Wie is de geheime vriend van Hélène?

Gesloten
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Wie is de geheime vriend van Hélène?

Bericht door annekeHU »

en wat als Luc nu eens Henri zou zijn?????? Eerst het geld van Geert proberen in te palmen door zijn samenwerking met Hélène die Geert naar de eeuwigheid stuurt... volgend seizoen dan Hélène om het hoekje helpen, en zijn portefeuille is weer gevuld, klaar voor nieuwe snode plannen!
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

annekeHU schreef:en wat als Luc nu eens Henri zou zijn?????? Eerst het geld van Geert proberen in te palmen door zijn samenwerking met Hélène die Geert naar de eeuwigheid stuurt... volgend seizoen dan Hélène om het hoekje helpen, en zijn portefeuille is weer gevuld, klaar voor nieuwe snode plannen!
ik heb dit ook al overwogen, maar er is geen enkele aanwijzing in die richting, ik zie dan ook niet in waarom Luc met Julia getrouwd zou zijn, voor het geld hoefde hij het iig niet te doen. eigenlijk is William de enige die onrechtstreeks verdacht werd gemaakt, maar geen concrete zaken, dat hij zich bepaalde dinges uit zijn jeugd anders herinnert lijkt me niet zo raar, bovendien herinnert hij zich wel bepaalde details zoals de naam van het ijssalon. er is wel één concrete aanwijzing dat het WIlliam NIET is, die keer toen Helene gebeld werd en WIlliam met Marianne op weg waren naar huis. als Henri = William zal het raadsel ook snel opgelost zijn want dan herkent Marianne het nummer van William en is de kous af.
nee, volgens mij is het waarschijnlijker dat Henri een personage is dat we nog niet gezien hebben , eventueel een oude bekende, dit zou wel passen in het plaatje van 20 jaar thuis, waar veel oude personages de revue gepasseerd hebben....
enfin, we zullen zien.... maar mogelijks weten we het nog niet na de aflevering vanavond
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

xJxLxTx schreef:Amai, ja, dat denk ik nu ook wel!! Heb ook meteen gedacht dat William 'Henri' was, maar hoe het in mekaar zou zitten, dat was me nog niet duidelijk. Denk dat Helene tijdens de seizoensfinale Geert zal vermoorden en begin volgend jaar jouw theorie zal uitkomen..
PROBEREN te vermoorden hoop ik dan toch! Ik zou Geert liever niet zien verdwijnen uit Thuis. :( En zeker niet door een gewelddadige dood.

Edit: oei ik besefte juist dat ik wat off-topic was.

Terug naar het topic geheime vriend van Helene. Iedereen zegt hier "het zal wel iemand zijn die we kennen, toch geen compleet onbekende want dat zou minder verrassend zijn."
Maar! Als het nu eens een oude bekende was?
Komaan, help mij eens denken allemaal. Welke oude "villains", die niet dood zijn, zouden er opnieuw kunnen opduiken?

Nog een edit: en wat dat "cherie" betreft. Ik weet niet van jullie, maar ik ken veel mensen die tegen hun zoon ook "zoetje" of "lieverd" en dergelijke dingen zeggen. Of tegen hun broer. In het Engels noem ik bijna iedereen dear of darling.
Maar dat neemt niet weg dat het best mogelijk, heel mogelijk zelfs, dat het toch Helene's liefdespartner is met wie zij sms't. Het is alleen niet echt noodzakelijk zo.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

het is misschien een dwaalspoor met opzet gecreëerd ons te laten denken dat het William is.
Oude bekende, dat zou plezant zijn . Ik voel het meest voor een terugkeer van Viktor, Jean Pierre de Antiquair of Swerts. Elke boef kan wel terugkeren en een andere naam aannemen na ontslag uit de gevangenis, er zijn er ook veel 'gevlucht' en die hebben ook een andere naam nodig natuurlijk.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

