Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Wel, raar maar waar, Christine mag een pluimpje krijgen. Gewoon omdat ze durft toegeven dat ze zich uit jaloezie op Karin als een bitch gedroeg.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Plus dat het dankzij haar Karin niet gewurgd is door die Dimitri.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Een pluim voor Lowie.
Omdat hij onhebbelijke Steven kalm zijn uitleg liet doen, zich niet van de wijs liet brengen door diens schampere opmerkingen aan het adres van Boowie en de Kabouters en 'de grote CEO' niet naar de mond praatte.
Gewoon 'Ok, een prettige dag nog' en rustig weg wandelen. Zalig!!!
Nu maar hopen dat de soms toch wel wat onderdanige Bob er niet anders over denkt en gaat proberen de brokken met Steven te lijmen.
Omdat hij onhebbelijke Steven kalm zijn uitleg liet doen, zich niet van de wijs liet brengen door diens schampere opmerkingen aan het adres van Boowie en de Kabouters en 'de grote CEO' niet naar de mond praatte.
Gewoon 'Ok, een prettige dag nog' en rustig weg wandelen. Zalig!!!
Nu maar hopen dat de soms toch wel wat onderdanige Bob er niet anders over denkt en gaat proberen de brokken met Steven te lijmen.
0 x
- niemand
- Nog geen rang
Inderdaad, een pluim voor Lowie daarvoor. Ik was eigenlijk echt onder de indruk dat hij het zo netjes afgehandeld heeft met Steven. Chapeau, Loewieke!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Hij heeft een hele weg afgelegd sinds de tijd dat hij boos werd voor het minste.niemand schreef: do 14 mar 2019, 13:50 Ik was eigenlijk echt onder de indruk dat hij het zo netjes afgehandeld heeft met Steven. Chapeau, Loewieke!
Hoort eigenlijk in het topic "klopt niet" - maar ik vraag me af of een huisbaas (in dit geval Peter) zomaar de gevel van zijn pand ingrijpend zou laten veranderen door een huurder (Steven), die nog niet eens met een zaak begonnen is en die bovendien (lijkt wel duidelijk) de enige is van zijn nog niet opgestarte bedrijf die iets "ziet" in die wijnhandel. Wat als Steven tegen de zomer aan (finale) sterft - dat zit Peter daar met een omgebouwde gevel en een erfgenaam (Kobe) die liever niks meer met die zaak te maken heeft. Dan werd de verbouwing (ook voor later) wel betaald, maar het is toch wel iets dat niet meer in dezelfde staat kan hersteld worden. Zei Peter voordat hij zijn akkoord gaf. Raar.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Lowieke heeft dat inderdaad perfect afgehandeld!
En Tania ook gisteren, vond ik, toen ze Adil uitlegde waarom ze niet door willen gaan met de verbouwing, en hem daarbij nog waarschuwde dat het voor de Kabouters net zo goed heel nadelige gevolgen kan hebben. Met alle respect voor Adil verder, en ik begrijp dat het voor een groot deel ook aan Tania heeft gelegen dat het in het begin stroef gestart is, maar inmiddels vind ik hem veruit de meest arrogante en onverzettelijke van de 2. Bij Tania heb ik wel het idee dat ze er het beste van wil maken, bij Adil absoluut niet.
Ook een pluim(pje) voor Tania dus van mij.

En Tania ook gisteren, vond ik, toen ze Adil uitlegde waarom ze niet door willen gaan met de verbouwing, en hem daarbij nog waarschuwde dat het voor de Kabouters net zo goed heel nadelige gevolgen kan hebben. Met alle respect voor Adil verder, en ik begrijp dat het voor een groot deel ook aan Tania heeft gelegen dat het in het begin stroef gestart is, maar inmiddels vind ik hem veruit de meest arrogante en onverzettelijke van de 2. Bij Tania heb ik wel het idee dat ze er het beste van wil maken, bij Adil absoluut niet.
Ook een pluim(pje) voor Tania dus van mij.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
voor Rosa
Omdat ze eindelijk haar potten confituur bij het groot huisvuil heeft gezet en Steven niet langer al zijn grillen verdraagt.
Eigenlijk off-topic : in de nederlandse TV serie "Dokter Deen" werd een gelijkaardig thema behandeld en de man van Dokter Deen, had ALS en was op het laatste heel onaangenaam en super lastig. Het gedrag van Steven doet mij daaraan denken en ik vrees dat Rosa nog heel wat zal mogen slikken. Het is een heel lelijke ziekte ALS.

Eigenlijk off-topic : in de nederlandse TV serie "Dokter Deen" werd een gelijkaardig thema behandeld en de man van Dokter Deen, had ALS en was op het laatste heel onaangenaam en super lastig. Het gedrag van Steven doet mij daaraan denken en ik vrees dat Rosa nog heel wat zal mogen slikken. Het is een heel lelijke ziekte ALS.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Die man van Dokter Deen heette Oscar geloof ik en werd gespeeld door Leopold De Witte, die zat ook in zo'n rolstoel en op den duur vroeg hij euthanasie en kreeg die ook, ik voorspel dat dat met Steven ook zo zal zijn dat hij euthanasie aanvraagt, dat zou nog het beste zijn voor iedereen.martha schreef: vr 15 mar 2019, 12:14 in de nederlandse TV serie "Dokter Deen" werd een gelijkaardig thema behandeld en de man van Dokter Deen, had ALS en was op het laatste heel onaangenaam en super lastig. Het gedrag van Steven doet mij daaraan denken en ik vrees dat Rosa nog heel wat zal mogen slikken. Het is een heel lelijke ziekte ALS.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Peter verdient ook eens een pluim, omdat hij niet meegaat in die illegale verbouwingsplannen en zelfs tegen Steven ingaat.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Geen haar op mijn hoofd dat zelfs maar ooit overwogen heeft eraan te denken om Peter een pluim te geven maar nu.Thom schreef: wo 20 mar 2019, 21:05 Peter verdient ook eens een pluim, omdat hij niet meegaat in die illegale verbouwingsplannen en zelfs tegen Steven ingaat.

Eindelijk eens iemand die meneer de CEO durft zeggen waar het op staat.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Van mij krijgt hij er ook eentje.
Waar de rest maar loopt te draaien, te pamperen en te sussen, zei Peter gisteren gewoon even kort en bondig waar het op stond.
Waar de rest maar loopt te draaien, te pamperen en te sussen, zei Peter gisteren gewoon even kort en bondig waar het op stond.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik had ook nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar Peter krijgt van mij ook een pluim voor zijn duidelijkheid tegen Steven.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
En vandaag is het de beurt om aan Olivia een grote pluim te geven.
De manier hoe ze Emil geruststelde en troostte vind ik zo vertederend. 

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Benieuwd hoe dat bezoekje zal verlopen.
Hopelijk komen er ook beelden van.
Hopelijk komen er ook beelden van.
0 x