hoe langer zijn break, hoe liever ik het hebexsencon schreef:Come on, give the guy a break!

hoe langer zijn break, hoe liever ik het hebexsencon schreef:Come on, give the guy a break!
Zij trekt op reisexsencon schreef:Je hebt me daar! Maar toch, wat met Jana?
geen slecht ideeCrackers schreef:hoe langer zijn break, hoe liever ik het hebexsencon schreef:Come on, give the guy a break!
Ik ben het over de hele lijn met je eens. Lowie is vervelend en hij zou zich gerust iets minder hard opstellen. Maar met al die vermoedens, de dood van zijn moeder en kleine stukjes informatie is dat compleet te begrijpen. Hij weet zelfs van Marie. Luc moet gewoon zijn best blijven doen en eerlijk zijn. Ik hoop echt dat het in orde komt tussen hen twee. 't Is raar maar voor de eerste keer in mijn leven sta ik in het Luc-kamp. Met één voet dan toch.Sasha schreef:Hoewel Lowie ook niet echt mijn favoriet is en nogal arrogant en irritant is , vind ik dat we hem misschien inderdaad wat tijd moeten geven.
Ik bedoel , zijn moeder is niet zolang geleden overleden. Je zou voor minder een beetje ambetant worden... En dan kom je ineens bij je vader , waarvan je altijd dacht dat ie dood was en waarvan je weet dat hij je moeder bedrogen heeft. Dus ergens snap ik zijn houding wel...
Dat dacht ik ook eerst, maar zijn houding tov de school-directeur heeft mij daar heel sterk doen aan twijfelen.Blokje schreef: Maar met al die vermoedens, de dood van zijn moeder en kleine stukjes informatie is dat compleet te begrijpen.