Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
ikke
x 435

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door ikke »

nounake schreef:Ik snap toch niet goed dat ze niet mee naar dat bal ging ; die kinderen zijn toch geen baby's meer en 't zou wel leuk geweest zijn om Karin als 5de wiel mee te nemen :yup:
De "kinderen" zitten waarschijnlijk in d'examens...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1038
x 589

Bericht door martha »

1-1 voor Judith :clap:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

nounake schreef:Ik snap toch niet goed dat ze niet mee naar dat bal ging ; die kinderen zijn toch geen baby's meer en 't zou wel leuk geweest zijn om Karin als 5de wiel mee te nemen :yup:
Als enige vrouw-dokter tussen een hoop ******advocaten? Daar zou ik ook voor bedanken hoor! Te meer daar het tussen Judith en Karin wel vlijmscherp staat. En Tommeke zoals gewoonlijk is zich van geen kwaad bewust.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 714
x 535

Bericht door jessie V. »

Wat verwijt Judith Tom nou eigenlijk?
Waar maakt ze zich zo druk over dat ze voor de zoveelste keer tegen hem staat te blaffen of hij haar grootste vijand is?
Of ze maakt spottende opmerkingen tegen hem of ze blaft.
Ziet ze niet dat Tom het met die hele situatie al moeilijk genoeg heeft?
Waarom staat ze nooit eens achter hem?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Wat verwijt Judith Tom nou eigenlijk?
Waar maakt ze zich zo druk over dat ze voor de zoveelste keer tegen hem staat te blaffen of hij haar grootste vijand is?
Of ze maakt spottende opmerkingen tegen hem of ze blaft.
Ziet ze niet dat Tom het met die hele situatie al moeilijk genoeg heeft?
Waarom staat ze nooit eens achter hem?
En haar kinderen mogen ook nooit eens wat zonder een zuur gezicht achteraf! :crazy: Het zijn toch ook geen baby's meer!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Toch vind ik het niet zo slecht dat ze probeert om Tom over de brug te trekken. Het zou vooral goed zijn voor hemzelf en voor zijn zaak denk ik zo.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 714
x 535

Bericht door jessie V. »

Wat moet hij dan doen volgens haar?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat vraag ik me ook af...
Moet hij de paar klanten die nog zouden overblijven als hij Karin buiten zou gooien, in zijn eentje bedienen? Dan kan hij toch net zo goed meteen zijn huis (én kantoor waarschijnlijk ook) te koop zetten? :-?

Ik begrijp dat Judith het een verschrikkelijke situatie vindt (Tom vindt dat overigens duidelijk ook), maar ook ik heb haar nog altijd niet mee horen denken aan een oplossing. Het is gemakkelijk om te roepen en te tieren, waar ze inderdaad erg goed in is, maar ze heeft nog niks geroepen wat Tom zelf ook al niet wist...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ze heeft Tom aan het denken gebracht en of Karin wel zo een goede collega is. Dat is voorlopig genoeg.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tom weet allang dat Karin eigenlijk geen goede collega is, of toch eentje met heel wat minder scrupules dan waar hij zich comfortabel bij voelt. Hij heeft dat niet alleen letterlijk gezegd, maar zijn lichaamstaal spreekt ook boekdelen, en dan heb ik het nog niet eens over zijn slapeloosheid en zijn plotselinge hardlooprondjes.
Dat weet Judith ook allemaal, dus ik zie niet in wat ze hem vanavond voor nieuws verteld heeft en hoe dit voorlopig genoeg moet zijn om iets in positieve zin te veranderen aan de hele situatie... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 962
x 1539

Bericht door heidiw »

Hoe is dat mens eigenlijk aan haar diploma gesukkeld? Zoveel cursussen overgeslagen en toch nog dokter geworden. Cursus recht over het beroepsgeheim: ze moet zwijgen over haar patiënten, ook tegen haar partner. En als ze eens over een bepaalde patiënt moet ventileren mag ze geen namen noemen. Ook sociale vaardigheden en ethiek zijn aan haar voorbijgegaan: gezien haar partner partij is in deze zaak had ze Femke moeten overdragen aan Ann of een andere collega.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

heidiw schreef:Hoe is dat mens eigenlijk aan haar diploma gesukkeld? Zoveel cursussen overgeslagen en toch nog dokter geworden. Cursus recht over het beroepsgeheim: ze moet zwijgen over haar patiënten, ook tegen haar partner. En als ze eens over een bepaalde patiënt moet ventileren mag ze geen namen noemen. Ook sociale vaardigheden en ethiek zijn aan haar voorbijgegaan: gezien haar partner partij is in deze zaak had ze Femke moeten overdragen aan Ann of een andere collega.

Wanneer hebben wij gezien dat Judith cursussen heeft overgeslagen?
En de cursus over beroepsgeheim, wie van ons, kijkers, heeft dat gevolgd?
Wie praat nu nooit eens over zijn/haar werk??? Iedereen moet af en toe eens zijn/hart kunnen luchten. En Judith heeft geen schokkende zaken verklapt. Ik blijf erbij!
0 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 126
x 30

Bericht door Trouwe kijker »

Wat een onredelijk hysterisch mens is het toch!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Trouwe kijker schreef:Wat een onredelijk hysterisch mens is het toch!
Hysterisch dan nog! :shock: Ik heb een heel andere voorstelling van een hysterisch persoon(dit terzijde)
Ik zou haar eerder een zenuwpees noemen.
En wellicht heeft ze ook haar goede kanten, anders zou Tom niet voor haar gekozen hebben. :whistle:
Ze is een bezorgde moeder, een dokter die om haar patiënten geeft, om een paar goede eigenschappen te noemen en een tegengewicht te vinden voor alle affronten die hier aan haar adres al gepost werden. :mrgreen: Och ja, en ze is sportief ook, bij momenten. :yup: :yup:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze zo kwaad is op Tom. Ze lijkt Tom te verwijten dat Femke daar met een verhoogde bloeddruk in haar spreekkamer zat. Maar dat is Tom zijn schuld toch niet. Eddy moest sowieso voor de rechtbank verschijnen, met of zonder Karin. Dus Peter en Femke moesten daar sowieso door. En niemand verplicht Femke ertoe om die rechtszaak ook effectief bij te wonen. Ze praat zich dat alleen maar zichzelf aan.
0 x
Plaats reactie