Silke LeGrand (Ivana Noa Batchvarov)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat zou inderdaad voorspelbaar zijn. En Niels in een lastig parket brengen, want die wist al heel de tijd dat zijn zus verliefd was op Dries.
En dat de kans dus wel heel klein is dat het effectief om een aanranding gaat.
Hopelijk gebruikt Silke haar gezond verstand.
En dat de kans dus wel heel klein is dat het effectief om een aanranding gaat.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Ik vrees er voor, ik zie haar daartoe in staat om klacht in te dienen tegen Dries al is het uit wraak.satine schreef: za 15 apr 2023, 14:34 En dat de kans dus wel heel klein is dat het effectief om een aanranding gaat.

1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
oké, zowel Silke als Dries zijn zwaar in de fout gegaan. Maar vind het nu toch wel heel ondankbaar van haar naar Tom toe. Ze heeft een positieve referentie gekregen en een maand wedde er boven op. Dus om nu zo te reageren. En eerlijk haar werk en houding de laatste werkdagen waren toch onder peil. Dries verdient natuurlijk ook een uitbrander.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tom had wel begripvoller naar Silke toe mogen zijn, vind ik. Het voelt nu een beetje alsof hij snel een vervelend vuiltje van zijn pak veegt op deze manier, terwijl er voor Dries verder geen gevolgen aan zitten. Hij had ook een fatsoenlijk gesprek met Silke aan kunnen gaan en kunnen kijken of ze er samen misschien uit kunnen komen, want voordat het met Dries helemaal scheef liep, deed ze haar werk volgens mij meer dan prima.
Van de andere kant ben ik ben het wel helemaal met je eens dat Silke zich net zo goed onmogelijk gedraagt na dat gedoe met Dries, en om dan te gaan solliciteren bij Alexander vind ik er ook over. Het feit dat ze dat alleen al doet, belooft niet veel goeds

Van de andere kant ben ik ben het wel helemaal met je eens dat Silke zich net zo goed onmogelijk gedraagt na dat gedoe met Dries, en om dan te gaan solliciteren bij Alexander vind ik er ook over. Het feit dat ze dat alleen al doet, belooft niet veel goeds

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
- x 5
Voor iemand die zo kwaad is dat ze ‘gebruikt’ is geweest door Dries, laat ze haar wel graag gebruiken door Cosyns om de anderen terug te pakken. Ik had begrip voor haar verdriet en kwaadheid (ook al vond ik hoe ze ermee omging niet slim), maar als ze zo gemakkelijk met een racist in zee gaat, is die compassie snel weg en vind ik het precies niet zo erg meer wat Dries heeft gedaan 
1 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Zij heeft van Alexander een papier moeten ondertekenen maar doet dat zonder te lezen, niet erg slim van haar want er kunnen dingen instaan die in haar nadeel kunnen uitdraaien en dat is nog zacht uitgedrukt. 

