Mo
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 4
ja idd, hij heeft een boontje voor Simonne die hem ook wel sympathiek vind. Mo weet dat het eigenlijk een verloren zaak is, maar ja, moest je kunnen kiezen op wie je verliefd bent ...
heeft niks met "liefde kopen" te maken zunne, johan. Anders zou hij niet zo onopvallend die envelop met geld op Simonne haar bureau gelegd hebben.

heeft niks met "liefde kopen" te maken zunne, johan. Anders zou hij niet zo onopvallend die envelop met geld op Simonne haar bureau gelegd hebben.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik heb wel wat meer meegemaakt.satine schreef:Nooit gehoord van 'iemand zomaar een pleziertje doen?'johan1969 schreef:Da's wel triestig als je liefde zo moet kopen.
als jij vindt dat dit 'liefde kopen' is, dan heb je toch nog niet veel meegemaakt, me dunkt......
Mo is wel iets volwassener dan dat hoor!
Ik reageerde gewoon op een post van Christel.
Maar blijkbaar interpreteer jij graag mijn posts bewust verkeerd om mij belachelijk te maken.
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Zo verloren is die zaak volgens mij niet. Zeker nu wat er met Frank aan de gang is. Het zal waarschijnlijk wel niet voor morgen zijn.frank schreef:ja idd, hij heeft een boontje voor Simonne die hem ook wel sympathiek vind. Mo weet dat het eigenlijk een verloren zaak is, maar ja, moest je kunnen kiezen op wie je verliefd bent ...![]()
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
ik neem aan dat je de aflevering van Thuis van gisteren gezien hebt - en dan is jouw opmerking méér dan alleen een reactie op een post van Christel.johan1969 schreef:Ik heb wel wat meer meegemaakt.satine schreef:Nooit gehoord van 'iemand zomaar een pleziertje doen?'johan1969 schreef:Da's wel triestig als je liefde zo moet kopen.
als jij vindt dat dit 'liefde kopen' is, dan heb je toch nog niet veel meegemaakt, me dunkt......
Mo is wel iets volwassener dan dat hoor!
Ik reageerde gewoon op een post van Christel.
Maar blijkbaar interpreteer jij graag mijn posts bewust verkeerd om mij belachelijk te maken.
en nee, ik ben er niet op uit om jou belachelijk te maken, ik reageer gewoon op jouw post
0 x
-
- Poster rang 4
en wat is daar zo zielig aan ? Hij ziet dat hij Simonne kan helpen en doet dat ook omdat het één van de weinige is misschien waar hij zich heel goed bij voelt. Enfin, hij zit wellicht ook serieus met z'n gevoelens in de knoop want hij weet ook wel dat hij momenteel moeilijk voor z'n gevoelens kan uitkomen gezien hij dan onvermijdelijk het deksel op z'n neus krijgt.johan1969 schreef:Ik zei gewoon dat ALS het avances waren, het wel een zielige manier is om avances te maken.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Volgens mij heb je mij verkeerd begrepen Johan...johan1969 schreef:Ik zei gewoon dat ALS het avances waren, het wel een zielige manier is om avances te maken.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
Nee, anders had hij wel wat meer met dat geld staan zwaaien en het rechtstreeks gegeven.Christel schreef:Mo zou Simonne nooit willen omkopen volgens mij. Daar is Mo totaal het type niet naar!![]()

0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276