Dat is zo, zo erg! Het gebeurt zoveel dat iemand zomaar, door een paar grove leugens, de reputatie van iemand anders kan teniet doen. En die kan er wel zijn duim in vetten, maar diegene die het tegenkomt heeft daar jammer genoeg geen verweer tegen. En dat is geen klein bier waar hij van beschuldigt wordt. Is een schande dat dat kan gebeuren!
Inhouden seizoen 28
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Inhouden seizoen 28
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Inhouden seizoen 28
Zou Tamara investeren in Fenix ttz de aandelen van Waldek overnemen ? En nu lowie eindelijk wat uit zicht is
gaat Bob daarvoor Boowie opdoeken want erg veel bedrijvigheid zien we daar niet meer ?
En van de fratsen van Ilias hebben we nog niet het laatste gezien vrees ik
En dan is nog Thilly

Oei

En van de fratsen van Ilias hebben we nog niet het laatste gezien vrees ik

En dan is nog Thilly

0 x
-
- Nog geen rang
- x 50
Inhouden seizoen 28
Als ik zo deze spoilers lees vrees ik dat er iets ergs gaat gebeuren met Thilly. Ik zou dat zielig vinden voor Judith, Christine en Harry. Maar ik hoop dat het allemaal meevalt.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inhouden seizoen 28
Ik denk dat Tamara ofwel deeltijds gaat werken ofwel haar ontslag gaat geven, ze kan die spanningen bij Feniks niet langer aan...
Wat me doet denken. Stel dat Waldek niet voor Nora maar voor Rosa had gekozen, dan waren er nu twee kampen binnen Feniks geweest. Hoe lastig was het dan geweest om beslissingen te nemen? Gelukkig is het anders uitgedraaid.
Wat me doet denken. Stel dat Waldek niet voor Nora maar voor Rosa had gekozen, dan waren er nu twee kampen binnen Feniks geweest. Hoe lastig was het dan geweest om beslissingen te nemen? Gelukkig is het anders uitgedraaid.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Inhouden seizoen 28
ThuisfanNL schreef: vr 13 jan 2023, 17:13 Als ik zo deze spoilers lees vrees ik dat er iets ergs gaat gebeuren met Thilly. Ik zou dat zielig vinden voor Judith, Christine en Harry. Maar ik hoop dat het allemaal meevalt.
Thilly zal ergens ver weg in de problemen geraakt zijn. Zou Chris hier iets mee te maken hebben? Want, als ik juist ben, weten we niet zeker of hij dood/levend is? Die heeft nog een eitje te pellen met Harry...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Inhouden seizoen 28
Wie zou de ongewenste gast zijn? Kosinski die het niet kan verkroppen dat ze hem niet nodig hebben?
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
-
- Poster rang 1
- x 53
- x 86
Inhouden seizoen 28
Vrijdag 27/1
Waldek en Nora komen vroeger thuis dan verwacht en daar is een grondige reden voor.
Troubles in paradise? Ruzie?
Of Harry vertrekt, op zoek naar Thilly, en Nora moet hier zijn voor Zihame…
Waldek en Nora komen vroeger thuis dan verwacht en daar is een grondige reden voor.
Troubles in paradise? Ruzie?
Of Harry vertrekt, op zoek naar Thilly, en Nora moet hier zijn voor Zihame…
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Inhouden seizoen 28
Als ik de laatste spoilers lees, krijg ik het gevoel dat er iets misgelopen is met de relatie tussen Waldek en Nora en dat Waldek besluit hier te blijven.
En dat hij zijn aandelen niet verkoopt.
Ik hoop dat ik er naast zit, want ik gun Waldek heel zeker een lang en gelukkig leven in Zwitserland.
En dat hij zijn aandelen niet verkoopt.
Ik hoop dat ik er naast zit, want ik gun Waldek heel zeker een lang en gelukkig leven in Zwitserland.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Inhouden seizoen 28
Thilly ???Yvetje schreef: vr 13 jan 2023, 09:29 vrijdag 27.01.2023 - aflevering 5365
Er is onverwacht bezoek voor Harry.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inhouden seizoen 28
satine schreef: vr 27 jan 2023, 11:07 Ik hoop dat ik er naast zit, want ik gun Waldek heel zeker een lang en gelukkig leven in Zwitserland.
Nee hoor, je buikgevoel is juist. Waldek is té narcistisch om enkel met één persoon zijn leven te delen, die heeft constant aandacht nodig en dat kan natuurlijk niet als je partner niet een Rosa-typetje is, maar iemand met ambitie en een doel in het leven.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Inhouden seizoen 28
Nora? Saaie Nora die een zwak blijkt te hebben voor mannen die haar tweede viool laten spelen?
Ik hoop voor haar dat ze er snel achter komt, dat het nu weer zo is.
Ook al had ik het niet erg gevonden als Waldek voorgoed of voor een lange tijd uit het zicht verdween.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inhouden seizoen 28
Op de foute mannen vallen hoeft niet meteen te betekenen dat je geen ambitie kunt hebben he
Zonder ambitie zou ze die job in Zwitserland trouwens niet eens overwogen hebben.

Zonder ambitie zou ze die job in Zwitserland trouwens niet eens overwogen hebben.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 53
- x 86
Inhouden seizoen 28
Nora is zogezegd toch een top-oncoloog?
Haar relatie met Waldek was altijd troebel en niet zo passioneel over heel de lijn, eerder een verstandsrelatie.
En qua typecasting heb ik mij ook nooit kunnen voorstellen hoe Nora en Harry vroeger ooit een langdurige relatie gehad zouden hebben.
Wel Harry en Thilly
Zelfs Waldek en Rosa
Over andere huidige koppels zal ik maar zwijgen
Haar relatie met Waldek was altijd troebel en niet zo passioneel over heel de lijn, eerder een verstandsrelatie.
En qua typecasting heb ik mij ook nooit kunnen voorstellen hoe Nora en Harry vroeger ooit een langdurige relatie gehad zouden hebben.
Wel Harry en Thilly
Zelfs Waldek en Rosa

Over andere huidige koppels zal ik maar zwijgen

0 x