Dat is waar,maar toch had Lowie moeten zien dat het ding belangrijk was voor Olijfje en dat deed hij gewoon niet terwijl Jana het direct had begrepen.satine schreef:Dat zijn 18-jarigen zelden, kijk maar naar zijn liefje...
Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Jana is dan natuurlijk ook een vrouw. 
Enfin, we weten intussen dat het een kado is van Lena van ergens op reis. Wat stelde het nu eigenlijk voor want heb het nog niet goed kunnen bekijken (en voor het kapot is)?
Enfin, we weten intussen dat het een kado is van Lena van ergens op reis. Wat stelde het nu eigenlijk voor want heb het nog niet goed kunnen bekijken (en voor het kapot is)?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Voor zover ik het goed gezien heb, waren 't dolfijnen.lord F. schreef:Jana is dan natuurlijk ook een vrouw.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

- Caligula
- Poster rang 5

Het doet er echt niet aan toe wat het was, het gaat hem over wat het voor haar betekende.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Waar blijven al die gillende meisjes hier nadat ze Lowie vandaag enkel in zijn boxer zagen 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Ha,Crackers de meiskes zijn niet meer wat ze geweest zijn hé!Crackers schreef:Waar blijven al die gillende meisjes hier nadat ze Lowie vandaag enkel in zijn boxer zagen
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Heb je niet eerst gegild? Al was het maar heel eventjes?...jessie V. schreef:Ik ben acuut flauw gevallen
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ontzettend gegild ook ja. Mijn huisgenoten kwamen aangesneld, vreselijk geschrokken 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Lowieke, ik denk nog altijd dat studenten vooral moeten "studeren".
En die boxer short : het mocht wat mij betreft toch kleurrijker geweest zijn
Maar de scène in zijn bed toen hij wakker gemaakt werd dat was
En nu weet ik weer aan wat zijn bed me aan deed denken : op canvas herhalen ze de nog altijd steengoede reeks "Windkracht 10" en hebben ze nu toevallig daar hetzelfde soort groene metalen beddekes 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Nu komt m'n snobistische kant even boven.martha schreef:op canvas herhalen ze de nog altijd steengoede reeks "Windkracht 10" en hebben ze nu toevallig daar hetzelfde soort groene metalen beddekes
Ik zou dat corrigeren naar de "t valt uiteindelijk nog wel mee"-reeks met veel goeie acteurs die even mogen pronken in dat stoere legeruniform.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Ik weet niet meer of het groene beddekes waren, maar gebroken was het wel.martha schreef:hetzelfde soort groene metalen beddekes
Lowie heeft heel wat opruimwerk te doen en (heel diplomatisch) zijn Olijkfke terug te krijgen.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik heb echt wel compassie met Louiske ! laat die jongen toch wat genieten van zijn studententijd ipv steeds psychologisch inzicht te moeten opbrengen voor zijn vriendin !
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja dat is waar,maar hij mag zijn vriendinneke toch ook eens een keer verwennen ipv daar godverzopen in een 69 te liggen met een andere griet.nounake schreef:Ik heb echt wel compassie met Louiske ! laat die jongen toch wat genieten van zijn studententijd ipv steeds psychologisch inzicht te moeten opbrengen voor zijn vriendin !
0 x
Potentia Principatum