Leontien

Gesloten
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

*Ikke* schreef:Vertrekt Leontien zonder Lowieke naar Italie ? Of gaat ze helemaal niet naar Italie ?
Dat is de grote vraag... Ik denk met lowie (omdat luc een detective achter leontien stuurt) en alleszins niet naar Italië, want Marie wist van haar plan om naar Italië te gaan en zal dat dus zeker vertellen aan Luc... :!:

EDIT Mieke: dit zijn wel spoilers dus zal ik ze in het wit zetten :wink:
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Mieke schreef:Ik heb het begin gemist gisteren, waarom was Leontien zo hysterisch aan het doen met als gevolg dat Marie haar in de douche stak?
Ze had de aftershave van Luc geroken in haar apartement (maar dat was vrijdag al geloof ik) en om die geur weg te krijgen, was ze bezig met een of andere spuitbus. Daar moest ze mee stoppen van Marie.
0 x
Sanne
thuisfan_nl
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door thuisfan_nl »

Sanneke schreef:
Mieke schreef:Ik heb het begin gemist gisteren, waarom was Leontien zo hysterisch aan het doen met als gevolg dat Marie haar in de douche stak?
Ze had de aftershave van Luc geroken in haar apartement (maar dat was vrijdag al geloof ik) en om die geur weg te krijgen, was ze bezig met een of andere spuitbus. Daar moest ze mee stoppen van Marie.
Kijk hier maar efkes, Mieke:
http://www.youtube.com/watch?v=q0AT-5ftRHg
Dan kan je het ook zien! :D
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ha bedankt, blijkbaar had ik niet zo veel gemist :)

En daar staan nog veel filmpjes van Thuis op, van vroeger enzo. Tof!! 8) Zijn die ook van u?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
thuisfan_nl
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door thuisfan_nl »

Mieke schreef:Ha bedankt, blijkbaar had ik niet zo veel gemist :)

En daar staan nog veel filmpjes van Thuis op, van vroeger enzo. Tof!! 8) Zijn die ook van u?
Enkel degene waar onderstaat: 'from: rippedsoap' zijn van mij. De video's van de cliffhangers van seizoen 1 en 2 zijn bijvoorbeeld niet van mij. Maar in de toekomst worden er waarschijnlijk wel nog videoclips geplaatst uit seizoen 1 en 2...wél door mij :D
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

manon schreef:
*Ikke* schreef:Vertrekt Leontien zonder Lowieke naar Italie ? Of gaat ze helemaal niet naar Italie ?
Dat is de grote vraag... Ik denk met lowie (omdat luc een detective achter leontien stuurt) en alleszins niet naar Italië, want Marie wist van haar plan om naar Italië te gaan en zal dat dus zeker vertellen aan Luc... :!:

EDIT Mieke: dit zijn wel spoilers dus zal ik ze in het wit zetten :wink:
ow, sorry, zal er de volgende keer aan denken!
0 x
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

Gisteren weer zo'n overdreven gedoe met dat cadeau dat plots onder de kerstboom lag.

Ik zou wel eens willen weten wat daarin zit.. het kan toch geen "goed" cadeau zijn aangezien dat Luc en Marie onder één hoedje spelen kan ik met moeilijk voorstellen dat Marie aan Leontien een oprecht cadeau gaat geven.
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

*Ikke* schreef:Gisteren weer zo'n overdreven gedoe met dat cadeau dat plots onder de kerstboom lag.

Ik zou wel eens willen weten wat daarin zit.. het kan toch geen "goed" cadeau zijn aangezien dat Luc en Marie onder één hoedje spelen kan ik met moeilijk voorstellen dat Marie aan Leontien een oprecht cadeau gaat geven.
Ik dacht dat net ook! Ik dacht dat het zo een vergiftigd geschenk zou zijn, vb de aftershave van Luc, dat zou grappig zijn :D en dan marie daar zo staat te grijnzen wanneer Leontien het pakje opendoet en daarna Luc binnelaat in haar appartement! :D Maar zal wel helemaal anders zijn!
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Waarom sloot Marie Leontien op? Nu maakt ze haarzelf toch verdacht, of zou Leontien niks doorhebben :?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Waarom sloot Marie Leontien op? Nu maakt ze haarzelf toch verdacht, of zou Leontien niks doorhebben :?
Ik denk niet dat Leontien de link direct naar Marie legt... Ze kan haar sleutels tenslotte ook gewoon verloren zijn ofzo, zonder dat Marie dat wist toen ze 's morgens afsloot.
Marie zal haar opgesloten hebben "om de schade te beperken", zodat Leontien niet weer ergens een inzinking krijgt waardoor ze zich kan verspreken. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

De 3 afgedankte Thuisactrices ('Leontien', 'Marie' en 'Eva') spelen binnenkort in een danstoneel in de Arenberg.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Dat hoort bij Acteurs, niet bij Personages. :P
0 x
Sanne
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Christel schreef:
Mieke schreef:Waarom sloot Marie Leontien op? Nu maakt ze haarzelf toch verdacht, of zou Leontien niks doorhebben :?
Ik denk niet dat Leontien de link direct naar Marie legt... Ze kan haar sleutels tenslotte ook gewoon verloren zijn ofzo, zonder dat Marie dat wist toen ze 's morgens afsloot.
Marie zal haar opgesloten hebben "om de schade te beperken", zodat Leontien niet weer ergens een inzinking krijgt waardoor ze zich kan verspreken. :?
Ja, ik dacht ook zoiets! Maar nu is er wel een grote kans dat ze iemand gaat bellen, misschien Frank, waardoor het allemaal weer een beetje 'erger' wordt! Ik denk ook niet dat Leontien Marie verdenkt, ze vertrouwd Marie blindelings en zit alleen met Luc in haar hoofd...
0 x
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

manon schreef:
Christel schreef:
Ja, ik dacht ook zoiets! Maar nu is er wel een grote kans dat ze iemand gaat bellen, misschien Frank, waardoor het allemaal weer een beetje 'erger' wordt! Ik denk ook niet dat Leontien Marie verdenkt, ze vertrouwd Marie blindelings en zit alleen met Luc in haar hoofd...
Ja maar toch.. Marie zei gisteren ook al dat Leontien binnen moest blijven, maar Leontien wou niet.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

En nu benieuwd naar de reactie van Frank :D
0 x
Gesloten