Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Bericht door satine »

Ik krijg er kop noch staart aan.

Een paar weken geleden wou ze absoluut meer volk aannemen, ze liet zelfs de broer van Adil komen solliciteren.
Daarna was het weken druk druk druk... en nu moet ze prospectie gaan doen omdat ze dringend nieuwe klanten nodig heeft?
En die prospectie kan niet overdag, terwijl Waldek de administratie doet?
Ook tijdens die druk druk drukke weken viel het op dat er heel wat tijd besteed werd aan het vernissen van latjes en kastjes.
Is dat wat een klusbedrijf doet?
En kelders en garages leeg maken, heggen scheren en bomen snoeien?
De tuin fatsoeneren? :denk:

In ieder geval, Sam mag blij zijn dat ze Tim heeft.
Ook al was die gisteren wat minder blij met Sam.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

satine schreef:Ik krijg er kop noch staart aan.

Een paar weken geleden wou ze absoluut meer volk aannemen, ze liet zelfs de broer van Adil komen solliciteren.
Daarna was het weken druk druk druk... en nu moet ze prospectie gaan doen omdat ze dringend nieuwe klanten nodig heeft?
Ook tijdens die druk druk drukke weken viel het op dat er heel wat tijd besteed werd aan het vernissen van latjes en kastjes.

Awel, ik vraag het mij ook af. Ze doet het al met één man minder sinds het vertrek van Toon, en dan zou je nog denken dat ze een achterstand opgelopen hebben door het ongeluk met Waldek en Frank. Adil liep toen te stressen omdat alles op hem viel. En kreeg ze niet eerder deze week een telefoontje van een klant die zich afvroeg wanneer het werk eindelijk zou hervat worden? :denk:

Terwijl de bezetting nog steeds niet compleet is en Sam totaal geen motivatie lijkt te hebben om iemand anders te zoeken, gaat ze nog een beetje extra klanten gaan zoeken. Ze zou beter zorgen dat haar klanten die ze nu heeft de juiste service kan aanbieden.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

satine schreef:Ik krijg er kop noch staart aan.

Absoluut en ik hoop dat Tim eindelijk eens gaat uitvliegen en haar duidelijk maakt dat zij dringend zich moet herpakken .
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Awel, ik vraag het mij ook af. Ze doet het al met één man minder sinds het vertrek van Toon, en dan zou je nog denken dat ze een achterstand opgelopen hebben door het ongeluk met Waldek en Frank. Adil liep toen te stressen omdat alles op hem viel. En kreeg ze niet eerder deze week een telefoontje van een klant die zich afvroeg wanneer het werk eindelijk zou hervat worden? :denk:

Terwijl de bezetting nog steeds niet compleet is en Sam totaal geen motivatie lijkt te hebben om iemand anders te zoeken, gaat ze nog een beetje extra klanten gaan zoeken. Ze zou beter zorgen dat haar klanten die ze nu heeft de juiste service kan aanbieden.[/quote]

was het niet voor haar personeel zoudt ge wensen dat haar bedrijf faillite zou gaan en dat zou ze aan zichzelf te danken hebben .
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kan ook zijn dat ze weinig werk meer in het vooruitzicht hebben omdat er klanten afgehaakt hebben waardoor Sam dringend terug op prospectie moet?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Die is haar "Kabouters" naar de sortie aan 't duwen :yup:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Bovendien is ze bijna een even grote moeial als Nancy.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ze stoot op deze manier zelfs nog bendes bosjesmannen af. Waar denkt zij mee bezig te zijn? Zoals ze Tim behandelt, dat slaat kant noch wal. Ja ze heeft het druk en nee de zaken lopen niet goed maar daar kan Tim niets aan doen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Kwast schreef:Ze stoot op deze manier zelfs nog bendes bosjesmannen af. Waar denkt zij mee bezig te zijn? Zoals ze Tim behandelt, dat slaat kant noch wal. Ja ze heeft het druk en nee de zaken lopen niet goed maar daar kan Tim niets aan doen.
Wanneer gaat Tim eindelijk eens ontploffen ??????? :crazy:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

nounake schreef: Wanneer gaat Tim eindelijk eens ontploffen ??????? :crazy:
dat zal iets zijn voor volgend seizoen of zo... er moeten toch nog relaties overblijven waar er geen ruzie en troubles zijn, maar anderzijds is de houdbaarheidsdatum van een relatie in Thuis altijd beperkt, en ze zijn al 3 jaar (???) samen , dus ik verwacht de problemen voor volgend seizoen of het daaropvolgende!
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Hoe hysterisch was die nu weer zeg? Het gaat 2 weken wat minder en ze wil al direct het faillissement aanvragen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Als Sam niet veel reserves heeft en de loonbetalingen van haar personeel gaan gewoon door, dan kan ik me dat ook wel voorstellen. Als er geen geld binnenkomt, kan ze ook niet betalen, zo simpel is het.
Ik vind het overigens wel een beetje vreemd dat ze helemaal geen reserves zou hebben, want ik neem aan dat nieuwe klanten hun rekeningen ook niet allemaal meteen betalen, dus een beetje buffer zou ze normaal gesproken sowieso wel moeten hebben om de rekeningen te kunnen betalen. Maar goed, Sam is de laatste tijd sowieso een nerveuze springveer, dus misschien ziet ze het inderdaad ook wel gewoon even te zwart in allemaal... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

't is nu nie da ze zoveel uittrekt voor haar eigen loon hé. zij heeft maar 1 paar bottekes en altijd dezelfde kleren en onzen tim heeft meestal zijn uniform aan. maar als je een firma inhuurt moet je daar op kunnen rekenen en dat leek me nu de laatste tijd niet echt het geval.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Om te beginnen had ze al kunnen bellen naar een interimkantoor, daar zijn toch echt wel technisch aangelegde mensen ingeschreven. Dat had ze al onmiddellijk na de verdwijntruc van Toon moeten doen maar ja, ze wist het weer allemaal beter en het ging wel weer allemaal "goe komen". En zelfs na het accident van Waldek doet ze dat nog niet... Enkel maar klagen putten in de grond, iedereen (zelfs klanten) afblaffen en rondspringen als een kieken zonder kop. Werk daar eens voor of mee samen zeg.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ze heeft al eens potentiële werknemers op sollicitatiegesprek laten komen.
Maar na die teleurstellende ervaring met de werkonwillige broer van Adil, heeft ze van verdere gesprekken af gezien.
Niet te doen!
0 x
Gesloten