit alles is echt niet veranderd door Judith haar geblaf. Hij was het gewoon niet eens met Karin haar gedoe, vanaf het begin. Zat in een moeilijk parket en wist niet hoe hij de zaken aan moest pakken. Dat bezoek aan de rechtbank heeft zijn ogen geopend. Hij zag Peter en hij zag Eddy en hoe de situatie daar was. Toen heeft hij besloten in te grijpen. Zelfs daar had hij het toch moeilijk mee.
Tom is iemand die graag iedereen te vriend houdt en dat gaat nu eenmaal niet altijd.
Met het volste recht had hij zich er totaal niet mee hoeven bemoeien, maar dan had hij dat pleidooi van Karin niet moeten lezen, toen werd hij er bij betrokken.
Tom is iemand die graag iedereen te vriend houdt en dat gaat nu eenmaal niet altijd.
Met het volste recht had hij zich er totaal niet mee hoeven bemoeien, maar dan had hij dat pleidooi van Karin niet moeten lezen, toen werd hij er bij betrokken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Niet akkoord. Judith en Marianne hebben hem over de schreef getrokken omdat hij zag dat de relatie daar onder aan het lijden was en omdat hij aanvoelde dat Judith in deze gelijk had. Een man moet altijd naar zijn vrouw luisteren. 
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 714
- x 535
Niet akkoord.En al helemaal niet dat een man naar zijn vrouw moet luisteren
Zeker niet in dit geval. 
0 x