Een mens zou voor minder in shock zijn, met Waldek zit ze aan de vijfde partner met wie er na een tijdje een einde aan haar geluk komt.... na Pierre Snackaert, Cois, Guy en Luc had ze wellicht gehoopt dat het nu eindelijk eens zou lukken!satine schreef:[Julia is in shock, de manier waarop ze dat stuk glas in haar hand kneep was toch niet echt normaal te noemen.
Hopelijk laat ze gauw ergens stoom af, hier moet ze niet alleen blijven mee zitten.
Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad...
Julia gaat uit van het goede van de mens, zelfs na alles wat ze meegemaakt heeft met al haar exen. Ze was bovendien in de veronderstelling dat ze nu echt een lot uit de loterij had. Waldek heeft dan ook zijn reputatie mee; zowat iedereen daar, vindt hem heel betrouwbaar en vriendelijk.
Als je je dan voorstelt dat zo iemand gewoon met de beste bedoelingen en totaal nietsvermoedend op pad gaat om haar beste vriendin te steunen, en daar vervolgens stuit op bedrog wat ze nooit verwacht had door 2 mensen die ze eigenlijk het liefste ziet, en waarvan ze nooit verwacht had dat ze haar zo'n pijn kunnen doen, dan kan ik me voorstellen dat de klap héél groot is, en dat ze zich compleet lamgeslagen voelt.
Ik heb nog maar zelden meer medelijden gehad met een personage, als met Julia momenteel.
Ook ik hoop dat ze snel ergens stoom af kan laten en dat ze er met iemand over kan praten, want ze is niet alleen haar "lot uit de loterij" kwijt, maar ook nog eens haar allerbeste vriendin. En dan heb ik het nog niet eens over haar vertrouwen in de mensen, want dat moet nu toch langzamerhand helemaal vol zitten met deuken, als er al iets van overschiet tenminste...
Julia gaat uit van het goede van de mens, zelfs na alles wat ze meegemaakt heeft met al haar exen. Ze was bovendien in de veronderstelling dat ze nu echt een lot uit de loterij had. Waldek heeft dan ook zijn reputatie mee; zowat iedereen daar, vindt hem heel betrouwbaar en vriendelijk.
Als je je dan voorstelt dat zo iemand gewoon met de beste bedoelingen en totaal nietsvermoedend op pad gaat om haar beste vriendin te steunen, en daar vervolgens stuit op bedrog wat ze nooit verwacht had door 2 mensen die ze eigenlijk het liefste ziet, en waarvan ze nooit verwacht had dat ze haar zo'n pijn kunnen doen, dan kan ik me voorstellen dat de klap héél groot is, en dat ze zich compleet lamgeslagen voelt.
Ik heb nog maar zelden meer medelijden gehad met een personage, als met Julia momenteel.
Ook ik hoop dat ze snel ergens stoom af kan laten en dat ze er met iemand over kan praten, want ze is niet alleen haar "lot uit de loterij" kwijt, maar ook nog eens haar allerbeste vriendin. En dan heb ik het nog niet eens over haar vertrouwen in de mensen, want dat moet nu toch langzamerhand helemaal vol zitten met deuken, als er al iets van overschiet tenminste...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Wel,laten we hopen dat ze niet te rade gaat bij psychiater Ruben want dan heeft ze weer een probleem.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Ze hebben die Ruben er niet voor niets bijgehaald, het wordt tijd dat hij zijn job eens gaat uitvoeren
( of zou hij het nog te druk hebben met zijn boek?)
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Ik had niet gedacht dat ze zou zwijgen - Ik had gedacht dat ze zeer boos zou reageren op Waldek toen die binnen kwam om naar haar hand te kijken. Maar blijkbaar zit dat niet in haar of zo om zeer boos of hysterisch te reageren, ergens jammer, want eigenlijk verdiend Waldek niet meer dan dat. Tenzij het natuurlijk nog moet komen, een uitbarsting van Julia, misschien eerst tegen Simonne? Zal verder ook leuk zijn om dan te moeten samen werken met de vrouw waarvan je dacht dat ze je vriendin was maar die nu met je vent gaat lopen
Ze maken er toch wel weer een dikke soap van
En ja heb ook wel medelijden met Julia.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

