Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Flower-Power
- Poster rang 2

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
K krijg steeds meer het gevoel dat het nu Simonne is die niet alles zegt.
Ze wil dat Frank alles zegt als hij iets op zijn lever heeft.
Maar volgens mij heeft ze nu zelf iets op haar lever maar zwijgt ze in alle talen.
Kaat had gelijk met te stellen dat ze niet zo gelukkig leek met de zet van Frank samen met Kaat
Terwijl Simonne eigenlijk toch blij zou moeten zijn dat Frank nu eindelijk zijn kind aanvaard zoals het is,
want dat is toch wat hij in mijn ogen nu voor 100% doet.
Heeft Simonne twijfels door Angele?
Of heeft ze nog gevoelens voor Waldek?
Kortom er is iets en ze moet daar niet te lang mee blijven rond lopen
Toch?
Ze wil dat Frank alles zegt als hij iets op zijn lever heeft.
Maar volgens mij heeft ze nu zelf iets op haar lever maar zwijgt ze in alle talen.
Kaat had gelijk met te stellen dat ze niet zo gelukkig leek met de zet van Frank samen met Kaat
Terwijl Simonne eigenlijk toch blij zou moeten zijn dat Frank nu eindelijk zijn kind aanvaard zoals het is,
want dat is toch wat hij in mijn ogen nu voor 100% doet.
Heeft Simonne twijfels door Angele?
Of heeft ze nog gevoelens voor Waldek?
Kortom er is iets en ze moet daar niet te lang mee blijven rond lopen
Toch?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Hoelang gaat dit nu weer blijven aanslepen?
Eerst Frank die niets zegt, nu Simonne... 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
-
spike
- Nog geen rang
Op de vraag van Frank of ze nog iets voelt voor Waldek antwoordt Simonneke dat ze veel spijt heeft van wat er is gebeurd.
a) Antwoord = totaal naast de kwestie.
b) Spijt is wat de koe sch..t.
a) Antwoord = totaal naast de kwestie.
b) Spijt is wat de koe sch..t.
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
-
Arciat
- Nog geen rang
Simonne heeft (deze keer) niet gezegd dat ze spijt heeft. Ze heeft alleen gezegd dat ze Waldek niet vertrouwd en dat hij haar ontgoocheld heeft. Wat idd geen antwoord is op de vraag van Frank.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik denk niet dat Frank dit zelf door heeft, haar onrechtstreekse antwoorden. Ik vind ze beiden maar raar doen. Hoe van harte is die verzoening?
0 x
-
jeuken
- Nog geen rang
Ze willen gewoon de verhaallijn nog wat rekken en misschien een nieuwe (tijdelijke) breuk creëren of iets dergelijks.
Moderator bericht:
Dit zijn de topics van de personages.
Voor postings over de verhaallijnen hebben we een apart subforum. Gelieve hierop te letten a.u.b.

Voor postings over de verhaallijnen hebben we een apart subforum. Gelieve hierop te letten a.u.b.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Laat dat maar uit!jeuken schreef:Ze willen gewoon de verhaallijn nog wat rekken en misschien een nieuwe (tijdelijke) breuk creëren of iets dergelijks.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik begrijp er helemaal niks van. Ze hadden toch alles uitgepraat? Wat zitten ze daar dan nog te zeveren? 
0 x
Potentia Principatum
-
Arciat
- Nog geen rang
Mijn mening is dat Simonne niets meer voelt voor haar "baby" Frank en dus toch nog verliefd is op Waldek en dat ze dit allemaal niet wil toegeven omwille van Kaat.
En dat 'hé baby' gedoe komt bij mij belachelijk en hypokritisch over.
En dat 'hé baby' gedoe komt bij mij belachelijk en hypokritisch over.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Dat denk ik ook - haar lichaamstaal laat zien dat ze helemaal niet blij is met het feit dat Frank terug bij haar is.
Ze is beleefd en vriendelijk, maar daar houdt het wel ongeveer op.
Ze is beleefd en vriendelijk, maar daar houdt het wel ongeveer op.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Zo komt het op mij ook over. En eigenlijk is dat ook niet zo raar, want verliefdheid zet je nou eenmaal niet zomaar uit omdat iemand wordt opgepakt en het beter uitkomt dat je dan alsnog bij je man blijft. De verliefdheid voor Waldek zat ook te diep om een gewone flirt te zijn, aangezien ze al maanden om elkaar heen draaiden voordat ze hun gevoelens uiteindelijk uitspraken voor elkaar.
Simonne zei al dat ze teleurgesteld was in Waldek, en dat zal haar misschien nog een extra zetje gegeven hebben richting Frank, maar verder komt het inderdaad allesbehalve gemeend over...
Simonne zei al dat ze teleurgesteld was in Waldek, en dat zal haar misschien nog een extra zetje gegeven hebben richting Frank, maar verder komt het inderdaad allesbehalve gemeend over...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Jammer dat haar baby haar niet echt de kans gaf om het verder uit te praten. Dat is meteen ook wat er aan hun relatie schort, praten zat (en zal er wel nooit) inzitten, terwijl dat nu nèt datgene was wat ze goed kon met Waldek. Die luisterde altijd naar wat ze te vertellen had...Christel schreef:
Vraag blijft voor mij ontgoocheld "omdat Waldek uiteindelijk de relatie verbrak voor ze goed en wel begon" of omdat ze "dénkt dat hij iets met Julia's verdwijning te maken heeft" ?
Als het dat tweede is, dan springt de vonk zo weer over als Waldek op een bepaald moment vrijkomt.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Geduld, het komt goed met Simonne en Frank. Eerst nog de vervelig klassieke rekscenes.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vond toch dat ze vanavond gezellig samen zaten! 
0 x
Potentia Principatum