Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
Soapseut
x 435

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Bericht door Soapseut »

Guapa schreef:ehm, ik spreek mijn mannen ook zo toe. als vrouw in een mannenwereld kan je namelijk niet anders
Dat ze haar mannen zo toespreekt, is één ding. Dat stoort me niet enorm. Maar ze is zelf geen haar beter. Ze moeit zich constant met hun privé-leven, kon het niet laten om Toon compleet op de kast te jagen en dan verliest ze haar recht van spreken...

Ze heeft niet alleen Toon daarmee onnodige stress bezorgd, maar ook Kaat, Frank, Simonne en Adil die niet tegen die toestanden kan. Wat geeft haar dan het recht om haar mannen tot de orde te roepen? Eerst stoken en dan met C4 dreigen? Wie denkt ze dat ze is??
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Soapseut schreef:
Guapa schreef:ehm, ik spreek mijn mannen ook zo toe. als vrouw in een mannenwereld kan je namelijk niet anders
Dat ze haar mannen zo toespreekt, is één ding. Dat stoort me niet enorm. Maar ze is zelf geen haar beter. Ze moeit zich constant met hun privé-leven, kon het niet laten om Toon compleet op de kast te jagen en dan verliest ze haar recht van spreken...

Ze heeft niet alleen Toon daarmee onnodige stress bezorgd, maar ook Kaat, Frank, Simonne en Adil die niet tegen die toestanden kan. Wat geeft haar dan het recht om haar mannen tot de orde te roepen? Eerst stoken en dan met C4 dreigen? Wie denkt ze dat ze is??
De baas mag alles hé. ;-)
Met Toon z'n liefdesleven had ze zich niet te moeien maar voor de rest had ze wel gelijk.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

dat Sam in 't vervolg eens wat beter uitkijkt voor ze Frank weeral beschuldigd :boo: ; Waldek was volledig in de fout en nog niet helemaal nuchter en toch kreeg Frank er van ! dat ze hem met Adil had weggestuurd dan was er niks gebeurd en kon ze de schijnheilige Waldek op zijn plaats zetten . Ik hoop dat Simonne haar dochter eens zal raad geven
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Die Sam werkt fameus op mijn zenuwen. Ze mag ermee gaan ophouden. En inderdaad, waarom heeft ze Frank niet gewoon meegestuurd met Adil??? Dat houdt gewoon geen steek meer. Ze zit Frank met opzet te treiteren door hem constant te confronteren met Waldek.
Er zijn altijd jobkes "alleen" en jobkes "met twee". Ze kan die dus perfect uit elkaar houden. Maar dat zou saai zijn hé...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als Frank zijn grote bek eens dicht zou houden en gewoon meedoen met de rest ,zou dat de sfeer daar aanzienlijk verbeteren.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Die dingen lossen zichzelf meestal op. Moesten Frank en Waldek elkaar gewoon een jaar min of meer kunnen negeren, zonder dat er nog fratsen gebeuren, dan zou dat uitdoven. En dat is perfect haalbaar. Sam kan hen uit elkaar houden, ze moet bovendien nog iemand aanwerven om Toon te vervangen, en dan zijn ze terug met vier.

Trouwens, Waldek wilde niet eens terugkomen. Ze had hem ook gewoon kunnen vervangen. En die klucht van "ik vind geen goeie stielmannen" daar geloof ik niks van. Dat speelt gewoon in de kaart van de scenaristen. Alsof er geen stielmannen rondlopen in Vlaanderen...

Het is een toestand die wordt gecreëerd door Sam en het is nu wel goed geweest. Ze is Toon al kwijtgespeeld door haar bemoei... dat ze zo maar voort doet en ze heeft alleen Adil nog.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Het gesprek tussen Simonne en Kaat gisteren gaf mij toch de indruk dat dit een samenspannen is van Sam en Simonne om Frank en Waldek te dwingen samen te werken.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Van pushen daar weet Simonne alles van ....de appel valt dus met Sam niet ver van de boom :thumbdown:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Sam heeft een grote fout gemaakt door ,uit wanhoop, Waldek terug in dienst te nemen. Als je het gedrag van Frank Bomans van de laatste tijd overdenkt heeft hij wel het bloed vanonder haar nagels gehaald. Waldek sarren en serieus bedreigen, altijd een grote bek tegen haar, altijd een rot humeur, zich altijd hinderlijk bemoeien met de werkverdeling. Misschien gaat een aanklacht een beetje ver, toch kan ik haar begrijpen. Niemand die daar allemaal getuige van geweest is zal toch denken dat het een ongeluk is. Wat dat betreft heeft Frank groot gelijk.
Misschien was zijn ontslag voldoende geweest. Mocht ik zijn baas zijn geweest, hij was er weken geleden al uit gevlogen.
(Maar ik zou dan ook Waldek niet aangenomen hebben :razz: )
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Sam heeft het inschattingsvermogen van een natte beschuit. Ze had kunnen verwachten dat het niet goed ging komen tussen die twee. Ze had sowieso Waldek niet in dienst moeten nemen. Anderzijds had ze Frank veel eerder de laan uitgestuurd. Die man is niet te handhaven op het werk en ik vraag me af of hij überhaupt iets uitvoert naast het treiteren van Waldek.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Mocht ik zijn baas zijn geweest, hij was er weken geleden al uit gevlogen. (Maar ik zou dan ook Waldek niet aangenomen hebben :razz: )
Dat is het enige probleem wat ik met Sam's gedrag heb, eigenlijk... Ze zit immens in de nesten en dat heeft ze voor het grootste deel te danken aan het feit dat het daar allemaal vrienden zijn die samenwerken. Als er dan privé iets misgaat, en de heren kunnen dat niet scheiden, dan zit je zakelijk ook flink in de nesten, zo blijkt nu wel.

Ik kon ergens wel begrijpen dat ze Waldek uit nood weer aannam, hoor, aangezien ze heel erg verlegen zat om werkvolk. Maar als je dan ziet waar ze nu staat...
Er is inmiddels nog maar 1 "kabouter" aan het werk, en dat is de altijd betrouwbare Adil. De rest veegt er zijn voeten maar zo'n beetje aan naar gelang het hen uitkomt, en dat is nou al maanden zo.
Een normaal bedrijf was al 3 keer failliet geweest...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik hoop dat Adil eens zijn gedacht zegt. Hij is het niet eens met Sam, je ziet dat hij er het zijne van denkt. Dat hij het eens zegt. Misschien luistert ze wel naar hem.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Sam heeft wat moeite met het checken van de feiten. :doh:
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mja, de feiten zijn wat ze zijn, en dat is dat Frank alle schijn tegen heeft en dat niemand dat ongeval heeft zien gebeuren.'
Maar ik vind het wel heel jammer dat Sam de zaken zo op 't spits drijft en dat ze Waldek zelfs geen moment leek te willen geloven toen die zei dat Frank het niet expres gedaan heeft... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Gelukkig heeft ze het janken niet van haar moeder geërfd maar man o man wat is die tutmeloen eigenwijs. Er is maar één waarheid en dat is de harre. Hoe bestaat het.
0 x

Gesloten