Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door Kwast »

Op enige zelfreflectie heb ik Rosa nog nooit weten te betrappen :boo:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Waldek lijkt mij eerder een depressie te hebben. Is in niets geïnteresseerd; kan nooit blij zijn.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

flodderke schreef:Waldek lijkt mij eerder een depressie te hebben. Is in niets geïnteresseerd; kan nooit blij zijn.
Tja, wat denk je? Zou jij niet depressief worden in zo'n situatie? Er mee kappen ja, ga eens een kijkje nemen bij de nieuwe poetsvrouw van Ann, Waldek
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 693
x 532

Bericht door jessie V. »

Walderck is bij de kabouters gaan werken en heeft duidelijk aangegeven dat de reden daarvan was het gedoe in de Zus en Zo Hij heeft ook een keer een ultimatum gesteld: Peggy weg of Ik. Bij Rosa is de alarmbel niet af gegaan. Er is op geen enkele manier gereageerd. Waldeck had toen beter al meteen doorgezet en er een eind aan gemaakt.
Er veranderde niets in de situatie, niet wat Rosa betreft en niet wat Peggy betreft.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Caligula schreef:Er komt gewoon geen einde aan, het is verdomme een volwassen vrouw die al meer dan 40 jaar de problemen opstapelt, maar nee mama snuit zal et nog maar eens regelen tegen jan en alleman en dus ook tegen Waldek. En nu krijgt ze de rekening gepresenteerd.
Dit had ik niet beter kunnen verwoorden. :clap:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

De breuk met Rosa lijkt nu wel (voorlopig) definitief, maar de Waldek blijft niettemin in het privé gedeelte van de B&B wonen alsof niks gebeurd is? Zonder met Rosa te praten? Hoe lang gaat dat nu weer duren? Rare kerel!
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Vandaag gezien hoe Waldek de kamer uitloopt voor Rosa. Door daar te blijven wonen
geeft hij Rosa valse hoop te zien aan haar voorstellen voor zijn avondeten.
Wij weten wat hij niet wil. Maar wat wil hij wel ? Douchen :problem:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Hij kan beter een tijdje in het huis van Louis intrekken moest daar nog een kamertje vrij zijn ; dat is zowizo een rekbaar gebouw dacht ik . Of anders bij Frank en Simonne als Jana weg is .
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Linne schreef:Vandaag gezien hoe Waldek de kamer uitloopt voor Rosa. Door daar te blijven wonen
geeft hij Rosa valse hoop te zien aan haar voorstellen voor zijn avondeten.
Wij weten wat hij niet wil. Maar wat wil hij wel ? Douchen :problem:
Zo kwam dat ook bij mij over: hij wil er zeker niet praten met Rosa & C°, hij wil er niet eten, niet teevee kijken, nee al wat hij wil is douchen in de Zus &Zo.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Waldek zou beter eens duidelijk mogen zijn tegen Rosa en ook tov zichzelf. Weet hij zelf wel wat hij wil want als hij Rosa beu is dan zou hij beter zijn biezen pakken en vertrekken.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Andere horizonten opzoeken Waldek en niet in dat slangennest blijven zitten.
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Peggy was het vorige seizoen toch buiten zinnen? Gemakkelijk is ze nooit geweest, maar toen was ze compleet getikt. Door dat blind zijn en Peter die vertrok.

Wat is dat toch met sommige mannen in Thuis? Geert ook al, het gaat niet goed, Mayra flipt, maar Marianne moet zich verontschuldigen en verhuizen. Peggy flipt, dus Peggy moet weg en Rosa moet er zich maar over zetten...

Ondertussen is Peggy weer min of meer zichzelf. Ze werkt nog in de Zus en Zo, maar ze woont toch al ergens anders (kunnen we niet zeggen van Anneke)...

En het is nu niet dat Waldek zelf een heilige is hé, Mayra een beetje lopen helpen met haar zoektocht naar sperma ...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar je weet toch ook dat het tussen Waldek en Peggy altijd kantje-boordje is geweest. En dat Peggy eindelijk,eindelijk verhuisd is dat komt door Renzo, niet door haar. En Waldek doet tenminste iets voor de anderen en soms verkeerd ja, maar dat kun je niet van snuit en moeder snuit zeggen, die zijn alleen maar met zichzelf bezig en als ze door hun eigen stomme fouten er niet meer aan uit geraken zal de brave Waldek het wel doen zeker?
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ja ok, maar ondertussen is de toestand wel zo geëvolueerd dat Peggy weg is, dat ze niet al te lastig meer doet enz... en net nu laat hij het afweten, terwijl het ergste van de situatie met Peggy een jaar heeft geduurd. Langer toch ook niet?

En uiteindelijk, ze was wel blind en in de steek gelaten door Peter, dat was niet verzonnen ofzo.

Het klopt dat Weldek zelf niet enorm veel te verwijten valt. Maar ik vind wel dat hij vergevingsgezinder is naar vreemden toe dan naar zijn eigen huishouden.

Bovendien kwam Kasper ook met meer weg dan Peggy (daar was toch iets met Kasper, drugs, of iets met geld?? die verhaallijnen heb ik doorgespoeld, ik weet daar niks meer van :lol: )
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, idd toen Kasper terugkwam zat hij in de drugs en heeft de Waldek hem beschermd maar dat weegt niet op tegen alles wat hij voor Rosa/Peggy gedaan heeft hoor.
Wat Peggy betreft, heb je waarschijnlijk ook doorgespoeld dat ze een klein manneke heeft willen verzuipen maar dat is ondertussen ook al een jaar geleden, dus niet zo erg meer,ja? Het heeft maar een jaarke geduurd, allé de spons erover; ze is er wel mee weggekomen hé, dank zij wie? Juist ja, de brave Waldek.
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie