Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
Het zijn meer de omstandigheden waardoor ze zich anders gedraagt, dan een karakterverandering.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Gisteravond moest ik opeens denken aan die scène toen ze Guy haar nieuwe nachtlampje wou laten zien.
Zo is Julia nu eenmaal - soms.
Maar wij zijn toch ook niet onder alle omstandigheden hetzelfde?
Zo is Julia nu eenmaal - soms.
Maar wij zijn toch ook niet onder alle omstandigheden hetzelfde?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Wat bedoel je hier precies mee? Ik vind haar sowieso wel regelmatig zenuwachtig en verlegen overkomen.rudidj schreef:is ineens ook wel serieus verandering van haar karakter
't Is wel duidelijk dat Julia verliefd is (... denk ik).
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
In mijn vorige post schreef ik: 'tenzij ze toch meedoen aan het concept 'friends with benefits' maar dat ik ze er niet toe in staat zie.Lazylady schreef:Wat bedoel je hier precies mee? Ik vind haar sowieso wel regelmatig zenuwachtig en verlegen overkomen.rudidj schreef:is ineens ook wel serieus verandering van haar karakter
Ik vermoed dat zijn/haar reactie daarop is gebaseerd (al ben ik dat natuurlijk niet helemaal zeker)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Jules
- Poster rang 1

Ocharme Julia: gegarandeerd gaat die zich schuldig voelen (hoe onterecht en irrationeel ook) voor het ongeluk van Femke en Lucas, omdat het door haar verstuikte hand kwam dat Femke met de camionet moest rijden en nog Lucas ophalen ook. 
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

En wat blijkt nu? Julia had zich zelfs al verkneukeld bij de gedachte van FWB in deze kille tijden. Helaas! Waldek wil niet meespelen. Hij ziet daar het noet niet van in.hannanaske schreef:In mijn vorige post schreef ik: 'tenzij ze toch meedoen aan het concept 'friends with benefits' maar dat ik ze er niet toe in staat zie.Lazylady schreef:Wat bedoel je hier precies mee? Ik vind haar sowieso wel regelmatig zenuwachtig en verlegen overkomen.rudidj schreef:is ineens ook wel serieus verandering van haar karakter
Ik vermoed dat zijn/haar reactie daarop is gebaseerd (al ben ik dat natuurlijk niet helemaal zeker)
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

"Het is simpel," zegt ze. "Friends with benefits"
Juliaatje toch, friends with benefits is zeer zelden simpel.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Arme Julia, die gaat zich zo schuldig voelen als ze het nieuws hoort.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Inderdaad, maar Julia leek best te vinden voor die oplossing. Waldek daarentegen heeft nog een aantal remmingen, maar als zijn hormonen weer eens de overhand krijgen vallen die remmingen wel weer eens als bij toverslag weg.Jules schreef:"Het is simpel," zegt ze. "Friends with benefits"
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Enfin, ik ben content voor haar dat de feedback van haar laatste workshop weer goed is, haar kookplaat hersteld is en haar vriendschap met Waldek ook weer beter gaat.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Klein probleempje: Julia ziet vriendschap met Waldek eigenlijk alleen als een aperitief op méér.Jules schreef:Enfin, ik ben content voor haar dat de feedback van haar laatste workshop weer goed is, haar kookplaat hersteld is en haar vriendschap met Waldek ook weer beter gaat.
0 x
-
rudidj
- Nog geen rang
- x 1
-
tvx1
- x 435
En Julia is dus de enige die tot nu toe opmerkte dat zij eigenlijk met die bestelwagen hoorde te rijden. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ze is ook practisch de enige die dat weet (behalve Femke) Waarom zou Peggy of Eddy remleidingen doorknippen voor onze Julia? Dus, dan maar gokken wat Peggy betreft (zware gok weliswaar) en voor Eddy niks te gokken: Peggy gaat met camionette en al de dieperik in. Hij moet nogal verschoten zijn toen hij Peggy daar nog zag staan.
0 x
Potentia Principatum
-
Jules
- Poster rang 1

Inderdaad, en dan nog maar heel even. En niemand ging erop in.tvx1 schreef:En Julia is dus de enige die tot nu toe opmerkte dat zij eigenlijk met die bestelwagen hoorde te rijden.
0 x