daffy duck schreef:[Ja, want er staat nog een andere spiegel, heel strategisch opgesteld, zodanig dat je ook alleen minstens met z'n zestienen bent.
En als je dubbel begint te zien, ben je al rap de tel kwijt.
Alzo sprak...
Rieka, die juist aan de Rodenbach had geslurpt,
ze dacht ook : dat doet mij toch geen goed al die alcohol
ik heb er iets anders op gevonden.....
Een lumineus idee, daar was ze van overtuigd, maar alleen met zestien of meer spiegelbeelden kon ze het niet ten uitvoer brengen.
Met de gsm in de hand, komt men door het ganse land en...[/quote]
ze hield de gsm voor de spiegelbeelden en hoorde zestien stemmen
die wisten te vertellen dat
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Rieka schreef:Ja, want er staat nog een andere spiegel, heel strategisch opgesteld, zodanig dat je ook alleen minstens met z'n zestienen bent.
Alzo sprak...
Een lumineus idee, daar was ze van overtuigd, maar alleen met zestien of meer spiegelbeelden kon ze het niet ten uitvoer brengen.
Met de gsm in de hand, komt men door het ganse land en...
Ze allemaal wel zin hadden om mee door het ganse land te trekken!
Zo gebeurde het dat Rieka...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka schreef:Ja, want er staat nog een andere spiegel, heel strategisch opgesteld, zodanig dat je ook alleen minstens met z'n zestienen bent.
Alzo sprak...
Met de gsm in de hand, komt men door het ganse land en...
Ze allemaal wel zin hadden om mee door het ganse land te trekken!
Zo gebeurde het dat Rieka...
Een "chinese vrijwilliger" aanduidde om de tocht in goede banen te leiden.
Daffy, bekend om haar ongelooflijk oriëntatievermogen, was heel blij met die taak en zette zich meteen met een laptop voor de caféspiegels. En zo kwam het dat...
Christel schreef:ze al snel een perfect uitgekiende route hadden. Ze zouden de tocht beginnen in...
Had je gedacht, zei Rieka, beginnen in Ter Smissen...Ik wil geen problemen al bij de start, laat ons maar in Niemandsland starten, grijnsde ze.
En Daffy mocht meteen beginnen Hoehelen om uit te vlassen waar zich dat bevindt.
Zo...
Christel schreef:ze al snel een perfect uitgekiende route hadden. Ze zouden de tocht beginnen in...
Had je gedacht, zei Rieka, beginnen in Ter Smissen...Ik wil geen problemen al bij de start, laat ons maar in Niemandsland starten, grijnsde ze.
En Daffy mocht meteen beginnen Hoehelen om uit te vlassen waar zich dat bevindt.
Zo...
waren ze al snel weer uren verder, en nog konden ze niet vertrekken! Want nadat eerst de computer niet voor- of achteruit wilde en vervolgens Google niet mee wilde werken, werd Daffy helemaal gek van alle resultaten waar Google mee afkwam. Er waren blijkbaar meerdere plaatsen met de naam "Niemandsland", dus besloot Daffy...
0 x
Zo...
waren ze al snel weer uren verder, en nog konden ze niet vertrekken! Want nadat eerst de computer niet voor- of achteruit wilde en vervolgens Google niet mee wilde werken, werd Daffy helemaal gek van alle resultaten waar Google mee afkwam. Er waren blijkbaar meerdere plaatsen met de naam "Niemandsland", dus besloot Daffy...
Dus besloot Daffy om zich met een cafétruc uit de slag te trekken. In de zaal achter de toonbank waren wat volksspelen opgesteld. Daffy nam een wereldkaart van de jaren stillekes,sloeg de waarschuwing van Christel in de wind en bevestigde de kaart met punaises aan de pas geverfde muur en...
rochelde een paar keer in het diepste van haar keel en spuwde een dikke fluim op de kaart .
Zo zei ze : da's de plaats waar we starten en ik wil nu geen kritische noot meer horen, niet van Christel en zeker niet van Rieka. Hun mond zakte een halve meter open van verstomming toen die plaats;.....
0 x
daffy duck schreef:rochelde een paar keer in het diepste van haar keel en spuwde een dikke fluim op de kaart .
Zo zei ze : da's de plaats waar we starten en ik wil nu geen kritische noot meer horen, niet van Christel en zeker niet van Rieka. Hun mond zakte een halve meter open van verstomming toen die plaats;.....
Ergens temidden de Dode Zee gefluimd bleek.
Daffy mocht zich weer aan 't hoehelen zetten om een "taxi" te vinden.
Dat...
daffy duck schreef:rochelde een paar keer in het diepste van haar keel en spuwde een dikke fluim op de kaart .
Dat...
was meer dan noodzakelijk nu de vluchtleiding bleek te staken. De uiteindelijke Dode zeebestemming bleek Pozpezloezekazpezle te noemen. Nu iedereen op de hoogte was van de juiste plaats moest alleen nog de bedoeling van de tocht afgesproken worden. Hier nam Christel het hoge woord.
We...
0 x
Dat...
was meer dan noodzakelijk nu de vluchtleiding bleek te staken. De uiteindelijke Dode zeebestemming bleek Pozpezloezekazpezle te noemen. Nu iedereen op de hoogte was van de juiste plaats moest alleen nog de bedoeling van de tocht afgesproken worden. Hier nam Christel het hoge woord.
We...
gaan daar heen om informatie in te winnen voor de personages in onze favoriete soap! In Pozpezloezekazpezle wonen namelijk allemaal eerlijke en vredelievende mensen die verstand hebben van anticonceptie, precies weten hoe ze snel en efficiënt met afpersende gangsters af moeten rekenen, en die bovendien alleen maar uitstekende hotels en andere etablissementen hebben met zelfbediening. Aangezien hier vele voordelen aan lijken te kleven...
0 x
Dat...
We...
gaan daar heen om informatie in te winnen voor de personages in onze favoriete soap! In Pozpezloezekazpezle wonen namelijk allemaal eerlijke en vredelievende mensen die verstand hebben van anticonceptie, precies weten hoe ze snel en efficiënt met afpersende gangsters af moeten rekenen, en die bovendien alleen maar uitstekende hotels en andere etablissementen hebben met zelfbediening. Aangezien hier vele voordelen aan lijken te kleven...
... en Rieka zag dat het goed ging, zette zich in een rustige hoek van 't café en liet haar opluchting de vrije loop.
Ze kreeg een lachstuip die zo bevrijdend werkte dat...
iedereen zich toch ietwat bevreemd omdraaide. Was het de anticonceptiekennis van de te bezoeken gasten die haar lachstuipen gaf, of het vooruitzicht van in uitstekende hotels te verblijven ....
neen, het was het vooruitzicht van te kunnen verblijven in Ter Smissen op Mariannes kosten.
En ze hadden net vernomen dat .......
0 x
daffy duck schreef:iedereen zich toch ietwat bevreemd omdraaide. Was het de anticonceptiekennis van de te bezoeken gasten die haar lachstuipen gaf, of het vooruitzicht van in uitstekende hotels te verblijven ....
neen, het was het vooruitzicht van te kunnen verblijven in Ter Smissen op Mariannes kosten.
Eddy en Nancy ook van de partij zou zijn: Nancy om ons te bedienen, en Eddy om ons te animeren! Wie zou daar....
daffy duck schreef:iedereen zich toch ietwat bevreemd omdraaide. Was het de anticonceptiekennis van de te bezoeken gasten die haar lachstuipen gaf, of het vooruitzicht van in uitstekende hotels te verblijven ....
Eddy en Nancy ook van de partij zou zijn: Nancy om ons te bedienen, en Eddy om ons te animeren! Wie zou daar....
nu de niet de lachstuipen van krijgen. Met de goede vooruitzichten in de bovenkamer verpakt vertrokken ze met z'n allen naar de plaats van bestemming; eerst nog afscheid nemen van de familie, en dan.....
0 x