Pagina 8 van 8

Afleveringen in preview

Geplaatst: vr 19 jun 2026, 20:39
door taaigetje
catherine schreef: vr 19 jun 2026, 18:04 Hij zei bv ‘voorruit’ tegen een bril of ‘Tijsmanstunnel’ tegen een stuk kaas of ‘witte vlaai’ tegen een schnitzel,
inderdaad, heel herkenbaar voor mij! Ik kon het wel relativeren, maar dat kwam omdat ik wel ondervond dat het na een tijd terug beterde. Mijn dochter noemde me 'madam watte' en vroeg regelmatig of ik al terug 33.333 kon zeggen :D
Toch wel schrik gehad, en het besef is er...sommige dingen ben je voorgoed kwijt, lichamelijk en geestelijk. ik weet heel goed dat ik nog veel geluk heb gehad integenstelling tot veel andere mensen.

Maar zo wonderlijk snel als in Thuis is wel heeeeel zeldzaam, om niet te zeggen onbestaand, want je wordt toch wel binnenstebuiten gekeerd voor ze je terug loslaten uit het ziekenhuis. Met wat er in Andreas zijn lijf zit, zou wat observatie toch logisch zijn.

Afleveringen in preview

Geplaatst: vr 19 jun 2026, 23:15
door catherine
@taaigetje
Super dat het dan toch nog zo goed is gekomen bij jou, al zal het niet perfect zijn maar je bent hier maar!. Dikke kus en knuf ❤️❤️❤️

Afleveringen in preview

Geplaatst: vr 19 jun 2026, 23:44
door taaigetje
En van mij aan jou veel sterkte en dikke kussen en knuffen terug Catherine :romance-heartsthree: :romance-heart:

Afleveringen in preview

Geplaatst: za 20 jun 2026, 08:01
door daffy duck
taaigetje schreef: vr 19 jun 2026, 20:39 Toch wel schrik gehad, en het besef is er.
Kan ik heel goed aannemen. Wat een nare tijd moet dit geweest zijn. Maar als alles nu toch relatief goed gekomen is, prima en wij genieten hier van al je momenten . Zo fijn ! :thumbup:

Afleveringen in preview

Geplaatst: za 20 jun 2026, 09:54
door satine
Fijn dat alles hier even toegelicht wordt met persoonlijke ervaringen, zo is voor mensen die het niet echt kennen, het verhaal van Andreas wat makkelijker te volgen en te plaatsen. :thumbup:

Veel moed en courage voor iedereen die er mee te maken heeft (gehad)! :romance-kisscheek: