Sam De Witte (An Vanderstighelen)
-
- x 435
Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)
Heb ik iets gemist i.v.m. Yvette? Mag ze niet babysitten van Sam?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Ze wou Simonne en Yvette niet inschakelen omdat ze wist dat Kaat vandaag thuiskwam en veronderstelde dat ze al genoeg op hun boterham zouden krijgen.Lazylady schreef:Heb ik iets gemist i.v.m. Yvette? Mag ze niet babysitten van Sam?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Amiche
- Poster rang 2
Tim stelde voor of aan Simonne of aan Veerle te vragen en dat wimpelde ze gewoon af, zonder echte reden. Zoiets als niet steeds lastig willen vallen ofzo. Was raar. Veerle heeft overigens nog nooit gebabysit voor dat kind. Lijkt zelfs wel alsof ze ze verder nooit meer ziet. Maar goed, in Thuis wordt niet altijd alles getoond, zullen we maar denken.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Nog geen rang
Op het voorstel van Tim om Veerle als oppas te vragen zei Sam dat Veerle in het buitenland (Spanje?) was om één of ander evenement (heb niet onthouden wat). Veerle was dus niet in het land.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Tsjah...als je moet gaan werken kun je toch niet veel anders? En Sam is dan nog eens zelfstandige.Captain Cuckoo schreef:Naar mijn aanvoelen is Sam een parttime moeder. Zij wil enkel een kind als het in haar kraam past. Tenenkrullend hoe ze daar met haar dochtertje te leuren stond om een vrijwilliger te vinden als oppas.
Tim zit dan weer middenin een opleiding om hogerop te geraken. Ik begrijp wel dat ze naar oplossingen zochten
en dat het veel stress teweeg bracht.
Volgens mij zagen we gewoon een fragment waar veel gezinnen met jonge kinderen wel eens mee te maken krijgen.
"shit, kind is ziek en ik moet gaan werken, wat nu?"
En eigenlijk hebben ze toch een redelijke oplossing gevonden. Bob & Jana wilden op Hannah passen.
Geen gedoe met meeverhuizen van pampers, flesjes, .... Hannah kon gewoon in eigen bedje blijven slapen.
En Sam werkt toch ook niet aan de andere kant van Vlaanderen. Als er iets misloopt is ze zo weer thuis.
Sam wou zelfs in eerste instantie geen kinderen, al bij al vind ik dat ze bij de geboorte van Hannah toch wel veranderd is.
Ok, dat weekendje en dat geclaim bij Toon vond ik er ook over, maar in dit geval is het best wel te begrijpen hoor.
(allez of dat vind ik dan toch)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Sam is steeds meer een psycholoog/maatsch. weker dan de baas van een klusbedrijf. Wat een stelletje zeg.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Ik zou allang gezegd hebben 'steek dat peetoudergedoe maar in je ....' - als je het beschouwt als 24/7 gratis oppas mankeert er ook iets, en bovendien kan het op een veel vriendelijker manier gevraagd worden - dit dwingende en onsympathieke gedoe is er zooooo over! 

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
De nadrukkelijke -in plaats van vriendelijke- manier waarop Sam weer aan Toon "vroeg" om op Hanne te passen begint verdacht fel naar chantage te ruiken. 

0 x
-
- x 435
Hoe bedoel je?Captain Cuckoo schreef:De nadrukkelijke -in plaats van vriendelijke- manier waarop Sam weer aan Toon "vroeg" om op Hanne te passen begint verdacht fel naar chantage te ruiken.
0 x
-
- Poster rang 5
Mij klonk het toch eerder plagerig. Zeker als we weten dat Sam en Toon elkaar al heel lang kennen. Ik zag er in ieder geval niks verkeerd in. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Sam vraagt Toon om een dienst, maar wijst onmiddellijk en kordaat zijn negatief antwoord af. In mijn oren klinkt zoiets eerder als een bevel (van baas naar werknemer) dan als een verzoekje om een vriendendienst.Lazylady schreef:Hoe bedoel je?Captain Cuckoo schreef:De nadrukkelijke -in plaats van vriendelijke- manier waarop Sam weer aan Toon "vroeg" om op Hanne te passen begint verdacht fel naar chantage te ruiken.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Maar het was wel heel duidelijk dat hij gewoon naar uitvluchten aan het zoeken was, en niet echt dringend een andere afspraak had. Op mij kwam het toch ook vooral als plagen over in dit geval, en misschien ook wel een beetje als wijzen op het feit dat zijn peterschap wel bepaalde verantwoordelijkheden met zich meebrengt. Sam en Tim hebben hem niet voor niks peter gemaakt, en het is behoorlijk treurig dat hij dat al meteen compleet verwaarloost omdat hij een van hun huisgenoten niet onder ogen wil komen (om een belachelijke reden dan ook nog, vind ik, maar da's natuurlijk een persoonlijke mening).Captain Cuckoo schreef:Sam vraagt Toon om een dienst, maar wijst onmiddellijk en kordaat zijn negatief antwoord af. In mijn oren klinkt zoiets eerder als een bevel (van baas naar werknemer) dan als een verzoekje om een vriendendienst.Lazylady schreef:Hoe bedoel je?Captain Cuckoo schreef:De nadrukkelijke -in plaats van vriendelijke- manier waarop Sam weer aan Toon "vroeg" om op Hanne te passen begint verdacht fel naar chantage te ruiken.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Applaus!!! Het is natuurlijk al eerder voorgevallen dat ze Toon pusht om voor Hannah te zorgen, en dat speelt ze telkens klaar op een sluwe manier, maar ik vond toch ook goed dat ze hem nog eens aansprak over zijn opvallende afwezigheid van de laatste maanden. Eerst zat Toon daar bijna elke dag en nu komt hij constant af met belachelijke uitvluchten.Christel schreef:Sam en Tim hebben hem niet voor niks peter gemaakt, en het is behoorlijk treurig dat hij dat al meteen compleet verwaarloost omdat hij een van hun huisgenoten niet onder ogen wil komen (om een belachelijke reden dan ook nog, vind ik, maar da's natuurlijk een persoonlijke mening).

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.