Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- Prieeltje
- Poster rang 1

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Amai, nogal een opvallende tatoo dat mathias heeft
een hertenkop dan nog!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Ook op gelet maar wat is de miniumleeftijd voor tattoo"s in belgië ? 18 jaar ?
Zo ja, dan was hij er wel vlug blij 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
En ook gelet op de "styling" van hun bed ?
Mij deed hij denken aan een afgedankt ziekenhuisbed of zo één waar wij in de jaren 60 moesten inslapen toen we op CM kamp gingen 
0 x
-
Soapseut
- x 435
In de jaren '80 waren dat ook nog altijd zo'n beddenmartha schreef:En ook gelet op de "styling" van hun bed ?Mij deed hij denken aan een afgedankt ziekenhuisbed of zo één waar wij in de jaren 60 moesten inslapen toen we op CM kamp gingen
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Behalve dat het toen geen dubbelbedden waren. In de "swinging sixties" kon precies toch meer.Soapseut schreef:In de jaren '80 waren dat ook nog altijd zo'n beddenmartha schreef:En ook gelet op de "styling" van hun bed ?Mij deed hij denken aan een afgedankt ziekenhuisbed of zo één waar wij in de jaren 60 moesten inslapen toen we op CM kamp gingen
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Hé,lord F.,now you are talking!lord F. schreef:Behalve dat het toen geen dubbelbedden waren. In de "swinging sixties" kon precies toch meer.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vind toch ook dat Lowie wat meer begrip zou mogen tonen voor zijn liefke. Maar het zal in afwachting van Jana zijn zeker?
Nog een klap voor ons Olijfje?
Nog een klap voor ons Olijfje?
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Lowie houdt toch nog een beetje teveel van zichzelf om zich te verdiepen in wat zijn vriendin zo in de put houdt.
Dat merk je toch aan alles.
Dat merk je toch aan alles.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Goh, ik weet niet... Lowie is zijn moeder al kwijt, en aan zijn vader heeft hij zijn hele leven niks gehad eigenlijk. Je merkt ook goed dat hij Luc tolereert, maar echt een vaderfiguur is hij toch niet voor hem. Frank komt wat dat betreft zelfs meer in de buurt, heb ik het idee. Misschien dat Lowie daarom niet begrijpt waarom Olivia zo in de put zit? Zij heeft haar beide ouders nog, ook al gaan ze dan scheiden...
Ik heb het idee dat het gewoon teveel drama is voor hem, wat niet wil zeggen dat ik niet vind dat hij wel heel vlug afhaakt als het even moeilijk wordt.
Ik heb het idee dat het gewoon teveel drama is voor hem, wat niet wil zeggen dat ik niet vind dat hij wel heel vlug afhaakt als het even moeilijk wordt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Welja, Olivia komt ook nogal wispelturig over natuurlijk.
En idd hij probeert haar duidelijk te maken dat hij niet eens meer een moeder heeft.
Maar ik snapte niet echt al die heibel rond dat blauw beeldje (van ... ?). Wat deed hij daar precies verkeerd dat Jana hem erover uitschold?
(moet daar toch iets gemist hebben)
Maar ik snapte niet echt al die heibel rond dat blauw beeldje (van ... ?). Wat deed hij daar precies verkeerd dat Jana hem erover uitschold?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Ik ook denk ik...lord F. schreef:Maar ik snapte niet echt al die heibel rond dat blauw beeldje (van ... ?). Wat deed hij daar precies verkeerd dat Jana hem erover uitschold?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Afwas mss?
Dat blauwe beeldje had veel betekenis voor Olijfje en Lowie begreep daar geen snars van maar Jana wel,vandaar het uitschelden.Helemaal volwassen is Lowie nu ook niet hé.
Dat blauwe beeldje had veel betekenis voor Olijfje en Lowie begreep daar geen snars van maar Jana wel,vandaar het uitschelden.Helemaal volwassen is Lowie nu ook niet hé.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Maar natuurlijk ; Louis is een jonge student en hij was en is zo blij dat hij nu een eigen stek heeft en dan nog samen met zijn vriendin. Hij had er zich zoveel van voorgesteld en nu zit hij midden in een situatie die voor hem ( al heeft hij er wel begrip voor) veel te lang duurt . Daarbij verandert Olivia regelmatig van gedacht en dat begrijpen en volgen is voor een jonge gast niet zo simpel . Ik vind dat hij al heel veel heeft "ondergaan" en meegeleefd ( zelfs die moeder de les gaan spelen) en dat hij het ook eens beu mag worden . 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Inderdaad, Olivia is een vat vol tegenstrijdige emoties.
Zelfs haar eigen moeder weet niet hoe ze haar dochter moet aanpakken nu, laat staan dat een 18-jarige dat zou weten...
En Lowie is meerderjarig, daarom hoeft hij nog niet per se ook al volwassen te zijn.
Dat zijn 18-jarigen zelden, kijk maar naar zijn liefje...
Zelfs haar eigen moeder weet niet hoe ze haar dochter moet aanpakken nu, laat staan dat een 18-jarige dat zou weten...
En Lowie is meerderjarig, daarom hoeft hij nog niet per se ook al volwassen te zijn.
Dat zijn 18-jarigen zelden, kijk maar naar zijn liefje...
0 x