Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
Haha .. ja en Simonne gooit wel heel weinig weg he ..hoelang is Julia al "weg"? En zo een klein zakje vuilnis 
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Ja, maar wat als Simonne nu ook de cel in vliegtCaligula schreef:Het is wel op die manier dat de flikken "HET GROTE SPOOR" gevonden hebben!![]()
![]()
Of wat als Simonne nu eens Julia heeft vermoord
Waar gaat het heen waar gaat het heen
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Heeft Simonne eigenlijk al eens in de cel gezeten in die 22 jaren Thuis??? De meeste hoofdpersonages komen in hun spelers carrière wel minstens 1 keer in het ziekenhuis of in de gevangenis terecht... en als het kan in alle twee?Flower-Power schreef:Ja, maar wat als Simonne nu ook de cel in vliegtCaligula schreef:Het is wel op die manier dat de flikken "HET GROTE SPOOR" gevonden hebben!![]()
![]()
![]()
Of wat als Simonne nu eens Julia heeft vermoord![]()
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En je vergeet nog dat de meeste vrouwelijke personages minstens één keer verkracht worden in Thuis.annekeHU schreef:Heeft Simonne eigenlijk al eens in de cel gezeten in die 22 jaren Thuis??? De meeste hoofdpersonages komen in hun spelers carrière wel minstens 1 keer in het ziekenhuis of in de gevangenis terecht... en als het kan in alle twee?Flower-Power schreef:Ja, maar wat als Simonne nu ook de cel in vliegtCaligula schreef:Het is wel op die manier dat de flikken "HET GROTE SPOOR" gevonden hebben!![]()
![]()
![]()
Of wat als Simonne nu eens Julia heeft vermoord![]()
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

Gemiddeld worden ze ook 1 keer vermoord maar niet vaker dan dat.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Crackers schreef:Gemiddeld worden ze ook 1 keer vermoord maar niet vaker dan dat.
Ik kan me niet voorstellen dat Simonne iets zou te maken hebben met de verdwijning van Julia.
@lord F. En incest ook niet vergeten hé.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Nog iets : in een huis waar iedereen kan komen logeren moet Frank in de zetel slapen ....en al die lege kamers dan ?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Dat vond ik ook belachelijk, er is toch de kamer waar Jana altijd sliep, of die van Yvette... maar daar is geen decor van!nounake schreef:Nog iets : in een huis waar iedereen kan komen logeren moet Frank in de zetel slapen ....en al die lege kamers dan ?
Ik hoop in ieder geval dat als Frank nog dikwijls gaat blijven slapen, het dan ofwel bij Simonne is, of op een betere zetel.. misschien kan iemand Simonne een zetelbed cadeau geven voor hare Kerstmis?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Ik vrees dat Simonne, net zoals Waldek, serieus gejost is door Julia. En te zeggen dat ze verwittigd was.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Misschien staan er in al die kamers geen bedden. En heeft iedereen dus zijn of haar bed mee genomennounake schreef:Nog iets : in een huis waar iedereen kan komen logeren moet Frank in de zetel slapen ....en al die lege kamers dan ?
Verder, daar ik gisteren nog dacht dat het allemaal langzaam zou gaan.
Was vandaag Simonne tot mijn verbazing ineens wat sneller.
Maar dat is prima, want op die leeftijd moet je natuurlijk geen jaren gaan wachten.
Ben blij dat er knopen zijn door gehakt. En hoop dat Simonne het terug echt meent met Frank.
Tot slot
Denk niet dat ze iets te maken heeft met de verdwijning van Julia, maar...
je weet dat natuurlijk nooit zeker, en de kans zit er denk ik dik in dat ze net
als Waldek onschuldig in de cel gaat vliegen. Met dank aan Julia, die een zeer
vuil spelletje heeft gespeeld denk ik. Die kan iets met bloed van haar op in de
vuilbak van Simonne hebben gestopt hé. Ze had toch gezegd dat ze Simonne zou kapot maken.
Iemand onschuldig in de cel doen belanden kan ook worden aanzien als iemand kapot maken toch?
Enfin we wachten weer af............
0 x
-
tvx1
- x 435
Toch wel. De allereerste scène uit Thuis speelde zich af in die kamer (toen nog van Bianca). Dat decor moet dus wel nog ergens rondslingeren.annekeHU schreef:Dat vond ik ook belachelijk, er is toch de kamer waar Jana altijd sliep, of die van Yvette... maar daar is geen decor van!nounake schreef:Nog iets : in een huis waar iedereen kan komen logeren moet Frank in de zetel slapen ....en al die lege kamers dan ?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat heeft ze schijnbaar veregeten , nochtans Julie was duidelijk " ik maak u kapot!" ...heidiw schreef:Ik vrees dat Simonne, net zoals Waldek, serieus gejost is door Julia. En te zeggen dat ze verwittigd was.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Nee natuurlijk niet ; wie legt er nu valse bewijzen bij iemand ? Dat kan niemand voorzien zelfs niet van een gestoorde persoon . Maar die flikken staan enkel en alleen stil bij mogelijke moordenaars en geen moment bij de vermiste zelf .
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zo,ons Simonneke is aangehouden. Ik zat daar eigenlijk al zo'n kleine 25 minuten op te wachten. Wat nu? We kunnen natuurlijk altijd wel hopen op een plotse bliksemschicht in de Poolse kop van Waldek.
0 x
Potentia Principatum