3 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Feit dat er zo focus gelegd wordt op het tekenen van die papieren, zal wel niet veel goeds voorspellen...apestaart schreef: di 18 apr 2023, 09:31 Zij heeft van Alexander een papier moeten ondertekenen maar doet dat zonder te lezen, niet erg slim van haar want er kunnen dingen instaan die in haar nadeel kunnen uitdraaien en dat is nog zacht uitgedrukt
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dat is niet uitzonderlijk in bepaalde sectoren. Mij lijkt het eerder dat Tom haar geen NDA heeft laten ondertekenen.Kiki_Dee schreef: di 18 apr 2023, 12:57 Feit dat er zo focus gelegd wordt op het tekenen van die papieren, zal wel niet veel goeds voorspellen...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Ja en dat voor een stagiare advocate. Hoe dom kan je zijn. Ze was nochtans gewaarschuwd hoe sluw Alexander kan zijn. Maar ze was overweldigd door haar eigen bureel en de glamour waarmee ze werd verwelkomd. Oliedom!!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat kan - het kan ook zijn dat die wel ondertekend zijn, maar nooit getoond.heidiw schreef: di 18 apr 2023, 16:10 Dat is niet uitzonderlijk in bepaalde sectoren. Mij lijkt het eerder dat Tom haar geen NDA heeft laten ondertekenen.
Feit blijft wel dat het niet verstandig is om documenten te tekenen, zonder ze eerst te lezen.
Altijd. Voor iedereen.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Als Tom dat niet gedaan heeft, dan is het zijn probleem.
Normaal toch dat Alexander Cosyns haar zo'n NDA heeft laten tekenen ? De kans is nu eenmaal groot dat beide kantoren binnenkort weer eens in een belangrijke zaak tegenover elkaar staan en dan wil je toch niet dat je nieuwe medewerkster je argumenten gaat doorbrieven aan de concurrentie ?
Dit document wordt gebruikt om een vertrouwelijkheidsovereenkomst op te stellen (ook wel bekend onder de Engelse naam "non-disclosure agreement", kortweg "NDA"). Dit is een contract dat meerdere partners de mogelijkheid biedt om te beloven elkaars bedrijfsgeheimen te respecteren die zij kunnen uitwisselen.
Normaal toch dat Alexander Cosyns haar zo'n NDA heeft laten tekenen ? De kans is nu eenmaal groot dat beide kantoren binnenkort weer eens in een belangrijke zaak tegenover elkaar staan en dan wil je toch niet dat je nieuwe medewerkster je argumenten gaat doorbrieven aan de concurrentie ?
Dit document wordt gebruikt om een vertrouwelijkheidsovereenkomst op te stellen (ook wel bekend onder de Engelse naam "non-disclosure agreement", kortweg "NDA"). Dit is een contract dat meerdere partners de mogelijkheid biedt om te beloven elkaars bedrijfsgeheimen te respecteren die zij kunnen uitwisselen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Er is toch niemand die zegt dat het niet normaal is dat Alexander Silke zo'n NDA laat tekenen?
Alleen dat het vreemd is dat zij dat document meteen tekent, zonder het te lezen.
Edit: blijkbaar heeft Silke ook bij Tom een NDA getekend.
Alleen dat het vreemd is dat zij dat document meteen tekent, zonder het te lezen.
Edit: blijkbaar heeft Silke ook bij Tom een NDA getekend.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad! Volgens mij heeft ze nog geen letter gezien die op dat papier stond, zo snel zette ze haar krabbel. Ze kan dus eender wat getekend hebben nu. Zo ongelofelijk dom en naïef van haar, zeker omdat ze op voorhand eigenlijk al weet dat Alexander ook nog eens niet bepaald betrouwbaar is...satine schreef: di 18 apr 2023, 19:23 Er is toch niemand die zegt dat het niet normaal is dat Alexander Silke zo'n NDA laat tekenen?

2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik weet dat het voorkomt in bepaalde sectoren, zelf ook al NDA's moeten ondertekenen.heidiw schreef: di 18 apr 2023, 16:10 Dat is niet uitzonderlijk in bepaalde sectoren. Mij lijkt het eerder dat Tom haar geen NDA heeft laten ondertekenen.
Maar het feit dat ze documenten tekent zonder te lezen en Alexander is een sluwe vos... Dat voorspelt niet veel goeds, er zal wel iets ingestaan hebben dat niet deugd
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Voor alle duidelijkheid... ik ben uiteraard ook voorstander dat mensen niks tekenen zonder lezen
In de aflevering konden we wel degelijk zien dat ze haar niet voor 100 procent vertrouwen, wat logisch is gezien de vete tussen beide kantoren.
In ieder geval een interessante verhaallijn

In de aflevering konden we wel degelijk zien dat ze haar niet voor 100 procent vertrouwen, wat logisch is gezien de vete tussen beide kantoren.
In ieder geval een interessante verhaallijn

0 x