Is ook van daar dat ik hem ken! Inderdaad, past wel nog bij Aïsha!satine schreef:'t is Mout Uyttersprot (ex Kotmadam)Amber schreef:Tja, Aisha zal voor krulletjes vallen![]()
Hij komt me wel bekend voor.

Is ook van daar dat ik hem ken! Inderdaad, past wel nog bij Aïsha!satine schreef:'t is Mout Uyttersprot (ex Kotmadam)Amber schreef:Tja, Aisha zal voor krulletjes vallen![]()
Hij komt me wel bekend voor.
Ja, dzjiezes! Maar gelukkig kan dat niet want die zijn 15 en 17!frank schreef:En stel nu eens dat die dochters van Julia ook in Aisha's klas zitten ?
misschien dat ie aan de drugs zit hé ?Willy Crevits schreef:je gaat me niet zeggen dat er op de unief echt zulke gasten als die pepijn rondlopen, wat was me dat allemaal, zo overdreven positief
frank schreef:misschien dat ie aan de drugs zit hé ?Willy Crevits schreef:je gaat me niet zeggen dat er op de unief echt zulke gasten als die pepijn rondlopen, wat was me dat allemaal, zo overdreven positief
Da vind ik echt niet! Ik vind dat Youssef voor een gast van zijn leeftijd nog veel te bieden heeft (mss niet qua uiterlijk, maar das persoonlijk) maar als je hem vergelijkt met Sam (die toch ongeveer dezelfde leeftijd is) vind ik Youssef veel meer maturiteit hebben. Een nobody kan je hem toch ab-so-luut niet noemen!!de_moo schreef:Aisha is dan ook desperate he,
als je al afgewezen wordt door een nobody als youssef
buiten het feit dat die man dokter (in spe?) is heeft die absoluut niks te bieden
Bwa, ik vind niet dat Youssef te saai en te serieus is, maar dat is dan weer mijn gedacht! Heb dan toch veel liever een serieus iemand die kan luisteren en u steunen enzo dan zo een flauwe plezante en een irritant iemand als die Pepijn!Mieke schreef:Youssef is saai en veel te serieus, Aisha eigenlijk ook dus ze zouden wel goed samen passen.
Maar dieje Pepijn, amaai ze zo'n irritant kereltje
Ik moet geen één van de twee hebbenmanon schreef: Bwa, ik vind niet dat Youssef te saai en te serieus is, maar dat is dan weer mijn gedacht! Heb dan toch veel liever een serieus iemand die kan luisteren en u steunen enzo dan zo een flauwe plezante en een irritant iemand als die Pepijn!