Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
tvx1
- x 435
Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Nee, dat vind ik niet. Ik zie dit eerder overkomen als Lowie die Jana definitief achter zich gelaten heeft en op andere visjes gaan vissen is. Het was eerder Lowie die altijd tweede keus was. Ik vond dat hij overschot van gelijk had. Jana vindt dus duidelijk dat Lowie maar op standby moest staan voor het geval het toch misliep met Bram en hij dan zijn plaats kon innemen. Wel zo gaat dat dus niet.Lazylady schreef:Dus dan is Lowietje toch echt verliefd op Olivia? Hij heeft haar zelfs verdedigd en zo. Het is waar wat hij zei; hij heeft zo lang achter Jana aangelopen en nu een ander meisje (Olijfje dus) verliefd is geworden op hem, is ze opeens jaloers!
Maar inderdaad: op Olivia zou dit nu kunnen overkomen alsof ze maar tweede keus is...
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Volkomen mee eens!tvx1 schreef:Nee, dat vind ik niet. Ik zie dit eerder overkomen als Lowie die Jana definitief achter zich gelaten heeft en op andere visjes gaan vissen is. Het was eerder Lowie die altijd tweede keus was. Ik vond dat hij overschot van gelijk had. Jana vindt dus duidelijk dat Lowie maar op standby moest staan voor het geval het toch misliep met Bram en hij dan zijn plaats kon innemen. Wel zo gaat dat dus niet.Lazylady schreef:Dus dan is Lowietje toch echt verliefd op Olivia? Hij heeft haar zelfs verdedigd en zo. Het is waar wat hij zei; hij heeft zo lang achter Jana aangelopen en nu een ander meisje (Olijfje dus) verliefd is geworden op hem, is ze opeens jaloers!
Maar inderdaad: op Olivia zou dit nu kunnen overkomen alsof ze maar tweede keus is...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar Olivia had dan toch blijkbaar niet door dat ze een backup was voor Jana zoals ze daar zo beteuterd stond te kijken gisteren op het einde.tvx1 schreef:Nee, dat vind ik niet. Ik zie dit eerder overkomen als Lowie die Jana definitief achter zich gelaten heeft en op andere visjes gaan vissen is. Het was eerder Lowie die altijd tweede keus was. Ik vond dat hij overschot van gelijk had. Jana vindt dus duidelijk dat Lowie maar op standby moest staan voor het geval het toch misliep met Bram en hij dan zijn plaats kon innemen. Wel zo gaat dat dus niet.Lazylady schreef:Dus dan is Lowietje toch echt verliefd op Olivia? Hij heeft haar zelfs verdedigd en zo. Het is waar wat hij zei; hij heeft zo lang achter Jana aangelopen en nu een ander meisje (Olijfje dus) verliefd is geworden op hem, is ze opeens jaloers!
En als Lowie echt inzat met Jana dan zou hij moeten begrijpen dat je de ene abrupt geëindigde relatie (met Bram) niet zo snel kan inruilen voor een ander. Daar had hij toch wat meer begrip voor kunnen opbrengen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Aan de andere kant kan je ook niet verlangen dat Lowie de hele tijd op haar zou blijven wachten. Hij heeft meer dan genoeg pogingen ondernomen en ze heeft altijd nee gezegd. Ze had liever Bram. Daar zou zij toch ook wel eens begrip voor kunnen opbrengen.lord F. schreef:Maar Olivia had dan toch blijkbaar niet door dat ze een backup was voor Jana zoals ze daar zo beteuterd stond te kijken gisteren op het einde.tvx1 schreef:Nee, dat vind ik niet. Ik zie dit eerder overkomen als Lowie die Jana definitief achter zich gelaten heeft en op andere visjes gaan vissen is. Het was eerder Lowie die altijd tweede keus was. Ik vond dat hij overschot van gelijk had. Jana vindt dus duidelijk dat Lowie maar op standby moest staan voor het geval het toch misliep met Bram en hij dan zijn plaats kon innemen. Wel zo gaat dat dus niet.Lazylady schreef:Dus dan is Lowietje toch echt verliefd op Olivia? Hij heeft haar zelfs verdedigd en zo. Het is waar wat hij zei; hij heeft zo lang achter Jana aangelopen en nu een ander meisje (Olijfje dus) verliefd is geworden op hem, is ze opeens jaloers!
En als Lowie echt inzat met Jana dan zou hij moeten begrijpen dat je de ene abrupt geëindigde relatie (met Bram) niet zo snel kan inruilen voor een ander. Daar had hij toch wat meer begrip voor kunnen opbrengen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Goh ja, het zijn ook geen robotten hé die zo rap een knop kunnen omdraaien.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik ben nu naar het deel van gisteren aan het kijken dat ik gemist heb en ik denk dat Lowie intussen wel echt verliefd is geworden op Olivia.
(Dat hoop ik toch en zeker voor haar natuurlijk.)
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Ik had er een dubbel gevoel bij, ik ben er niet zeker van dat zijn gevoelens voor Jana helemaal weg zijn.
Maar hij kon ook moeilijk toegeven dat Olivia gelijk had natuurlijk...
0 x
-
ikke
- x 435
Zo zie ik het ook. Raar manneke, onze Lowie!satine schreef:Ik had er een dubbel gevoel bij, ik ben er niet zeker van dat zijn gevoelens voor Jana helemaal weg zijn.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Kan allemaal zijn, maar de houding van Jana de laatste tijd zal hem alleszins geen positiever gevoel over haar gegeven hebben.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Lowie zit opgescheept met een optimistische en pessimistische vriendin en dan zou ik toch ook gaan voor de vrolijkste dus ik begrijp zijn keuze nu wel.
0 x
-
tvx1
- x 435
Lowie zijn huis staat dus in de Dreef. 'T zal toch dat van Sanitechniek niet zijn zeker? 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

-
lord F.
- Poster rang 5

was dat niet een gewoon rijhuis?
0 x
-
ikke
- x 435
Ja, volgens mij is dat nog steeds een rijhuis.lord F. schreef:was dat niet een gewoon rijhuis?
0 x