Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 1
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Dat is trouwens nog altijd mijn gedacht. Timmeke,ga de motellekes in de buurt eens afzoeken, wie weet wat je vindt!
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Tim, wordt het geen tijd om de Cel Vermiste Personen erbij te halen? Want tot nu toe heeft het onderzoek misschien wel aanwijzingen opgeleverd naar een mogelijke dader, maar er is geen spoor van Julia zelf of van haar lichaam. En zolang er geen lijk is, kan er ook geen moord zijn...
0 x
Sanne
- Crackers
- Poster rang 5
Tim, is het begrip wanhoopsdaad al eens bij je opgekomen?
Ik bedoel het niet voor jou persoonlijk (hoewel)
Maar bij je zoektocht naar Julia, zou een wanhoopsdaad wel eens tot de mogelijkheden kunnen behoren, niet? Flikkemans!
Ik bedoel het niet voor jou persoonlijk (hoewel)

Maar bij je zoektocht naar Julia, zou een wanhoopsdaad wel eens tot de mogelijkheden kunnen behoren, niet? Flikkemans!

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Zo ver reikt het verstand van de super flikken niet in Thuis ...
0 x
-
- Nog geen rang
De zaak zit volgens Tim muurvast.
Hij heeft gelijk.
Hoog tijd dus om " De Buurtpolitie" in te schakelen.
Hij heeft gelijk.

0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
- annekeHU
- Poster rang 4
grappig.. ik dacht net: die van de Buurtpolitie hadden de zaak al 5x opgelost in dezelfde tijd!spike schreef:De zaak zit volgens Tim muurvast.
Hij heeft gelijk.
0 x
-
- x 435
Dat kan zeker wel. Niet alle moordenaars laten ergens een lijk rondslingeren. Sommigen onder hen kiezen voor een andere oplossing. En zo komen speurders af en toe wel eens voor een verassing te staan. Maar in deze zaak heeft hoofdinspecteur Cremers inderdaad nog niets gevonden dat bewijst dat Julia gedood is.Sanneke schreef:En zolang er geen lijk is, kan er ook geen moord zijn...
Laatst gewijzigd door tvx1 op zo 04 dec 2016, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Leuke woordspelingentvx1 schreef:Dat kan zeker wel. Niet alle moordenaars laten ergens een lijk rondslingeren. Sommige onder hen kiezen voor een andere oplossing. En zo komen speurders af en toe wel eens voor een verassing te staan. Maar in deze zaak heeft hoofdinspecteur inderdaad nog niets gevonden dat bewijst dat Julia gedood is.Sanneke schreef:En zolang er geen lijk is, kan er ook geen moord zijn...

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Je bedoelt dat Julia mogelijks opgelost is in zuur of verbrand is?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 1
maar waarom trekt die waldek zijn mond ook nie open ? hij heeft tomatte gesneeje met de mes . zij heeft zich gesneeke met datzelfde met, dan in koleire zijn spullen in een vuilzak gedaan en hij heeft die als een kieken in zijn otot gezet, dus, vingerafdrukken op het mes, op de vuilzak, en dus in zijn auto. maaaaaaaan, zeg toch wat er is gebeurd ! dan kan Timmeke de superflik de eer opstrijken en we leven nog allemaal lang en gelukkig.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nu moet Waldek zich natuurlijk wel herinneren dan hij tomaten heeft gesneden met dat mes. Dat was op het moment helemaal niet belangrijk. Wat ik zou willen is dat Timmeke eens eindelijk het "moordwapen" toont aan Waldek en dan kan die zich mss iets herinneren.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Neenee. Enkel dat Tim niet Julia's (volledige) lijk moet terugvinden alvorens er iemand kan veroordeeld worden voor de moord of doodslag.Crackers schreef:Je bedoelt dat Julia mogelijks opgelost is in zuur of verbrand is?
Ik dacht ze hem reeds foto's hadden laten zien van dat mes.Caligula schreef:Wat ik zou willen is dat Timmeke eens eindelijk het "moordwapen" toont aan Waldek en dan kan die zich mss iets herinneren.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Denk je? Ik weet het niet zeker,het zou kunnen. Maar niks gaat toch boven aan de "echte moordenaar" het "echte moordwapen" te tonen hé.tvx1 schreef:Ik dacht ze hem reeds foto's hadden laten zien van dat mes.
In ieder geval maakt Tim zich niet erg populair de laatste tijd en tja,dat is zijn rol natuurlijk niet maar het gaat wel over de moeder van zijn vrouw. Niet gemakkelijk en toch dicht bij betrokkenheid ook.
0 x
Potentia Principatum