@annekeHU. Ik dat efkes dat je broek schreef maar goed. Maar Julia zou toch beter gezellig blijven kniezen en niet naar die psy gaan.
0 x
Potentia Principatum
-
Linne
- Poster rang 2

Julia heeft twee dochters waarven één vlakbij. Die kan mama steunen. Femke kan haar helpster in de Withoeve steunen
en zit daar met Simonne bij de taxi's. Niet gemakkelijk.Verder gezien Nancy, Peter enz zie geen band met Waldek hebben.
Voor mijn part gaat hij naar Polen.
en zit daar met Simonne bij de taxi's. Niet gemakkelijk.Verder gezien Nancy, Peter enz zie geen band met Waldek hebben.
Voor mijn part gaat hij naar Polen.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Ik snap niet waarom Julia haar mond niet open doet over wat ze gezien heeft.
Het lijkt me zeer onrealistisch dat iemand die zijn partner op overspel betrapt dagenlang zijn of haar mond houdt.
Het lijkt me zeer onrealistisch dat iemand die zijn partner op overspel betrapt dagenlang zijn of haar mond houdt.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Waarom onrealistisch? Niet iedereen reageert op dezelfde manier.
Het zou mij zelfs ten zeerste verwonderd hebben, als ze er direct iets van gezegd had.
Dat heb ik hier trouwens ook gepost, dat ze in stilte zou lijden en het niet meteen aan iedereen zou vertellen.
Het zou mij zelfs ten zeerste verwonderd hebben, als ze er direct iets van gezegd had.
Dat heb ik hier trouwens ook gepost, dat ze in stilte zou lijden en het niet meteen aan iedereen zou vertellen.
0 x
-
Trouwe kijker
- Nog geen rang
- x 111
- x 27
Moest ik op zo'n bedrog stuiten, mijn partner zou het meteen geweten hebben!
Voor haar eigen gezondheid zou het beter zijn dat Julia meteen van zich afbeet!
Voor haar eigen gezondheid zou het beter zijn dat Julia meteen van zich afbeet!
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Dat wel! Het is niet goed voor haar om alles zo op te kroppen. Nu zit ze ook nog met die ferme snee in haar hand. Ik heb er ook echt wel medelijden mee.Trouwe kijker schreef: Voor haar eigen gezondheid zou het beter zijn dat Julia meteen van zich afbeet!
Maar ik heb geen problemen met ongeloofwaardigheid. Misschien omdat ik in een gelijkaardige situatie ook zo zou kunnen reageren (denk ik) Dat is hier gelukkig nog niet van toepassing!!!!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ze kan het natuurlijk ook anders willen spelen. Hij weet niet dat zij HET weet. Als ze wil kan ze hem behoorlijk laten zweten en Simonne erbij.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

In dat geval: niet aarzelen, Julia! Doen!!jessie V. schreef:Ze kan het natuurlijk ook anders willen spelen. Hij weet niet dat zij HET weet. Als ze wil kan ze hem behoorlijk laten zweten en Simonne erbij.
0 x
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Mocht ik mijn vrouw betrappen, ik denk ook niet dat ik er meteen iets van zou zeggen, hoor, dus ik begrijp Julia op dit moment echt wel...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel ik heb dat in de tijd ook niet gedaan omdat ik het wel leuk vond hoe ze zich meer en meer in haar eigen leugens verstrikte.
Ik deed er zelfs ak en toe nog een schepje bovenop. Nu leuk vinden,dat is wel een eufemisme.
Maar vroeg of laat (en in Thuis eerder laat) gaat het natuurlijk wel uitkomen. Dat is altijd zo,ook voor ons arme Julia.
Nu voor Waldek zou het natuurlijk wel sneu zijn dat Simonne vanwege de omstandigheden terug aanpapt met Frank want dan zit onze Pool zonder dame.
Ik deed er zelfs ak en toe nog een schepje bovenop. Nu leuk vinden,dat is wel een eufemisme.
Maar vroeg of laat (en in Thuis eerder laat) gaat het natuurlijk wel uitkomen. Dat is altijd zo,ook voor ons arme Julia.
Nu voor Waldek zou het natuurlijk wel sneu zijn dat Simonne vanwege de omstandigheden terug aanpapt met Frank want dan zit onze Pool zonder dame.
0 x
Potentia Principatum