Voor de zekerheid gaan we maandag eens extraCaligula schreef:Wat we nog niet weten natuurlijk is of hij daarna nu weggegaan is of niet.
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik las nu efkes de "poeppillen".Captain Cuckoo schreef:Voor de zekerheid gaan we maandag eens extraCaligula schreef:Wat we nog niet weten natuurlijk is of hij daarna nu weggegaan is of niet.de poepillen van Waldek en Joelia in 't oog houden!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
lord F. schreef:Ik las nu efkes de "poeppillen".Captain Cuckoo schreef:Voor de zekerheid gaan we maandag eens extraCaligula schreef:Wat we nog niet weten natuurlijk is of hij daarna nu weggegaan is of niet.de poepillen van Waldek en Joelia in 't oog houden!
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Waar de mond van vol is...lord F. schreef:Ik las nu efkes de "poeppillen".Captain Cuckoo schreef:Voor de zekerheid gaan we maandag eens extraCaligula schreef:Wat we nog niet weten natuurlijk is of hij daarna nu weggegaan is of niet.de poepillen van Waldek en Joelia in 't oog houden!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Zit uw mond vol met poeppillen?Captain Cuckoo schreef:Waar de mond van vol is...lord F. schreef:Ik las nu efkes de "poeppillen".Captain Cuckoo schreef:Voor de zekerheid gaan we maandag eens extraCaligula schreef:Wat we nog niet weten natuurlijk is of hij daarna nu weggegaan is of niet.de poepillen van Waldek en Joelia in 't oog houden!
Ik probeer me er maar niks bij voor te stellen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Yvetje
- Poster rang 3

- x 193
- x 236
Ik denk niet dat Waldek staat te springen om een portie 'poe(p)pillen'.
Zullen we het daarom maar gewoon bij het personage Waldek en zijn belevenissen in Thuis houden?
Zullen we het daarom maar gewoon bij het personage Waldek en zijn belevenissen in Thuis houden?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het interessante in het verhaal is natuurlijk dat Waldek-Julia een relatie zouden beginnen. Want dat geeft dan weer stof voor bvb Rosa en Luc.
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Citaat van Waldek : Ik ben nog van plan om er een paar jaartjes bij te doen. 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Waldek tegen Simonne over Julia: ja,ja we hebben een goeie babbel gehad!

0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Waldek zei dat zij weer op dezelfde lijn zitten. Op dezelfde lijn "gelegen hebben", bedoelde hijCaligula schreef:Waldek tegen Simonne over Julia: ja,ja we hebben een goeie babbel gehad!![]()
![]()
0 x
-
rudidj
- Nog geen rang
- x 1
Zijn Waldek (met Rosa) en Julia (met Luc) eigenlijk officieel gescheiden? Of zijn zij nu beiden overspel aan het plegen én zoja, wat doen de scenaristen daar mee : spannend toch???
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Waldek ik zo ver ik weet niet gescheiden. Ai! Dus toen hij babbelde met Julia was dat eigenlijk een zonderudidj schreef:Zijn Waldek (met Rosa) en Julia (met Luc) eigenlijk officieel gescheiden? Of zijn zij nu beiden overspel aan het plegen én zoja, wat doen de scenaristen daar mee : spannend toch???
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Waldek wil gewoon niet alleen zijn, denk ik. En hij is erg gesteld op Julia, dus is de verleiding moeilijk te weerstaan.
Of dat genoeg gaat zijn om uiteindelijk samen een echte relatie op te bouwen, zal de toekomst uit moeten wijzen. En ook of er geen harten gebroken gaan worden mocht slechts één van de twee wel echt gevoelens voor de ander krijgen.
Time will tell...
Of dat genoeg gaat zijn om uiteindelijk samen een echte relatie op te bouwen, zal de toekomst uit moeten wijzen. En ook of er geen harten gebroken gaan worden mocht slechts één van de twee wel echt gevoelens voor de ander krijgen.
Time will tell...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Mee eens. Daarom dat ik eerder richting "Friends with benefits" dacht. Blijkbaar heeft Waldek daar nog nooooit van gehoord. Te zien aan haar pretoogjes, Julia wèlChristel schreef:Waldek wil gewoon niet alleen zijn, denk ik. En hij is erg gesteld op Julia, dus is de verleiding moeilijk te weerstaan.
Time will tell...
0 x