de naam Henri zou wel passen bij Jean Pierre de Antiquair :lol: Swerts kan ook ja, die is mogelijks terug vrij...
de naam viktor zegt me niet meteen iets
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

tsja, we weten het nog niet zeker, maar na vanavond ziet het er toch naar uit dat henri = william :|
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nu is het wel duidelijk hoor *ZUCHT*. :roll:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

dit is dan wel de teleurstelling van de finale voor mij.... dat WIlliam = Henri was te voorspelbaar, had gehoopt dat ze hier nog met een verrassing op de proppen zouden komen.....
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

k de vis schreef:dit is dan wel de teleurstelling van de finale voor mij.... dat WIlliam = Henri was te voorspelbaar, had gehoopt dat ze hier nog met een verrassing op de proppen zouden komen.....
En waaruit blijkt dat?
We weten niet hoelang William daar al was, wat hij gezien heeft.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Hij wees toch wel met een beschuldigende vinger naar Marianne.

Als hij Henri niet zou zijn, zou hij zijn grote liefde dan beschuldigen ?

Hij zei toch: ik heb alles gezien, Marianne heeft...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Misschien heeft hij Marianne met het mes gezien, helemaal onder het bloed?
Voor mij blijft de vraag: hoe lang was hij daar al, wat heeft hij gezien?
Heeft hij Marianne effectief Geert zien dood steken, of gaat hij er van uit dat zij het gedaan heeft door wat hij gezien heeft toen 'het' al gebeurd was?
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

satine schreef:
k de vis schreef:dit is dan wel de teleurstelling van de finale voor mij.... dat WIlliam = Henri was te voorspelbaar, had gehoopt dat ze hier nog met een verrassing op de proppen zouden komen.....
En waaruit blijkt dat?
We weten niet hoelang William daar al was, wat hij gezien heeft.
Marianne zegt wel als ze probeert te ontkennen dat zij Geert vermoorde het volgende : "William, gij weet het, gij waard hier en hebt het gezien, zeg het", waarop hij zegt, "het spijt me : marianne heeft geert neergestoken"
dus blijkbaar was hij aanwezig :-?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Misschien - misschien ook niet.
Marianne was volledig van de kaart.
Geert, die ze altijd is blijven graag zien - ondanks alles wat er gebeurd is - is dood.
Ik kan me voorstellen dat alles daar heel snel gegaan is - dus blijft de vraag wat er echt gebeurd is;
William was misschien net binnengekomen op het moment dat Marianne de briefopener die Hélène in de buik vanVor Geert had geplant, terug getrokken had?
Misschien is Geert tussenbeide gekomen en heeft William gezien hoe Marianne toestak, terwijl ze H. wou treffen?
Voor mij is het niet 100% zeker dat William Henri is.
Dat zal moeten blijken uit de toekomst.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Misschien - misschien ook niet.
Marianne was volledig van de kaart.
Geert, die ze altijd is blijven graag zien - ondanks alles wat er gebeurd is - is dood.
Ik kan me voorstellen dat alles daar heel snel gegaan is - dus blijft de vraag wat er echt gebeurd is;
William was misschien net binnengekomen op het moment dat Marianne de briefopener die Hélène in de buik vanVor Geert had geplant, terug getrokken had?
Misschien is Geert tussenbeide gekomen en heeft William gezien hoe Marianne toestak, terwijl ze H. wou treffen?
Voor mij is het niet 100% zeker dat William Henri is.
Dat zal moeten blijken uit de toekomst.
Hier moet ik Satine nu wel gelijk geven. Dat betekent niet eenduidig dat hij Henri is. Ik kan alleen maar aannemen dat sommigen dat nu voor bewezen aannemen omdat ze zeker zijn dat William liegt. Ondanks het feit dat ik hem voor geen haar vertrouw en ik wel degelijk vermoed dat hij William is, denk ik toch dat hij hier de waarheid spreekt en dat Marianne Geert per ongeluk heeft neergestoken.
0 x
Gesloten