fazou schreef:Bovendien vind ik ook dat Lowie toch weer de laatste dagen zo in beeld wordt gebracht dat daar toch weer een opflakkerende verliefdheid zou kunnen worden geïnterpreteerd.
Juist gezien m.i. Ik denk zelfs dat het ondergronds vuurke binnenkort weer gaat uitbarsten, een soort vulkaan als je wil.
Ik zou dus tegen Jana zeggen: meiske stop nu eens met op uw lip te bijten ge gaat ze binnenkort nog nodig hebben.
Ik heb hier een paar keer gezegd dat ik het jammer vond dat Jana maar bleef hangen in die negatieve sfeer, maar sinds ze in dat huis is gaan wonen, lijkt het toch al verbeterd!
Ik blijf die verhaallijn met die briefjes, rozen, en dat beertje maar raar vinden.. Als het Olivia is geweest, mag ze er stilaan mee stoppen, want het heeft niet gewerkt, haar koppelpogingen tussen Toon en Jana
Arme Jana, volgens mij was ze echt wel verliefd...
lord F. schreef:lol, straks gaan ze nog denken dat Stan Jana haar slipje gepikt heeft.
Dat is toch ook zo? Of er moet opeens een diry old men opduiken.
Die zal toch als alibi kunnen aangeven dat hij ziek was?
Zou wel grappig zijn als ze hem verdenken daarvan.
Maar een cruciaal punt natuurlijk. Tot die teddybeer kon je nog aannemen dat het deel was van Olivia haar masterplan om Jana en Toon te koppelen.
Oja, dat kan natuurlijk ook nog. Ik ben maar een naïeve Hollander hé
Je hebt gelijk, zoiets raars kan alleen Olivia bedenken. Druif dat ze is. Alleen is er nu een slipje pleite. Misschien heeft Olivia die gewoon verduistert of het is in de afvoer van de wasmachine blijven hangen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Het kan even goed nog steeds Olivia zijn die 'de aanbidder' speelde - dat slipje kan eender waar liggen.
Of ben ik de enige die vaak 1 sok kwijt is? Ik denk het niet.
Voor mij mag de dader snel bekend worden, want interessant vind ik deze verhaallijn niet.