Kobe Baert (Reynout Dekimpe)

Gesloten
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Kobe Baert (Sid Van Oerle)

Bericht door Flower-Power »

lord F. schreef:
Kaat is nu een vrouw hé. :-)
Heeft nu ook niet zin om haar voor eeuwig te beschilderen als "een omgebouwde vent".
JA Kaat is een vrouw.
Maar... elke transgender doet elke keer opnieuw (net zoals holebi's) een coming out,
met andere woorden men zal het steeds zeggen omdat dit wel zo eerlijk is naar de
eventuele partner toe. Men kan dit onbelangrijk vinden maar als een partner er later
achter komt zouden velen slecht reageren en stellen dat zij of hij gelogen heeft, dus
helaas is er als transgender (ook als holebi) nooit een andere keuze dan levenslang
regelmatig uit de kast blijven komen en eerlijk zijn, eerlijk zijn duurt het langst hé.

Verder zoals ik eerder al schreef weet Kobe het van Nancy,
al kan het zijn dat hij toen maar met een half oor luisterde,
of dat hij het niet gelooft omdat hij Nancy ondertussen kent,
en weet dat die vaak bla bla zegt.
Ben zeer benieuwd hoe hij gaat reageren als Kaat het hem vertelt,
ik hoop van ganse harte dat hij goed reageert want ze verdiend een leuke vent.
0 x
Lullemathijs
Nog geen rang

Bericht door Lullemathijs »

Kan dit de Kobe zijn waar Franky vroeger bij ging spelen?
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Lullemathijs schreef:Kan dit de Kobe zijn waar Franky vroeger bij ging spelen?
Daar herinner ik me niets meer van, lang geleden dan?
0 x
Lullemathijs
Nog geen rang

Bericht door Lullemathijs »

Ja, is zelfs nooit fysiek in de reeks geweest. Maar was de beste vriend van de eerste Frankies.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

De kleine Franky had idd een vriendje Kobe. Maar Simonne heeft die jongen toch ook altijd gekend. Zou een kind dan toch zo kunnen veranderen dat niemand hem nog herkent?
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Kobe heeft dan gelukkig toch 1 goede ouder :thumbup:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het zit allemaal nog zeer diep bij Kobe. Hij weet er geen raad mee. Hij lijkt nog lang niet toe aan een "verzoening".
Zij wil alles opeens in het reine brengen, dus hij moet ook maar. Maar zo werkt dat niet.
Ik moest wel lachen om de manier waarop hij zijn "moeder"de deur uit zwiepte.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mja, ik kon dan weer meer begrip opbrengen voor het standpunt van Kaat, eerlijk gezegd. Ik begrijp heel goed dat Kobe heel erg met het verleden in zijn maag zit, maar hij heeft toch inmiddels wel de leeftijd om bepaalde dingen een beetje te kunnen plaatsen. Na de uitleg van zowel Steven als Karin, snap ik heel goed dat hij hen nog steeds niet om de nek vliegt, maar waarom hij zo blijft volharden in zijn koppige boosheid, kan ik toch niet helemaal volgen. Hij blaft zelfs Kaat om de haverklap af... :-?

Hij heeft (voor zover wij meegekregen hebben) een fijn leven gehad bij zijn oma, dus hij had het nog veel slechter kunnen treffen. En zowel Karin als Steven blijven hem niet voor niks ineens de oren van zijn hoofd bellen. Het minste wat hij had kunnen doen is hen even aanhoren. Als hij er vervolgens niks meer mee te maken had willen hebben, dan had hij dat altijd achteraf nog kunnen zeggen. En dat kan ook zonder een hoop ge-roep en getier, en vooral ook zonder ruzie met Kaat. Vooral voor haar vind ik de situatie echt sneu. Ze wil hem zo graag helpen, maar hij wil gewoon geen richting uit - met niemand...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel het grote probleem in Thuis is dat ze gewoon nooit iemand helemaal laten uitpraten hé. Want anders zou er van Thuis uiteraard weinig overschieten....
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Of gewoon ter zake komen is not done en nooit het juiste zeggen op 't juiste moment tegen de juiste persoon.
Dat is natuurlijk des soaps, niks aan te doen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:Mja, ik kon dan weer meer begrip opbrengen voor het standpunt van Kaat, eerlijk gezegd. Ik begrijp heel goed dat Kobe heel erg met het verleden in zijn maag zit, maar hij heeft toch inmiddels wel de leeftijd om bepaalde dingen een beetje te kunnen plaatsen. Na de uitleg van zowel Steven als Karin, snap ik heel goed dat hij hen nog steeds niet om de nek vliegt, maar waarom hij zo blijft volharden in zijn koppige boosheid, kan ik toch niet helemaal volgen. Hij blaft zelfs Kaat om de haverklap af... :-?

Hij heeft (voor zover wij meegekregen hebben) een fijn leven gehad bij zijn oma, dus hij had het nog veel slechter kunnen treffen. En zowel Karin als Steven blijven hem niet voor niks ineens de oren van zijn hoofd bellen. Het minste wat hij had kunnen doen is hen even aanhoren. Als hij er vervolgens niks meer mee te maken had willen hebben, dan had hij dat altijd achteraf nog kunnen zeggen. En dat kan ook zonder een hoop ge-roep en getier, en vooral ook zonder ruzie met Kaat. Vooral voor haar vind ik de situatie echt sneu. Ze wil hem zo graag helpen, maar hij wil gewoon geen richting uit - met niemand...
Ik had Kobe graag een lap rond z'n oren gegeven. Maar ik heb genoten van de repliek die Kaat hem gaf.
Hopelijk dringen haar woorden alsnog tot hem door en is hij volgende week wel bereidt tot luisteren.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Die jongen is gewoon razend. Zijn moeder heeft zich nooit iets van hem aangetrokken. Hoe diep kan dat zitten! En nu zij zo nodig alles goed moet maken, moet hij ook maar. Die weet nu gewoon met zichzelf geen raad. Opvallend is dat hij toch anders tegenover Steven lijkt te staan.
Ik zou bijna (echt op zijn Thuis') zeggen: geef hem wat tijd. Geef hem tijd om met zichzelf in het reine te komen.
Door hem steeds maar te confronteren, maken ze het alleen maar erger.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Het is te zien hoe zwaar hij gekwetst is door het feit toen hij tot 2X toe haar kwam vragen naar het sterfbed
van haar moeder te komen en zij weigerde. Kobe denkt ook dat ze het wil gladstrijken en wil niets met
haar te maken hebben. Hij hield val zijn lieve oma die hem opvoedde en haar verdriet omdat haar dochter
niet kwam heeft hij ook gezien en bezorgde hem dat trauma.
Misschien kan Steven eens tot aan de Withoeve geraken, het gaat tenslotte om hem.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Als Steven belt, neemt Kobe ook niet op.
Zelfs toen hij met de telefoon van het werk belde, legde Kobe meteen in toen hij hoorde dat het zijn vader was.

Ik begrijp Kobe ergens wel, hij is ontzettend boos en terecht.
En die boosheid zit diep.

Maar zoals Christel ook al zei: hij heeft blijkbaar toch wel een fijne jeugd gehad bij zijn oma die veel van hem hield.
Hij had even goed van pleeggezin naar pleeggezin kunnen verhuisd zijn.
Hoewel het wel te begrijpen is dat hij aan die wetenschap op dit moment niet veel heeft.
Zijn moeder heeft hem afgestaan onder omstandigheden waar beide ouders serieuze fouten gemaakt hebben.
Een mens zou voor minder razend zijn.
Hoewel ik vind dat hij deze dingen niet op Kaat mag uitwerken.
Zij probeert alleen maar te helpen, als hij haar blijft wegduwen heeft hij binnenkort alleen nog Nancy.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Voilà, Kobe is fout bezig maw.
0 x
Gesloten