Leontien

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Frank heeft vroeger toch nog iets met Leontien gehad of niet ?
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

oma schreef:
johan1969 schreef:Frank heeft vroeger toch nog iets met Leontien gehad of niet ?
JA, op vakantie in Italië, denk ik, of was het een zakenreis?
op zakenreis. al was het niet geheel duidelijk toen waarom Luc toen op het idee kwam om Frank mee te nemen. :) t was natuurlijk een handige truuk om Frank & Leontien samen in bed te laten eindigen en om Frank Benny te laten tegenkomen. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

oma schreef:
frank schreef:
oma schreef:
johan1969 schreef:Frank heeft vroeger toch nog iets met Leontien gehad of niet ?
JA, op vakantie in Italië, denk ik, of was het een zakenreis?
op zakenreis. al was het niet geheel duidelijk toen waarom Luc toen op het idee kwam om Frank mee te nemen. :) t was natuurlijk een handige truuk om Frank & Leontien samen in bed te laten eindigen en om Frank Benny te laten tegenkomen. :)
Ach zo zat dat, ik keek toen nog niet echt in die tijd... :oops:
Was dat niet omdat Frank en Simonneke daar getrouwd zijn? :?
Ik weet het ook niet meer helemaal zeker hoor (ik keek op dat moment niet altijd), maar daar hangt me toch nog iets van bij..
Frank en Leontien hebben zowieso voor die tijd ook al iets samen gehad, toen Frank nog met Jenny getrouwd was. Leontien was toen erg kwaad op Frank omdat hij Jenny uiteindelijk niet voor haar wou verlaten, en Leontien heeft hem daarna samen met haar vader een hak willen zetten door te doen alsof Vercammen door een klap van Frank, zijn geheugen kwijt was. Uiteindelijk is dat niet gelukt toen omdat Gerda (de schoonzus van Rogerke) voor Frank een verhaal heeft opgehangen op de rechtbank, waardoor Frank vrijgesproken werd... Dit was overigens helemaal in het begin van Thuis (waar die dvd's al niet goed voor zijn! :lol: :wink: )
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

da was toch maar ne one-night stand tussen Frank en Leontien en ze hadden er achteraf allebei spijt van (zeker Leontien dacht ik) Dus da heeft niks te maken met da ze nu wel goed overeenkomen...

En over de post hierboven: daar weet ik niks meer van :shock:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Christel schreef: Was dat niet omdat Frank en Simonneke daar getrouwd zijn? :?
Dat Frank mee mocht op zakenreis met Luc en Leontien ? Dat klinkt wel erg raar. :) Temeer Frank & Simonne pas later trouwden, dacht ik.
0 x
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:
Christel schreef: Was dat niet omdat Frank en Simonneke daar getrouwd zijn? :?
Dat Frank mee mocht op zakenreis met Luc en Leontien ? Dat klinkt wel erg raar. :) Temeer Frank & Simonne pas later trouwden, dacht ik.
Ja, ik was al niet zeker omdat ik in die tijd niet alles gevolgd heb... Ik zal het me dus helemaal verkeerd herinneren. Het klinkt ook niet echt logisch inderdaad.. :? :wink:
Mieke schreef:En over de post hierboven: daar weet ik niks meer van :shock:
Ik wist dat ook niet meer... Dat was een complete verrassing toen ik die dvd boxen van Thuis eens bekeek :lol: :wink:
0 x
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

De oude Leontien , daar zat idd meer pit in.
Maar die was dan ook niet de vriendelijkste in huis.
Hoe die haar personeel soms afblafte.
Het zou een beetje van de twee moeten zijn...
0 x
wiesjeu
Nog geen rang

Bericht door wiesjeu »

Weeral prachtig acteerwerk gezien vanavond van Marijke Hofkens :)
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

wiesjeu schreef:Weeral prachtig acteerwerk gezien vanavond van Marijke Hofkens :)
Is dat ironisch bedoeld ? :) Vind ze de laatste tijd nogal vaak serieus overacten.
0 x
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:
wiesjeu schreef:Weeral prachtig acteerwerk gezien vanavond van Marijke Hofkens :)
Is dat ironisch bedoeld ? :) Vind ze de laatste tijd nogal vaak serieus overacten.
Inderdaad... Ik moet zeggen dat haar "emotionele reacties" mij niet echt liggen... Ik vind dan ook dat dat acteerwerk juist tegenvalt de laatste paar afl. eigenlijk.. :oops:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Christel schreef:
frank schreef:
Inderdaad... Ik moet zeggen dat haar "emotionele reacties" mij niet echt liggen... Ik vind dan ook dat dat acteerwerk juist tegenvalt de laatste paar afl. eigenlijk.. :oops:
Het is ook steeds diezelfde "gespeelde" emotie. Ik hoop ook dat wiesje dat ironisch bedoelde :wink: .
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik heb het begin gemist gisteren, waarom was Leontien zo hysterisch aan het doen met als gevolg dat Marie haar in de douche stak?

En met die kerstboom deed ze ook wel een beetje veel overdreven :shock: :lol:

Maar tis eigenlijk allemaal wel erg voor Leontien :( , Luc zal binnenkort wel weer opduiken zeker. Om Kerstmis met zijne zoon te vieren 8)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
wiesjeu
Nog geen rang

Bericht door wiesjeu »

Luc schreef:
Christel schreef:
frank schreef:
Het is ook steeds diezelfde "gespeelde" emotie. Ik hoop ook dat wiesje dat ironisch bedoelde :wink: .

Inderdaad het is serieuze overacting en ja het was ironisch bedoeld :)
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mieke schreef:Ik heb het begin gemist gisteren, waarom was Leontien zo hysterisch aan het doen met als gevolg dat Marie haar in de douche stak?

En met die kerstboom deed ze ook wel een beetje veel overdreven :shock: :lol:

Maar tis eigenlijk allemaal wel erg voor Leontien :( , Luc zal binnenkort wel weer opduiken zeker. Om Kerstmis met zijne zoon te vieren 8)
haha, waarschijnlijk wel! En als hij eenmaal geslaagd is in zijn plannetje en zijn zoon heeft zal hij marie wel afwimpelen :D !
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

Vertrekt Leontien zonder Lowieke naar Italie ? Of gaat ze helemaal niet naar Italie ?
0 x
Gesloten