Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Eerlijk gezegd vond ik de oude Tom De Decker gespeeld door Donald Madder veel toffer. Daarmee wil ik zeker Wim Stevens niet bekritiseren. Ik vind gewoon de weg die de scenaristen zijn ingeslagen met dit personage sinds zijn terugkeer niet zo geslaagd.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik was de laatste tijd nog aan het denken... Het lijkt wel alsof "de oude Tom" samen met zijn acteur (tvx1 schreef:Eerlijk gezegd vond ik de oude Tom De Decker gespeeld door Donald Madder veel toffer. Daarmee wil ik zeker Wim Stevens niet bekritiseren. Ik vind gewoon de weg die de scenaristen zijn ingeslagen met dit personage sinds zijn terugkeer niet zo geslaagd.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Wel grappig dat het uitgerekend Tom was die eens in een discussie met Peter (over Peggy) zei dat mensen niet veranderen maar evolueren, en in de kern hetzelfde blijven...
De oude acteur en de oude Tom ken ik niet dus of er in Tom's geval meer aan de hand is dan evolutie....
De oude acteur en de oude Tom ken ik niet dus of er in Tom's geval meer aan de hand is dan evolutie....
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

moeilijk ook om te vergelijken hé. Donald Madder speelde Tom als student. Nu is Tom al een pak ouder geworden en wellicht veranderd.tvx1 schreef:Eerlijk gezegd vond ik de oude Tom De Decker gespeeld door Donald Madder veel toffer. Daarmee wil ik zeker Wim Stevens niet bekritiseren. Ik vind gewoon de weg die de scenaristen zijn ingeslagen met dit personage sinds zijn terugkeer niet zo geslaagd.
Toen Donald Madder Tom als advocaat speelde was hij ook al iets minder sympathiek geworden.
(en raar genoeg liet hij zich toen in de liefde misbruiken door Bianca op het einde
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik vond de "oude" Tom ook niet altijd even sympathiek, dat was ook een eigenwijze knul die vooral zijn eigen zin deed en constant iedereen tegen de haren in streek - en dan vooral probeerde zijn moeder tegen te spreken.
Hij was niet zo pafferig als deze Tom en zijn kapsel gaf hem iets jongs en onschuldigs, maar hij was zeker niet mijn favoriet...
Hij was niet zo pafferig als deze Tom en zijn kapsel gaf hem iets jongs en onschuldigs, maar hij was zeker niet mijn favoriet...
0 x
-
exsencon
- x 435
Het kan me echt geen barst schelen door wie Tom gepakt wordt,of het nu door Lynn is of door Sinterklaas, als hij maar gepakt wordt. Zo een arrogante klootzak. Maar moeder Marianne zal nog wel eens een keer waken zeker?
0 x
-
Lazylady
- x 435
exsencon schreef:Het kan me echt geen barst schelen door wie Tom gepakt wordt,of het nu door Lynn is of door Sinterklaas, als hij maar gepakt wordt. Zo een arrogante klootzak. Maar moeder Marianne zal nog wel eens een keer waken zeker?
0 x
-
exsencon
- x 435
Hoe dan ook, zal het zijn advokatenkantoor geen deugd doen, dat is al tenminste iets.
En voor Judith, of het nu seks was of verkrachting zal het toch ook maar zo-zo zijn.
En voor Judith, of het nu seks was of verkrachting zal het toch ook maar zo-zo zijn.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Judith hoeft eigenlijk niet eens in Tom's verleden te duiken. Zijn heden wekt al genoeg stof (tot nadenken) op...
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Tom heeft geen roddelaars nodig om zijn reputatie om zeep te helpen, hij kan dat helemaal alleen en veel beterTomboy schreef:Judith hoeft eigenlijk niet eens in Tom's verleden te duiken. Zijn heden wekt al genoeg stof (tot nadenken) op...
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Judith denkt best nog eens goed na vooraleer ze met hem in zee gaat ...
0 x
-
exsencon
- x 435
Ik vind dat Judith helemaal niet moet nadenken, ze moet hem gewoon zoals Frank dat zegt "ne stamp in zijn sjokkedijzen geven" en hem de laan uit sturen. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
+1exsencon schreef:Ik vind dat Judith helemaal niet moet nadenken, ze moet hem gewoon zoals Frank dat zegt "ne stamp in zijn sjokkedijzen geven" en hem de laan uit sturen.
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
misschien nog de beste oplossing, Tom is veel te wispelturig om een stabiele relatie op te bouwenexsencon schreef:Ik vind dat Judith helemaal niet moet nadenken, ze moet hem gewoon zoals Frank dat zegt "ne stamp in zijn sjokkedijzen geven" en hem de laan uit sturen.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Geen idee wat sjokkedijzen is/zijn, iets onder de gordel?...exsencon schreef:Ik vind dat Judith helemaal niet moet nadenken, ze moet hem gewoon zoals Frank dat zegt "ne stamp in zijn sjokkedijzen geven" en hem de laan uit sturen.
0 x