Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Inderdaad Heidi, ik moest ook lachen want deze huwelijksaanzoek is wel de vreemdste die ik ooit gezien heb : Waldek op de brancard met zijn hoofd tussen dat speciaal kussen (Heidi, jij zult daarvan de juiste term wel weten).
frankeneddy1 schreef: za 22 mar 2025, 20:47
Hoofdkussen?
Nee, dat is een spalk om hoofd en nek te immobiliseren bij vetmoeden van nekletsel. Als je beweegt kan je verlamd geraken. Daarom dat Waldek op een wervelplank (dat oranje plastic) lag, zo'n spalk of kussen wordt daarop bevestigd om tijdens transport of eventuele toevallen bij hersenletsel het hoofd en nek stil te houden.
Heb mij al afgevraagd: als je auditie gaat doen voor Thuis, zou de eerste opdracht en vraag niet zijn: kun je geloofwaardig huilen?? Heb gisteren gelachen met al die verdrietige momenten en gekeken, wie komt er nu het meest geloofwaardig over?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Die gaat sowueso nee zeggen en weer (deeltijds?) in zijn eigen appartement wonen, dat kon je gisteren al zien. Lynn kreeg geen dagen maar uren om het "af te bollen"...