Abel Nauwelaers (Bas Van Weert)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Thérèse is niet dom, ze was erg op haar hoede omdat Abel zoveel aandacht aan haar besteedt, vond ik. Ook dat ze vroeg of dokters dat voor al hun patiënten doen...
Maar ik denk dat Thérèse sowieso al geen fan is van aanrakingen door mensen die niet close met haar zijn.
Maar ze was behoorlijk geschrokken, ze wou ook niet dat Judith haar checkte. Was het omdat Abel inderdaad alleen haar armen wou bekijken, of is er meer gebeurd en vertrouwt ze Judith (nog) niet?
Maar ik denk dat Thérèse sowieso al geen fan is van aanrakingen door mensen die niet close met haar zijn.
Maar ze was behoorlijk geschrokken, ze wou ook niet dat Judith haar checkte. Was het omdat Abel inderdaad alleen haar armen wou bekijken, of is er meer gebeurd en vertrouwt ze Judith (nog) niet?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ze riep wel hard: laat me los. Misschien gaat er nu een lichtje branden bij Judith.
1 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 13
- x 34
acute psychiatrische opname!...meer dan genoeg druk om een jong meisje met jarenlang problemen die ook aan zelfverwonding doet te doen zwijgen!! een gedroomd slachtoffer voor Abel. ik kan al raden wat hij nog gezegd heeft of gaat zeggen bij zn volgende vieze acties, dat kind wordt gegarandeerd telkens de mond gesnoerd met 1 zin uit zijn mond.daffy duck schreef: za 08 jun 2024, 08:26 Wat heeft hij uitgespookt met Therese? Judith had precies toch ook wantrouwen. Zou die cryp echt z'n handen niet thuisgehouden hebben? Dat zou toch het einde moeten betekenen van z'n dokterscarrière . Misschien heeft hij haar onder druk gezet om niet te praten over z'n handelingen??
1 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 13
- x 34
tuurlijk is er meer gebeurd, en ook al zou ze Judith vertrouwen, Abel heeft haar vakkundig geblokkeerd met de zin uit mijn bovenstaand antwoord. Therese's achtergrond, plus jarenlange zelfverwonding maakt haar ontzettend kwetsbaar. "ik moet zwijgen, of ze steken me weg, niemand zal me geloven" (is wat er in haar hoofd zit).satine schreef: za 08 jun 2024, 10:47 Was het omdat Abel inderdaad alleen haar armen wou bekijken, of is er meer gebeurd en vertrouwt ze Judith (nog) niet?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
ocharme toch en ze heeft al zoveel afgezien! Dan kom je in de kliniek en denkt : ik ben eindelijk veilig en dan stoot je op zo'n gluiperd die de naam dokter niet waardig is. Iemand omkopen met een pizza en dan ongenadig toeslaan met al z'n willetjes en dominantie.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Gelukkig heeft Judith door dat er iets niet klopt met Abel (na haar praatje met Emma).
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik weet niet ..ik vindt Judith veel te laks ...ze vermoedt maar laat het daarbij tot het dan te laat is .
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Idd. Het is hetzelfde als toen met Bob. Duurt veel te lang voor haar frank valt en dan is het wellicht weer te laat.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Wat zou ze dan moeten doen en op basis van wat? Van dingen die de kijker weet, maar zij niet?
Omdat hij gezegd heeft dat hij niks met Britt had, maar nu wel? Of omdat Thérèse dichtklapt als er iemand in haar buurt komt?
Omdat ze vermoedt dat hij die pizza besteld en betaald heeft en niet de patiënt zelf, ook al beweert die van wel?
Op basis van vermoedens alleen kan je zo'n gladde glipper niet aanklagen.
Omdat hij gezegd heeft dat hij niks met Britt had, maar nu wel? Of omdat Thérèse dichtklapt als er iemand in haar buurt komt?
Omdat ze vermoedt dat hij die pizza besteld en betaald heeft en niet de patiënt zelf, ook al beweert die van wel?
Op basis van vermoedens alleen kan je zo'n gladde glipper niet aanklagen.
2 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Judith vermoedt al iets, terwijl alle anderen (buiten Cedric) het niet doorhebben
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind het wel ongeloofwaardig dat een dokter (in spe) loverboy speelt, ik zou dat toch in andere milieus verwachten.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Hopelijk krijgt Abel een dik pak slaag van Sunny ! Die actie met het slaapgas was wel gestoord. En precies of iedereen laat zo'n bus daar rondslingeren ?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Ik denk dat hij het uit z'n zak tevoorschijn haalde of heb ik het mis? Maar wel een beetje raar dat zij, die zo op haar hoede is voor alles dit nit gehoord heeft. Misschien was het de antibiotica die haar dieper deed slapen. En dat pak slaag: hij zal er wel 2 tegoed hebben: van Eddy en van Sunny! En dan weer een dikke sorry van Judith: ik heb het niet opgemerkt! Kan wel zijn maar na de signalen van afgelopen dagen en dan nu de woorden van Sunny...ze zou toch iets van achterdocht moeten beginnen hebben. En de boer die ploegde voort...hier eerder...hij was nog in staat fotootjes te maken! Wat een onbeschaamd type is me dat toch!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Hij haalde die bus slaapgas idd uit zijn jas, maar die heeft hij toch ergens meegepikt ? Ik denk niet dat dat zomaar rondslingert en hij is geen anesthesist, hoe geraakt hij daar dan aan ?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hij is daar ondertussen al een hele tijd stagiair - hij zal wel weten waar hij zoiets kan meepikken.
Misschien zijn die dingen daar wel in stock op de spoed?
Er is zoveel dat niet klopt daar - hij heeft buiten de spoed niks te zoeken, net zo min als Judith en toch lopen ze bij een patiënt in kamer de deur plat.
Zo gaat dat in Thuis nu eenmaal, alles voor het verhaal.
Misschien zijn die dingen daar wel in stock op de spoed?
Er is zoveel dat niet klopt daar - hij heeft buiten de spoed niks te zoeken, net zo min als Judith en toch lopen ze bij een patiënt in kamer de deur plat.
Zo gaat dat in Thuis nu eenmaal, alles voor het verhaal.
1 x