Abel Nauwelaers (Bas Van Weert)

Gesloten
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

satine schreef: do 13 jun 2024, 11:45 Misschien zijn die dingen daar wel in stock op de spoed?
Normaal gezien wordt dit gebruikt als aanvulling bij narcose. Maar het nieuwe normaal is dat je dat vandaag de dag gewoon op straat kan kopen als je weet bij wie je moet zijn.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

heidiw schreef: do 13 jun 2024, 23:22 Maar het nieuwe normaal is dat je dat vandaag de dag gewoon op straat kan kopen als je weet bij wie je moet zijn.
Dat klopt, maar bij dat masker heb ik dan toch mijn twijfels ;)
Ik denk er verder niet te veel bij na - er is zoveel dat niet klopt als je alles gaat ontleden.

Maar ik ben toch wel een klein beetje benieuwd wat Shere Khan en zijn vriendjes van plan zijn.
Dit hadden ze als cliffhanger toch wel anders kunnen uitwerken.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: vr 14 jun 2024, 19:12 Dit hadden ze als cliffhanger toch wel anders kunnen uitwerken.
1 x
ja, ze zijn niet ver genoeg gegaan om ons toch op het puntje van onze stoel te laten zitten en benieuwd te zijn naar het vervolg. Hopelijk komt Brit er zonder kleerscheuren vanaf.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

satine schreef: vr 14 jun 2024, 19:12 bij dat masker heb ik dan toch mijn twijfels
Die liggen gewoon steriel verpakt op elke afdeling. Hij kan er gewoon een hebben meegenomen zonder dat het opviel.
Wat ik mij vooral afvraag, gezien hij "weeral moet afscheid nemen van zijn grote liefde", hoeveel slachtoffers heeft die smeerlap al gemaakt vóór Britt?'' En wat is er met hen gebeurd?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik bedoelde dat je die maskers niet zomaar op straat kan kopen ;) Als stagiair zal hij wel weten waar hij die maskers kan vinden.
En dat vond ik ook een aparte opmerking, dat hij alweer moest afscheid nemen van een grote liefde. Hij is dus duidelijk niet aan zijn proefstuk toe. En zijn vriendjes ook niet.
En blijkbaar vinden ze dat allemaal maar heel normaal ook. Voor duidelijkheid hieromtrent zullen we moeten wachten tot volgend seizoen, in de hoop dat dan eens voor 1 keertje een en ander fatsoenlijk wordt uitgeklaard.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Buiten het feit dat hij een smeerlap is, heeft hij ook wel veel noten op zijn zang.
Voor zover ik weet, is hij daar stagiair Waar hij dan het lef vandaan haalt om tegen Judith te zeggen 'dat ze zich misschien nog wat nuttig kan maken vandaag' is mij een raadsel.
Waarom zijn GSM gewoon in zijn zak zit en niet in zijn locker ligt, blijft ook nog de vraag.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

satine schreef: do 05 sep 2024, 12:08 waar hij dan het lef vandaan haalt om tegen judith te zeggen 'dat ze zich misschien nog wat nuttig kan maken vandaag' is mij een raadsel.
had ook die bedenking. lijkt mij soms ook niet de meest gretige van de bende als het op werken aankomt, laat staan dat hij als stagiaire een oudere collega de les kan spellen.
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

satine schreef: do 05 sep 2024, 12:08 heeft hij ook wel veel noten op zijn zang
Wees gerust, binnenkort zal hij een toontje lager mogen zingen.
daffy duck schreef: do 05 sep 2024, 17:20
lijkt mij soms ook niet de meest gretige van de bende als het op werken aankomt, laat staan dat hij als stagiaire een oudere collega de les kan spellen.
0 x
Binnenkort vliegt hij met zijn klieken en klakken buiten, hoogmoed komt voor de val.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Hij is dood, dus buiten vliegen zal niet meer gebeuren.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

frankeneddy1 schreef: do 05 sep 2024, 21:30 Hij is dood, dus buiten vliegen zal niet meer gebeuren.
0 x
Ja, we weten nog niet juist wat er gebeurd is, maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Vind ik op een zin wel jammer want ik had hem graag door de muur van schaamte zien gaan. Als dat natuurlijk kan met bij dat soort!
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

daffy duck schreef: do 05 sep 2024, 23:06Vind ik op een zin wel jammer want ik had hem graag door de muur van schaamte zien gaan. Als dat natuurlijk kan met bij dat soort!
Inderdaad, ik ook, hij kreeg eigenlijk de easy way out, want als heel dat potje geopend wordt, komt er een wereld van bederf naar boven
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind het ook ergens wel jammer dat hij niet moet boeten voor zijn daden.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

satine schreef: vr 06 sep 2024, 08:08 Ik vind het ook ergens wel jammer dat hij niet moet boeten voor zijn daden.
Ik ben blij dat ik niet alleen ben met dat gevoel. Begon het een beetje sadistisch te vinden van mezelf, maar nu voel ik dat er meerderen zo denken; Ja er zat een mooie verhaallijn in, de mededaders konden ook eens door het slijk gehaald worden. Maar misschien wordt dat potje liever gedekt gelaten.
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik mag hopen dat dit allemaal iets meer uitgewerkt (en verklaard) wordt in de komende dagen.

Want vreselijke smeerlap of niet, toch wel een beetje een hush hush exit. Vince die tegen Eddy zegt "hoe minder je weet, hoe beter" snap ik natuurlijk wel - maar het is niet zo dat je dit zomaar onder de mat kan vegen en doen alsof er nooit iets gebeurd is hé?

Wat betreft die "vrienden" van hem, ik vraag me ook af of er daar nog iets mee gaat gebeuren, vrees eigenlijk van niet. Abel die als een lafaard "spoorloos" is verdwenen is de versie van Eddy tegen Femke & co en vrees dat ze (en wij dus) het daarmee zullen moeten doen.

Hoop van niet, want zo'n man verdiende natuurlijk een deftig proces, met inbegrip van zijn perverse vrienden.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind heel dat Abel/Britney verhaal ongeloofwaardig. En wat er gisteren gebeurd is, leek eerder een seizoensfinale ipv een seizoensbegin !

Vince en Eddy zijn niet slim genoeg om alle sporen van het overlijden van Abel te laten verdwijnen en Eddy zal wel de eerste verdachte zijn. In zo'n drukbevolkte woonwijk zal toch wel iemand iets gezien hebben ? En hangen er geen camera's ? Of een dashcam van n auto die altijd filmt hoewel er geen chauffeur is :lol: .
0 x
Gesloten