Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Ik vond het anders wel grappig vandaag.
Even rap van de bil gaan met Lynn omdat niks ergers is dan die levensbedreigende ziekte van het vrijgezellenbestaan (zonder partner opduiken op een officieel etentje, stel je voor) en even later belt Judith en is Lynn niks meer dan een vervelende vlieg. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

Ik denk dat hij Lynn nog eens een lesje wou leren omdat zij alles over zijn turbulent verleden gaan vertellen is tegen Judith en er zo bijna voor zorgde dat Judith niet mee wou naar het etentje. Hij wou Lynn vernederen tot in haar kleinste teen. Wel op een grove manier.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Tomboy
- Poster rang 1

Het is ook grappig. Tom kan zo lekker primair en egocentrisch reageren dat ik mij er niet echt aan kan ergeren. Het hele gedoe met Lynn heeft ook wel iets van een slapstick, ik mis alleen de malle deuntjes op de achtergrond.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik weet het toch niet zo. Ik denk dat hij het heel vernederend ging gevonden hebben om zonder partner naar dat etentje van Peter te moeten gaan.Crackers schreef:Ik denk dat hij Lynn nog eens een lesje wou leren omdat zij alles over zijn turbulent verleden gaan vertellen is tegen Judith en er zo bijna voor zorgde dat Judith niet mee wou naar het etentje. Hij wou Lynn vernederen tot in haar kleinste teen. Wel op een grove manier.
Dat bezoekje aan Judith haar loft waar hij stoorde toen ze met Kurt ging uit eten had hem blijkbaar toch wanhopig gemaakt wat z'n kansen bij Judith betreft. En in die mate dus dat Lynn op het juiste moment kwam aanwaaien.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

ja maar na de daad toen Judith belde wou hij haar toch vernederen, anders had hij wel gewacht tot Lynn weg waslord F. schreef:Ik weet het toch niet zo. Ik denk dat hij het heel vernederend ging gevonden hebben om zonder partner naar dat etentje van Peter te moeten gaan.Crackers schreef:Ik denk dat hij Lynn nog eens een lesje wou leren omdat zij alles over zijn turbulent verleden gaan vertellen is tegen Judith en er zo bijna voor zorgde dat Judith niet mee wou naar het etentje. Hij wou Lynn vernederen tot in haar kleinste teen. Wel op een grove manier.
Dat bezoekje aan Judith haar loft waar hij stoorde toen ze met Kurt ging uit eten had hem blijkbaar toch wanhopig gemaakt wat z'n kansen bij Judith betreft. En in die mate dus dat Lynn op het juiste moment kwam aanwaaien.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
exsencon
- x 435
Niet vergeten dat Peter daar achteraf binnenkwam en al die wanorde op de grond zag liggen en Tom zijne wanhopige uitleg van: we hebben een beetje ruzie gehad. Als daar een rechtszaak van komt...Advocatenkantoor DeDecker gaat op zijn grondvesten daveren denk ik om dan van Judith nog maar te zwijgen.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Daar kan ik het ook volmodig mee eens zijn. Teveel van de karakters zijn momenteel alleen met zichzelf bezig - elk probleem, elke crisis wordt alleen maar op de eigen persoon betrokken; plus dat bijna iedereen acute gratificatie zoekt. Tom is een uiterste, maar feitelijk zijn de meesten zo en het zou wel mooi zijn als er eens echte konsewenties waren voor een aantal van hen. Alleen al zodanig dat ze eens na gaan denken en een ontwikkeling doormaken.Christel schreef:Je hebt overschot van gelijk, Amiche, maar nou had ik toch even hoop dat hij het deze keer, met Judith, een keertje wat beter aan zou pakken. Dat er vooruitgang in zijn karakter zou zitten en dat hij wat geleerd had van heel die historie met Peggy, Bianca en zijn kinderen. Niet dus...
Tom is wat mij betreft met grote voorsprong het meest botte, irritante en vooral domme personage allertijden. Zijn laatste actie breekt alle menselijke trekjes die hij de afgelopen tijd heeft laten zien totaal af. Zo jammer dit...
Ik vind het jammer dat de scenaristen alleen maar drama zien in steeds nieuwe verwikkelingen i.p.v. ook in processen die mensen doormaken, zoals bij verlies en ziekte. Dus niet 'hup gooi er maar een nieuwe ziekte tegenaan' of 'laten we die relatie maar stukmaken', maar volg de ontwikkeling van de persoon vanwege de ziekte of het verlies. Medunkt dat er een hoop drama zit in opnieuw beginnen en opbouwen (wat ze overigens bij Fem dan weer overdrijven ha ha - tis ook nooit goed, he?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
lord F.
- Poster rang 5

zoals ik al zei, toen Judith belde was Lynn niks meer dan een vervelende vlieg.Crackers schreef:ja maar na de daad toen Judith belde wou hij haar toch vernederen, anders had hij wel gewacht tot Lynn weg waslord F. schreef:Ik weet het toch niet zo. Ik denk dat hij het heel vernederend ging gevonden hebben om zonder partner naar dat etentje van Peter te moeten gaan.Crackers schreef:Ik denk dat hij Lynn nog eens een lesje wou leren omdat zij alles over zijn turbulent verleden gaan vertellen is tegen Judith en er zo bijna voor zorgde dat Judith niet mee wou naar het etentje. Hij wou Lynn vernederen tot in haar kleinste teen. Wel op een grove manier.
Hij wou toen rap komaf maken met plan B.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Kans is groot dat Lynn Judith nog op de hoogte gaat brengen van die vrijpartij en dan zal Judith opnieuw niets van Tom moeten hebben ^^.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Ik had stilletjes gehoopt dat het Lynn was die op de deur van de dokterspraktijk klopte en niet Tom.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
lord F.
- Poster rang 5

en hoe geloofwaardig zal dat zijn voor Judith? Iemand die afgewezen is die wat komt stoken ...Nickos schreef:Kans is groot dat Lynn Judith nog op de hoogte gaat brengen van die vrijpartij en dan zal Judith opnieuw niets van Tom moeten hebben ^^.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Tot nu toe heeft Judith de verhalen van Lynn wel serieus genomen.
0 x
-
exsencon
- x 435
- Kwast
- Poster rang 5

Boontje komt om zijn loontje. Wat is het toch een naief type! Tom had kunnen weten dat Lynn een wraakzuchtig wezen is maar zodra er een vrouw in beeld komt die hij de moeite waard vindt denkt hij niet meer met zijn hoofd maar met zijn korte invoegstrook. Een beetje jammer. Hopelijk wordt hij nu heel erg afgestraft! Dat zal hem leren, hoewel ik het idee heb dat er aan hem weinig bij te schaven valt betreft verstand en vrouwen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt